Vagoane modernizate cl. 2 seria 20-49

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Octombrie 2007
329
1
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Sunt deja in circulatie? Daca da, pe ce ruta circula? Vad ca statia de domiciliu e Cluj-Napoca dar inca nu am avut ocazia sa-l vad in gara Cluj-Napoca .



Cel din poza e capul de serie adica 50_53_20-49_001-2. Au aparut si altele?
 
Este unul singur in circulatie, chiar cel prezentat la expozitie. Circula cu trenul accelerat 1633/1634 pe relatia Cluj Napoca- Brasov. Al doilea exemplar este aproape finalizat la Brasov, va intra si acela in circulatie probabil la inceputul anului viitor.
 
TREN

<t>S-ar putea ca acest tip de vagon sa circule pe viitorul r 631 Craiova Cluj deoarece acc 1823 este limitat la Tirgu Jiu sau daca sunt clienti mai multi pe 838 Sibiu- Cluj daca are statia de domiciliu Cluj dar orcum ea poate fi schimbata .</t>
 
631 are numar de tren format din locomotiva si vagoane.
838 are numar de automotor Desiro.

in 17 sau 18 decembrie ajung la Brasov sa vad si eu celebrul vagon modernizat 20-49 001. Oricum nu-mi place ca circula pe un tren gol unde daca intr-un compartiment pica doar 2 calatori pot distruge usor orice in schimb daca era pus pe un tren mai plin de rusinea celorlalti calatori din compartiment nimeni nu s-ar fi apucat de distrus.
 
paall a spus:
631 are numar de tren format din locomotiva si vagoane.
838 are numar de automotor Desiro.

in 17 sau 18 decembrie ajung la Brasov sa vad si eu celebrul vagon modernizat 20-49 001. Oricum nu-mi place ca circula pe un tren gol unde daca intr-un compartiment pica doar 2 calatori pot distruge usor orice in schimb daca era pus pe un tren mai plin de rusinea celorlalti calatori din compartiment nimeni nu s-ar fi apucat de distrus.

Nu prea esti informat, domnu' Paall! 1633/1634 nu mai e un "tren gol" dar, e drept, nici superaglomerat nu e, dar sunt zile in care nu prea poti sa gasesti un compartiment liber, mai ales in 1634. Daca era un tren gol fii sigur ca nu-l lasau astia sa circule!
 
ciudat ca ultima data cand l-am vazut a fost in vara in august, iar penultima oara il vazusem in iarna exact atunci in perioada sarbatorilor cu cel mai mare trafic de persoane al Cfr-ului si cand a ajuns la Brasov vreo 20 calatori au coborat din acest tren.

Mai sunt trenuri prin tara care circula goale si nu au fost scoase.
 
vineri noaptea am plecat cu P 3011 la Campina si de acolo cu A 1641 pana la Brasov , putin off-topic si acc 1641 cu toate grupele a prmit vag rosii adica 20-54 si 20-55 ;-)

revenim la vagoanele 20-49. In vizita mea de la Brasov le-am prins si pe A 1633 si pe celalalt fratior adica A 1638.

A 1633 Brasov ( 04:30 ) - Cluj.Napoca , 20-49 001 , 19-57 200 , 20-49 002 ( toate au statia de domiciliu Cluj.Napoca )


A 1638 Cluj.Napoca - Brasov ( 10:30 ) 19-57 , 20-57 , 20-49 003.

la vag 20-49 002 si 20-49 003 m-am uitat la data iesiri din fabrica si era 20-49 002 cu data 31.10.08 sau 31.11.08 iar la 20-49 003 era 12.11.08 sau 12.12.08 nu am avut pe ce sa notez.

A 1633 a plecat din Brasov cu maxim 30 calatori, iar A 1638 La Brasov au coborat cam 20.

Nu am avut timp sa studiez prea mult vagoanele 20-49 insa pot sa va zic ca sunt foarte bine incalzite, spatiu foarte mare poentru picioarele celor 8 calatori fata de alte vagoane cum ar 21-86 ;) iar partea negativa este suruburile scoase din podea sub scaune care pot agata oricand o plasa,geanta etc asta in cazul in care nu se foloseste locul de deasupra pentru bagaje.
 
paall a spus:
631 are numar de tren format din locomotiva si vagoane.
838 are numar de automotor Desiro.

in 17 sau 18 decembrie ajung la Brasov sa vad si eu celebrul vagon modernizat 20-49 001. Oricum nu-mi place ca circula pe un tren gol unde daca intr-un compartiment pica doar 2 calatori pot distruge usor orice in schimb daca era pus pe un tren mai plin de rusinea celorlalti calatori din compartiment nimeni nu s-ar fi apucat de distrus.

