Vagoane modernizate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
întrebare de baraj (deşi, poate s-a mai scris...): ce numere în cadrul seriei 20-57 au primit vagoanele din seriile 10-40 şi 30-40 devenite 20-57? Sau au fost înmatriculate ,,cum s-au nimerit" între celelalte vagoane, pe mă’sur㒠ce le venea scadenţa la RK?
 
buna dimineata Dragos,

nu chiar "cum s-a nimerit", pe vremea aceea CFR facea lucrurile mai cu cap... :D

- B 50 53 20-57 004, 011, 650 á 680 au fost reconstruite din ABafld 51 53 30-40 xxx
- B 50 53 20-57 033, 480 á 519, 648, 649 din Aafld 51 53 10-40 xxx
- B 50 53 20-57 681 á 690 din BRafld 51 53 85-40 xxx
- B 50 53 20-57 691 á 700 din foste vagoane seriile 19-40, 21-47, 21-57, 21-60, 90-57 arse sau accidentate si reconstruite cu cutie noua.

Alte vagoane Aafld 10-40, ABalfd 30-40 sau Bafld 20-40 dupa RG au trecut la seria 20-47 (numere in intervalul 20-47 401 á 500)
 
explicatie: 20-57 004 a fost reconstruit dintr-un ABafld 30-40 fost 74.004, de aceea a "reprimit" numarul de ordine.

idem 20-57 010 si la fel si 033, fost 74.033

648-680 au fost numerele 74.000 rezervate pentru A si AB
681-690 idem pentru BR

de la 691 in sus incepe "alandala" :D
 
Mai circul㒠din ele? Eu am prins doar câteva (e drept, sunt zone prin care nu am ajuns la pozat, de ex. Iaşi, Cluj ş.a.), iar anul acesta doar unul... şi ă’la a luat foc în iarn㒠şi înc㒠e la ,,locul faptei". Pe cele pozate în 2007-2008 şi nu mai am speranţe s㒠le mai vă’d vreodată’, la cât s-a casat şi s-a tras la gard în 2009 - 2010. Nici mă’car pe cele pozate în 2009 nu cred c㒠o s㒠le mai vă’d... revizia Basarab nu prea mai are 20-57 (adică’... are, pe liniile bazei de casă’ri, deci nu o s㒠le mai aibă’), de aia circul㒠20-55 chiar şi spre Urziceni.
Deci (data e pe poză’):

,,B 50 53 20-57 004, 011, 650 á 680 au fost reconstruite din ABafld 51 53 30-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20673-7-P7033%28BucN-Urziceni%29-BucTriaj%20hc-001-7nov2009.jpg


,,B 50 53 20-57 033, 480 á 519, 648, 649 din Aafld 51 53 10-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20480-7-Ciocanesti-001-12iul2010.jpg


50%2053%2020-57%20505-1-P4331-Oradea-001-26iul2007.jpg


50%2053%2020-57%20509-3-P4331-Oradea-001-26iul2007.jpg


50%2053%2020-57%20516-8-P3007%28BucN-Bv%29-BucN-001-3feb2008.jpg


,,B 50 53 20-57 681 á 690 din BRafld 51 53 85-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20690-1-Pitesti-001-12mai2007.jpg


50%2053%2020-57%20690-1-Pitesti-002-12mai2007.jpg


,,B 50 53 20-57 691 á 700 din foste vagoane seriile 19-40, 21-47, 21-57, 21-60, 90-57 arse sau accidentate si reconstruite cu cutie noua.":
50%2053%2020-57%20698-4-A1661%28BucN-Iasi%29-BucN-001-3feb2008.jpg


,,Alte vagoane Aafld 10-40, ABalfd 30-40 sau Bafld 20-40 dupa RG au trecut la seria 20-47 (numere in intervalul 20-47 401 á 500)":
50%2053%2020-47%20411-5-SuceavaNord-001-2nov2007.jpg


50%2053%2020-47%20413-1-BucN-001-21iun2007.jpg
 
Dragos, cred ca din pacate pozele tale au devenit de arhiva si nu vor mai fi bune decat de volumul 5 al cartii mele "Vagoane ale cailor ferate romane care ar fi putut deveni de muzeu" :(

unele din ele erau, cu exceptia usilor, a amenajarii interioare si a sistemului de incalzire cu aer modulat Pintsch-Bamag intr-o stare apropiata de cea originala... le-o da oare prin cap sa pastreze macar 5 pentru un tren istoric din anii 1960? :confused:

sau o sa faca ca la RATB cu DAC-urile 112, "vom vedea ce conservam pentru muzeu dupa ce le taiem pe toate"

frumoasa tara, pacat ca-i locuita...
 
