Pannonia express

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, din pacate acum cu pseudolucrarile ce dureaza enorm pana la schimbarea mersului, Panonia are 5 vagoane si e limitat la Brasov.
Sa nu uitam de Traianus care in 97-98, 98-99 si 99-00 era cel mai rapid, din cate stiu nu oprea in Ploiesti, doar Arad, Deva, Alba Iulia, Medias, Sighisoara, Brasov si Predeal pana la Bucuresti. La fel si la retur, in timp ce Ister oprea in aceeasi perioada in Brasov, Predeal si Ploiesti dupa Arad. Desigur aveau opriri tehnice la Coslariu dar daca intarziau verificarea se facea la Brasov. Din pacate cam pe atunci s-a pierdut CFR-ul, s-au scumpit biletele de catre Mitrea cu vreo 200% intr-un an si au ramas fara calatori, cu timpul ajungandu-se la ce e acum cu multe limitari si viteze maxime de pana in 100 la ora, doar fragmente de peste 100 :(
 
Asa-i. Despre jaful de la CFR, dupa 1990, si despre cei care au distrus transportul pe calea ferata in Romania (fie din incompetenta, fie furand) ar merita cred ca un topic separat. Sunt multe de spus, de la modul cum fostul SNCFR a fost transformat in "regie autonoma", si pana la "catastrofa" pe nume Mihai Necolaiciuc!
Ma intreb: chiar nu se gasesc bani sa repari trei poduri (Carta, Gradistea si Slanic-Prahova) sau sunt alte interese?