Cusete UIC-X

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sorin

Active Member
25 Aprilie 2008
79
0
italia
LOCATION
italia
Saluari la toata lumea,

De putin timp am gasit pe net aceasta poza

http://img300.imageshack.us/my.php?image=dsc07303tg4.jpg

mai exact pe Train-Sim Romania.

La prima vedere pare o cuseta UIC-X de origine germana.Pe alte site-uri sau galerii foto nu am mai gasit nici o poza sau alt fel de informatii.

Stie cineva mai multe?Cand au ajuns la noi,culori,cate au fost sau sunt,pe ce trenuri circula.
 
Buna Sorin,

poza e din gara Iasi si e facuta de fratele meu.

Ai nimerit, este vorba despre un fost vagon Bcm243 al DB dupa UIC X . De cand sunt la noi nu stiu.

O poza cu Bcm si WLABmee de la trenul rapid 664 Iasi-Bucuresti. A circulat si pe international, este o poza si pe Railfaneurope cu Bcm in gara Budapesta Keleti.




Modelulu la H0 este produs de Heris.
mity a spus:
Dupa aceasta achizitie ROCO am cautat si cu ajutorul lui Ionut Trif am gasit un set de vagoane Herris inamtriculate CFR la Cluj. Un vagon cuseta si unul de dormit.
Chiar daca aceste vagoane au ceva hibe, in timp le voi remedia. Primele vor fi osiile. :)



 
este un vagon cuseta seria 50-30 dar eu nu l-am vazut decat pe rapidul de noapte Buc-Iasi si retur si anume vagonul 50-30 005.
 
Salut,

Sunt aproape la fel, cu mica diferenta ca cea pozata de fratele lui Gam3 are nervuri pe acoperis.
 
Sorin, vagoanele nu se spala pe acoperis, au mai fost dicutii pe aceasta tema pe forum. Ce vezi tu sunt urme de la vreme de la ploaie.
 
51 53 50-30 005-6 in Revizia Grivita, pozat cand am fost la practica:

[la 4 MP, Enjoy!]









Din păcate, la acel moment, deÂşi nu mai văzusem 50-30, nu credeam că e atât de rar Âşi cum aparatul meu foto de atunci sub-expunea pozele, am făcut doar câteva.
 
buna baieti,

este vorba, asa cum s-a mai spus de foste Bocm243, foste Bcm243, foste Bc4um-61 ale DB si asa ati aflat si anul de fabricatie ;)

la CFR au aterizat dupa 1998, la inceput au fost vopsite rosu dupa schema vremii la Grivita, intre timp exista si Bcm in noua schema (atentie, nu Bcmee modernizat cu sorturi!), exista o poza cu unul alaturi de un T2s ca WLAmee in Arad intr-un rapid de Bucuresti... un Bcm in noua schema a fost si pe "Dacia3, unde se folosea multa vreme Bc 59-50 de Bautzen, apoi Bcm fost DB in compania unui WLABmee DWA si a unui AVA200 (faimoasa grupa CFR din Dacia pe carea am facut-o pe N acum cativa ani, dupa cunostinta mea singurele cusete pe N cu... perdele la geamuri!) :D

nici un UIC-X DB nu a avut acoperis nervurat, in afara de T2s... care e mai mult Z decat X ;)

pe "Dacia" circulau 002 si 003, 003 e cel mai pozat din ele...
 
Ce vechi e subiectul acesta...

Pe 30 decembrie anul trecut am vazut o cuseta albastra 50-30 in curte la Grivita. Cum am trecut in 3 luni de multe ori prin zona si a fost prima data cand am vazut-o ma gandesc ca a fost scoasa din atelierele Grivita si a ajuns pe un tren, a vazut cineva vagonul respectiv? Acuma vagoanele 50-30 sunt albastre.
 
Un vagon seria 50-30 in schema albastra a facut trenul SUCEAVA - MANGALIA (1852 / 1851) anul trecut. Si cum nimeni nu l-a pozat, ci mai mult prins pe filme...
 
De jumate' de an are fratele meu poza cu 50-30 001 albastu si eu nu stiam:



In 8 august pe Mangalia - Suceava.
 
Buna,

Inseamna ca nu toate 50-30 au ajuns 40-31...

Din informatiile mele cel putin trei au fost aduse retroactiv la standard de 40-31 (climatizare, sorturi pe lateral) si au primit numerele din seria 40-31 ale vagoanelor din acestea aduse la standard de 40-70 (adica cu boghiu MD361 in loc de GVa, adica asa cum au fost de la mama lor).

Dupa traditia CFR/Gevaro, in seria AcBcmee 40-31 nu se face distinctie intre fostele 243/246 (adica de 26,4m lungime) si fostele 244/256/257 (adica 27,5m lungime).
Doar 40-70 sunt toate foste 244/256/257, insa numerele peste 40-70 005 au fost o vreme 40-31 si au unele caracteristici tipice (Rame la ferestre RAL 7040, FIS, etc.)
 
Din pozele care le-am vazut ,din modelism sau din realitate stiu ca 50-30 001, 50-30 003-1 si 50-30 004-9 sunt in grila de vopsire gri-albastra. Vreau sa ii rog frumos pe cei care stiu mai multe decat mine daca 50-30 002-3 si 50-30 005-6 au fost revopsite in gri-albastru sau au ramas tot rosii.
Multumesc
 
buna,

50-30 005 a fost si el revopsit in gri/gri/albastru.

din cate stiu eu insa seria 50-30 nu mai exista, vagoanele fiind incadrate dupa RP la At.Grivita ca 40-31 de la 021 in sus, in locul 40-31 devenite 40-70 (de la 006)
 
Anul trecut l-am vazut eu in realitate pe 17 august 2011, la Costinesti, pe 50-30-004-9 cu data ultimei revizii la 07.06.11 pe sezonierul Iasi - Mangalia
 
Cusetele 51 53 50-30 001-5 , 51 53 50-30 002-3 si 51 53 50-30 003-1 sunt in revizia de vagoane Grivita.
50-30 003-1 se poate vedea din tren, e in zona unde se formeaza trenurile in Grivita veche.
 
buna Florine,

inca n-am avut timp sa vad imagini cu ele, asa ca intreb din curiozitate: si 50-30 001 e acum gri-albastru?
 
Iata poze recente ( din intervalul 26.06.2012 - 02.07.2012) cu cusetele Bcm 51-53-50-30-003-1 si 51-53-50-30-004-9 pozate de mine intre statiile Costinesti si Costinesti Tabara. Vagoanele circula pe sezonierul Iasi/Suceava--- Mangalia. Imi pare rau pt calitatea pozelor dar nu dispun de aparatura mai performanta.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Foarte faine pozele, in special ca ma intereseaza in acest moment subiectul in mod deosebit. Klaintrover, fiindca nu se vede in poze, au circulat impreuna cele doua cusete, sau erau pe garnituri separate? Sunt curios sa vad doua cusete in aceasta vopsire impreuna sau una rosie si una in aceasta schema. Respect