Tren modernizat pe relatia Iasi-Bacau

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
A

Anonymous

Guest
In sfarsit - tren european in Gara Iasi

Vagon bar, sistem de supraveghere, lift pentru persoane cu dizabilitati si internet wireless.


Acestea sunt beneficiile de care se vor bucura iesenii in noul tren lansat pe ruta Iasi - Piatra - Neamt - Bacau - Bicaz. Acceleratul minune al iesenilor a fost in 2007, doar o adunatura de fier nemetesc, vechi de 30 de ani care facea curse spre Harlau. Dupa reconditionare, cele patru vagoane au intinerit dupa normele europene: sistem de supraveghere dupa un soft avansat, atentionari vocale la fiecare statie.

Calatorii beneficiaza si de un vagon bar. Investitia pentru noul tren a fost de 1,6 milioane de lei. Ruta nu a fost aleasa intamplator: va lua drumul zapezii deoarece spun reprezentantii CFR, nivelul de civilizatie al calatorilor este mai ridicat.

"Asa cum v-am promis, la schimbarea trenuri care a avut loc in decembrie, anul 2008, am introduc un nou tren pe relatia Iasi - Bacau - Bacau - Bicaz, singurul tren modernizat din Romania, tren etajat, care indeplineste toate normele cerute de UE. De asemenea, in partea, intr-o parte a vagonului exista si un loc special amenajat pentru ski-uri, pentru cind va fi folosit ca Tren al Zapezii, sau in timpul verii, pentru folosirea bicicletelor." a declarat Constantin Axinia, director Regionala CFR Iasi.

In planurile de viitor ale reprezentantilor Cailor Ferate Romane din Iasi este inclusa reconditionarea la norme europene a altor doua trenuri. Pentru conditiile din trenul Iasi - Bicaz, calatorii vor plati obisnuitul pret de accelerat.(Andreea Marocico&Ionut Jigolea)(8 ianuarie 2009)

in primul rand as vrea sa stiu mai multe despre acest tren, sa stiu daca e automotor, rama electrica sau doar simple vagoane.

si oare care este clasa lui din Germania, poate gasesc ceva info pe acolo.

vin cat de repede pot cu poze din gara iasi! :cafea:
 
Deci am aflat ca e o fosta rama TE, dar care e clasa in care e inregistrata la CFR?alte info...?
 
Trenul circula pe relatia Iasi-Bacau.
Nu ajunge la Bicaz.







 
Sunt 3 rame, una circula pe relatia Iasi Bacau/Iasi Pascani iar celelalte doua sunt in probe,una fiind inca in curtea fabricii,cealalta ascunsa :-|
 
A 2a rama e tot ,,în probe" de anul trecut... a fost expus㒠la Zilele Feroviare şi... atât. Oare CFR Că’lă’tori nu a plă’tit-o? C㒠vagoanele ar putea s㒠fi fost cumpă’rate de Remarul 16 Februarie, la câte alte vagoane au cumpă’rat la preţ de fier vechi.