Vagon pentru METROREX...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dimitrov

Well-Known Member
Trenulist
26 August 2007
591
7
Zilele trecute (duminica trecută’), am avut ocazia ca, între dou㒠convoaie, s㒠pot privi şi fotografia pe "sub poalele" unui vagon de metrou, fabricat de iberici şi care are destinaţia....METROREX....Bucureşti.
Din discuţia de mai apoi cu şoferul olandez, am aflat c㒠acesta era al 5-lea vagon şi c㒠tot lotul cuprinde 123 de bucă’ţi.
La momentul la care am fă’cut pozele, olandezul dormea încă’, dar mai apoi, dup㒠vreo dou㒠doze de bere, am consolidat relaţiile olandezo-române şi am primit sprijinul ferm (din partea lui) pentru un raport pozitiv la "MCV" şi Schengen...... :D .....Eu plecam dup㒠mizul nopţii, iar el abia dimineaţa urmă’toare.
O s㒠v㒠plictisesc cu mai multe poze....pentru cine este interesat sau pentru cine nu are ocazia, poate niciodată’, s㒠arunce o privire pe sub "poalele" unui vagon de metrou....înafara celui/celor care lucreaz㒠în domeniu şi care poate sunt să’tui de astfel de imagini....













......cam asta este !

Ar mai fi ceva de spus....în vagon nu am pozat...aveam nevoie de o scară’, dar nici nu era mai nimic de vă’zut, înafara scaunelor aliniate pe lateral şi a unor mă’nunchiuri de fire/cabluri ce atârnau din tavan (pe laterale).
Pentru aducerea în Bucureşti a tuturor vagoanelor ră’mase pân㒠la totalul celor 123 de bucă’ţi, spunea olandezul, c㒠o să’-i ias㒠"pe nas"....cam un vagon la o să’ptă’mân㒠jumate-două’.... Ce era mai interesant la el şi datorit㒠acestui lucru cunoştea ţara noastr㒠bine, era c㒠este că’să’torit cu o românc㒠de prin Bistriţa... :aplauze: .....şi c㒠nu are ce-şi reproşa !!!
 
Miercuri 06.11.2013 în parcarea de la capă’tul A3 de la Gilă’u, pe la ora 15:10 autotractorul din imaginile de mai sus, era în pauza mare.....Era gol, se îndrepta spre Bors. Venea de la Bucureşti, unde a mai livrat un vagon de metrou, din cele 123 de bucă’ţi......
Aveam noi pe aici un coleg ce lucra pe la metrou, GFN-parc㒠numele de "user", el ne poate spune mai multe de aceste vagoane, sper.....
 
Noile garnituri de metrou, În drum spre Bucureşti

<r>Noile trenuri de metrou fabricate de firma CAF din Spania şi care vor intra în circulaţie în prima parte a anului viitor se afl㒠în drum spre Bucureşti incluse intr-o garnitura de marfa. In poza sunt primele dou㒠garnituri, care poart㒠denumirea de “Dună’rea” şi “Mureşâ€, si au fost filmate în Ungaria în noaptea de 8 spre 9 decembrie când plecau din gara Kobanya din sudul Budapestei. <br/>
Sursa Youtube: <br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=OO3kavmyg3c&feature=player_embedded"><s></s><LINK_TEXT text="http://www.you...vmyg3c&feature=player_embedded</LINK_TEXT><e></e></URL></r>
 
Mulţumesc mult pentru modificarea/transferul de postare fă’cută’/facut de tine "atraian" la acest subiect. Acum este mai mult decât uşor s㒠ai totul grupat aici. Cu respect!

P.S. Zilele trecute, în parcarea de la Gilă’u (de la capă’tul A3), am revă’zut "trailer"-ul olandez, în pauza mare...era gol; mergea că’tre Bors.
 
Off topic...

Da rumânaşii noştri nu sunt buni s㒠efectueze transporturi agabaritice? Trebe s㒠vin㒠olandejii s㒠ia pita de la gura concetă’ţenilor noş`?

On topic

Acestea fac parte din contractul semnat de acum 8-9 ani cu Metrorex? O parte din rame alearg㒠sub pă’mânt de ceva timp....
 
Buna Dragos,

Cum sa le aduca pe calea ferata? Ar trebui vehicole speciale de transport pentru ca altfel depasesc cu mult profilul francez, care este cel mai mic din Europa in afara de Marea Britanie.

Sper ca nu vrei sa spui "pe calea ferata" in sensul de material remorcat pentru ca este o ineptie, cutiile vagoanelor nu sunt gandite pentru a fi integrate unui tren de marfa si la forta de tractiune a oricarei locomotive moderne s-ar rupe in bucati.
 
Horia,

vehicule voiai sa zici, nu? :p

In clipul postat de atraian se vad clar cele 2 trenuri remorcate... :roll:
 
Sint insotite si integrate intr-un tren pentru procent de frinare mai mult ca sigur.

Si ramele de la Astra Arad au fost duse tot in tren pe boghiuri purtatoare. O sa va arat pozele boghiurilor pentru ca railwayfan nu mai functioneaza.
 