Din câte am aflat de pe forumul lui Pisti, 838 ăla este garnitură.
 
Noile vagoane 20-49 au intrat in circulatie si pe Acc 1741/1742 Buc.Nord-Cluj.Napoca-Oradea-Satu.Mare si retur astfel :

Vineri seara 1741 a plecat cu vag 20-57/59 iar sambata seara trenul are 6 vagoane 20-49 dupa cum urmeaza :

A 1741 Vineri 18:30

Locomotiva
20-57 Buc-Cluj.Napoca
20-57
19-57
20-57
20-57
44-31 Buc-Satu.Mare
20-57
20-57
19-47
20-57
20-57
44-31 Buc-Oradea
71-31
71-31
44-31


A 1741 Sambata 18:30 :

Locomotiva
20-49 Buc-Cluj.Napoca
20-49
19-56
20-49
20-49
44-31 Buc-Satu.Mare
20-49
20-49
19-??
20-57
20-57
44-31 Buc-Oradea
71-31
71-31
44-31


Saptamana care vine vag 20-49 vin cu A 1742 ( 06:53 ) in zilele de Luni , Miercuri , Vineri si Duminica si pleaca in aceleiasi zile ca A 1741 ( 18:30 )
 
Stimati pasionati, am avut ocazia sa circul de cateva ori cu aceste vagoane, mai exact pe acceleratul Satu-Mare-Bucuresti si retur. In momentul de fata sunt mai multe in functiune, pe o garnitura de Satu Mare sunt chiar 4, iar la statia de domiciliu este trecuta Satu Mare. Vagoanele sunt destul de confortabile, asa cum se prezinta, vopsite in rosu. Poate, dupa parereea mea, nu le-ar strica ceva dungi albe aplicate, ar mai scoate in evidenta vagonul. Voi reveni si cu ceva poze in curand. Respect
 
si 2 vagoane ratacite pe A 1745 cu 1746 ;)

In curand 1635 cu 1636 adica grupa lui 1631 , 1632 de Sibiu-Constanta. Tot in curand vor intra si pe A 1745 , 1746 , si s-ar putea si pe A 1643 , 1644 si A 1653 , 1654 dar nu prea e sigura treaba. Sezonul estival bate la usa si nu m-ar mira sa le bage pe Rapidele sezoniere gen : Satu.Mare-Mangalia , Sighetul.M-Mangalia , Oradea-Mangalia.
 
Si eu m-am gandit ca odata cu introducerea trenurilor sezoniere, aceste vagoane de care am vb si eu, ma refer la cele de pe acceleratul Satu Mare-Bucuresti vor ajunge pe rapidul de Mangalia iar inapoi, pe accelerat vagoanele mai vechi, nemodernizate. Asta e. Respect
 
Vagoane 20-49 in Satu Mare







Un lucru destul de rau, dupa parerea mea este ca aceste vagoane au fost deja puse pe personal...Ce bine aratau in iunie pe sezonierul de Mangalia..si acum tot elevii, tiganii si golanii le devasteaza, am vazut co ochhi mei....iata un exemplu....

 
Åžtiu c㒠e vorba de uşa să’rită’... ă’ns㒠uşa aia o poate scoate oricine, la cât de bine e pusă’. Probabil vagonul a fost ultimul din garnitură’, încuietoarea nu o fi mers şi atunci naşul a scos-o de pe şina ei pentru a ră’mâne închisă’... iar vreun că’lă’tor bine-voitor a fă’cut exact opusul. Aşa se fă’cea la vagoanele vechi ca s㒠nu zboare nimeni din tren.
 
m-am urcat si eu in astfel de vagoane...
le ador, sunt foarte frumoase, pacat ca au ajuns pe personal.
Aratau ca noi pe R935/936 :D
Am vazut undeva un 20-49 in care erau niste tigani care isi faceau loc pe acolo, dar nu cred ca era 20-49, probabil 20-55, ca seamana.

Oricum, pacat de vagoane :(