60-41 , 60-50 si 70-50: unde se mai pastreaza depozitate?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
buna,

intrucat pentru 60/70-50 se intrevede inca un viitor la CFR, toate ramase sunt in Grivita.
Ma indoiesc. Vagoanele au iesit din circulatie inca din 2003, daca ar fi vut sa faca ceva cu ele ar fi facut-o pana acum.

6 vagoane 70-50 (cam in ac. stare ca si cele de langa turnul ifma) se pot vedea si in dreptul haltei Basarab.
 
O intrebare as avea si eu in legatura cu aceste vagoane de dormit: care este denumirea tipului de boghiu pe care au circulat?
Si daca are cineva vreo poza cu vagoane bar/restaurant de dinainte de 1989?
 
La vagoanele de dormit seria 60-50 si 70-50 boghiul era de tip Gorlitz V (a). Tot de tip de tip Gorlitz V era si la vagoanele mai vechi de serie 60-41 insa doar la primele 50 de vagoane dintr-o serie de 110. Pentru vagoanele din seria 60-41 numerotate in cadrul seriei de la 051 la 110, boghiurile au fost de tip Minden-Deutz 33 ( produse in Romania si trimise in RDG pentru a fi montate pe respectivele vagoane 60-41).
 
Vagoane seria 60-50 si 70-50 in Basarab.

70-50 005


70-50 016



Am mai identificat:
70-50 006
70-50 012


60-50 008


60-50 009


60-50 010


Am mai identificat:
60-50 003
60-50 007
 
60-41 065-5 si 60-41 056-4 la trenul macara Cluj Napoca, 60-41 071-3 cu 60-41 075-4 la trenul macara Brasov si 60-41 978-8 la trenul macara Bucuresti Triaj.
 
WL.0050-0100 / WLAB 70-69 din seriile livrate in 1965-1966, in Wien West im August 1968.

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,7128882
 
60-41 056-4 la trenul macara Cluj Napoca. Decembrie 2013.

DSC_1780.jpg