11111.....adic㒠"unu"......OFF TOPIC.....Eusebiu "bacsi"(pentru dantm, nenea Eusebiu :D -sper c㒠ţii la glumă’, Dane)....."rumânaşii" noşti' sunt şi ei capabili de a duce la capă’t transporturi agabaritice, numa' c㒠îs mai multe lucruri ce concur㒠la accesarea unui astfel de transport......începând cu "casa de expediţie"...."bursa de mă’rfuri"....."reclama firmei proprii" pe oriunde te gândeşti sau nu....şi nu în primul rând abilitatea propriului dispecer de-a se bă’ga pe sub pielea tuturor, începând cu "transportul propriu-zis" şi continuând cu "echipa/echipele de însoţire" ale unui astfel de transport.....unde însoţitorii trebuie s㒠fie veritabili "câini de însoţire", care pe lâng㒠cunoaşterea la metru al întregului drum s㒠fie capabili a lua şi la telecomand㒠(din spate) trailerul cu ditamai vagonul de 39-44 m lungime pe aberaţiile de sensuri giratorii, de pe la noi, pe unde asta înseamn㒠a trece cu "mă’gă’oaia" prin urechile acului....... Personal am dat şoferului olandez, la momentul la care am fă’cut primele poze postate aici, cartea de vizit㒠a firmei noastre de însoţire, şofer cu care am putut discuta în englez㒠şi german㒠(român㒠aproape deloc, deşi, aşa cum am mai spus, acesta era că’să’torit cu o românc㒠de pe la Bistriţa), dar pân㒠azi....nimic din partea lor......
Åži tot ca OF TOP( cu scuzele de rigoare)...astă’zi, colegii mei au dus la capă’t un transport de dou㒠tramvaie de la PESA (PL) de la Borş (plecaţi ieri pe la ora 10:30) la Calafat (sosiţi astă’zi pe la ora 11:30) cu dou㒠trailere care cu totul aveau 92 de tone, tot trenul rutier (comparativ cu PESA de la Cluj care aveau total 48,70 tone iar trailerul gol pentru întoarcerea la Borş avea 37 tone)....trailerele astea pentru Calafat, aveau singure 50 de tone bucata(trenul rutier gol).....mergeau că’tre Grecia....NU ÅžTIU DE CE or fi aşa de grele aceste tramvaie ??? Aştept pozele colegilor...
222222.....adică’...."doi"....Dac㒠unele alearg㒠deja pe sub "scoarţă’" tot ce se poate (şi dac㒠bine-mi-aduc aminte, la ultima curs㒠cu plecare de la "General Turbo"/platforma IMGB am vă’zut o garnitur㒠de metrou la acest depou "Berceni" cu acest tip de vagoane), dar cel mai bine ne-ar putea spune colegul de forum GFN...
Cu scuzele pentru lungul "off top", m㒠retrag. Cu bine şi să’nă’tate tuturor.
 
cosmin78 a spus:
Horia,

vehicule voiai sa zici, nu? :p

In clipul postat de atraian se vad clar cele 2 trenuri remorcate... :roll:

Ooops! Sunt convins ca exista o explicatie... poate cuvantul ineptie a fost folosit un pic prea repede. Sunt convins si de faptul ca legaturile sunt ceva special, poate chiar boghiurile sunt purtatoare...dar filmul este clar: sunt aduse pe CF
 
Scuze, am fost ocupat si am uitat sa pum pozele cu boghiurile purtatoare de la Arad.

Iata rama pentru Bucuresti. Cred ca e mult mai usor si mai rentabil sa fie aduse asa decit unu cite unu pe trailer.

http://www.youtube.com/watch?v=MESqpjmOKmA
 
Din poze par a fi chiar boghiurile lor, nu ceva temporar.
http://www.b365.ro/un-tren-de-metrou-caf-vandalizat-inainte-de-a-ajunge-la-bucuresti-noi-imagini-cu-trenurile_198929.html

Carcasele de metrou de la Arad erau puse pe boghiuri Y25 si Diamond, dar nu stiu daca acestea erau folosite si la transportul lor pana la Craiova/Bucuresti.
 
Asta e cea mai mic㒠problemă’, reducere presiunii. Sunt regulatoare care reduc presiunea....
Sau, chiar daca metroul lucraza la 4 BAR, sigur ele sunt proiectate pentru presiuni mai mai, de 5, 6 sau ceva pe acolo. Dar eu inclin sa cred ca au folosit ceva regulator.
 
Unde le-au pus pe boghiurile lor, daca Spania are alt ecartament?
Cu atit mai mult cu cit sint boghiuri motoare, deci trebuie conexiuni, chestii etc nu asa pur si simplu ca la rusi, ridici scoti boghiul aduci altul si cobori pe el.

In corpul trenului ele merg doar cu conducta de aer restul vagoanelor de marfa frineaza, contrar nu ar trebui vagoane de marfa. Nu vad alta solutie.
 
Radu161 a spus:
Din poze par a fi chiar boghiurile lor, nu ceva temporar.
http://www.b365.ro/un-tren-de-metrou-caf-vandalizat-inainte-de-a-ajunge-la-bucuresti-noi-imagini-cu-trenurile_198929.html

Carcasele de metrou de la Arad erau puse pe boghiuri Y25 si Diamond, dar nu stiu daca acestea erau folosite si la transportul lor pana la Craiova/Bucuresti.

Mi-am gasit pozele pe net

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4135.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4133.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4131.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4132.jpg

Pozele le-am facut in 2006 pe liniile de marfa ale garii Arad.
 
dantm a spus:
Unde le-au pus pe boghiurile lor, daca Spania are alt ecartament?
Cu atit mai mult cu cit sint boghiuri motoare, deci trebuie conexiuni, chestii etc nu asa pur si simplu ca la rusi, ridici scoti boghiul aduci altul si cobori pe el.

In corpul trenului ele merg doar cu conducta de aer restul vagoanelor de marfa frineaza, contrar nu ar trebui vagoane de marfa. Nu vad alta solutie.

Au mers pe trailer pân㒠în Franţa şi acolo au fost puse pe linie.