Mă’car RATB a pă’strat (deocamdată’) un V2A-2S (bine, mi-au ră’spuns telefonic la solicitarea de a pă’stra vehiculul, deci vorba zboară’...). Asta dup㒠ce se lă’udau c㒠vor pă’stra un V2A (la o lun㒠dup㒠ce l-au casta pe ultimul), iar la sesizarea fă’cut㒠de a pă’stra câteva vehicule vechi (gen Ik4, transformarea în autobuz urban a unui Dac autocar, un Ikarus 260, primul Daf (care zace în ploaie de un an în Dep. Berceni) ş.a. vehicule care înc㒠mai zac prin parcuri reci ori servesc unor curse speciale) mi-au ră’spuns c㒠,,la Muzeul Tehnic se afl㒠expuse 2 tramvaie donate de RATB (unul cu cai şi unul electric) a că’ror valoare e nepreţuit㒠şi nu pot fi scoase pe trasee" (deci total aiurea). Ca fapt diver, tramvaiul cu cai chiar a ieşit anul trecut de zilele Bucureştilor.
 
mai omule, tu cauti logica la RATB? :lol:

hai ca DAC-uri mai sunt o gramada prin tara, 260-uri se gasesc (chiar daca cu alte usi), mai greu e cu Ik4 si cu DAF-urile (nu mai zic de DAF Hispano, Castrosua si Eabo, ca daca scapa unul singur e lucru mare)

problema cu DAF-urile e ca au existat doar la RATB, asa ca din alta parte, ioc...
 
Mă’car un Daf Castrosua a ajuns la un privat din Prahova (care a avut tupeul s㒠dea 47700 RON pe el, c㒠asta e valoarea de inventar neamoritzat㒠dup㒠16 ani de funcţionare), deci ă’la mai ră’mâne o vreme.

Elvo mai circul㒠doar unul, restul sunt ori casate deja, ori ,,chelite" în Autobaza Pipera ori conservate în parcul rece de la Dep. Berceni.

Nu caut logic㒠la RATB (deşi încerc s㒠îi bombardez cu sesiză’ri în unele cazuri)... ştiu c㒠nu gândeşte nimeni cum trebuie acolo. De exemplu, acum vor scoate 11 din Ghencea (deci... tră’iasc㒠173-ul blocat în trafic, c㒠linia tip CF, separat㒠de trafic, e folosit㒠de 47 o dat㒠la 50 de minute spre CET Vest) ca s㒠redevin㒠mega-traseul Romprim - 16 Februarie, cu vreo 2 ore pe semicursă’.

Deja e off-topic.
 
Dr2005 a spus:
Mă’car un Daf Castrosua a ajuns la un privat din Prahova (care a avut tupeul s㒠dea 47700 RON pe el, c㒠asta e valoarea de inventar neamoritzat㒠dup㒠16 ani de funcţionare), deci ă’la mai ră’mâne o vreme.
Deja e off-topic.

da, e off topic insa ma intereseaza asa ca administratia forumului mai tolereaza o intrebare (si un raspuns):

DAF Castrosua din seria mica (Euro 1) sau mare (Euro 2)? :D
 
Euro 2 sunt doar Castrosua de la 884 la 899. Desigur, dintre toate acestea, mai există’:
- la Autobaza Nordului: 885, 891, 894, 899 (din care rar ies mai mult de 2 simultan, deja bag㒠Citaro pe preor㒺eneşti şi Daf-uri doar ranforsă’ri pe 331)
- la Autobaza Ferentari: 888, 893, 898
- în parcul rece din Dep. Berceni: 886 şi 887

Nu am înţeles de ce s-a început casarea cu acestea şi s-au cârpit Daf Hispano-Carocerra şi, mai ales Elvo, care apoi au ajuns şi ele la casat (Elvo mai circul㒠doar 1, 823) sau parcul rece.
 
hmmmm... pacat de ele, Castrosua Euro 2 erau cele mai tinere (parca 1996-97) si aratau in consecinta cele mai bine.

insa iar cautam logica la RATB si asta e de prisos... :D
 
Să’-ţi mai zic şi c㒠s-au casat şi tras la gard Rocar de Simon din 2001 când înc㒠circul㒠autobuze din 1997 care de-abia se mai ţin (nu-i bai, mai desfiinţeaz㒠o preor㒺eneasc㒠s㒠poat㒠casa)? Sau c㒠s-au tă’iat troleibuze cu echipamente electrice noi (7448) şi nefolosite dup㒠principii gen: ,,nu-l vrea şoferul c㒠nu e cabina izolată’" şi ,,dac㒠l-am casat pe unul (7448) s㒠îl casă’m şi pe celă’lalt (7447)" (cu toat㒠opoziţia şefului depoului care îl avea pe 7447, un om deosebit), ,,e unicat şi nu se justific㒠s㒠îl ţinem" (7454) ori troleibuze cu RK recent ,,sunt articulate şi încurc㒠traficul". Nu mai zic de alte autobuze (la Ikarusuri se spă’rgeau parbirzele ,,accidental" cu o noapte înainte de ITP ca s㒠nu le dea ITPul şi s㒠aib㒠motiv s㒠le duc㒠la casat mai repede) sau de tramvaie (se pune la cale casarea Tatrelor).