Vagon transport masini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna Dragos,
oamenii de afaceri din Bucuresti si provincie, familiile instarite care pleaca in vacanta in vestul tarii sau in alte tari, turistii straini care n-au chef sa cutreiere Romania fara autostrazi, acestia sunt clientii potentiali

aici nu vad nici Tiriaci si nici Becali, ci doar categoriile enuntate mai sus.

omul care pleaca in vacanta in Vest cu familia si masina nu se gandeste la avion, la fel si turistul strain, ci doar la bunastarea masinii cat e in Romania.

cel care zboara de la Bucuresti la Iasi, Cluj sau Timisoara nu-si pune problema masinii personale ci a taxiului la fata locului.

de unde ati scos-o cu masina de 75000€? eu am vorbit de una de 49000 (in cazul concret Hamburg - Viena, masina pe firma a unui prieten, o Skoda Superb) si apoi de Logan-ul de 7500...

pentru moment vad ca discutia se invarte intre "nu vad sensul unei asemenea initiative", "infrastructura nu exista", "este pentru boieri" si "inca un proiect CFR ratat"... cum spune neamtul? "Lassen uns überraschen" (sa ne lasam surprinsi)...
 
Cu un plin la Logan 60-65 de litri carte inseamna 360 lei mergi cam 900 - 1000de km. Mai pune si uzura de la masina, sa zicem undeva la 40 de lei sa iasa rotund si ies pina in 100 de euro.
Un drum dus intors pe distanta asta costa 200 de euro. Mai pune o camera la hotel, sa zicem ca esti obosit si faci drumul cu o zi pauza. Se fac 300 de euro.
Tot e la jumatate din cit costa cu trenul.
Nu vad care e rentabilitatea in final si mai ales utilitatea.

Daca vrei sa iesi mai ieftin poti merge cu trenul, autocarul sau avionul (cu bilete luate din timp). La destinatie inchiriezi o masina cu care iti faci treaba si mai ramii si cu ceva maruntis in buzunar.

Cum ziceam la postul anterior, e irelevant sa compari un salariu de 500 de euro in Romania cu un salariu 3000 de euro din Germania.
 
andrei_nsts a spus:
...
Tot e la jumatate din cit costa cu trenul....

Deoarece vorbim despre vagonul transport masini, de unde stii cat costa biletul? Vagonul sta de 3 zile in revizia Grivita, nu circula pe niciun tren, pe site-ul CFR Calatori nu apare nicio noutate privind acest serviciu, deci de unde stiti cat costa sa iei masina cu tine?

A mai dat cineva aici un pret, nici pana acum nu a raspuns la intrebarea mea.
 
Pe la noi, un km. cu un autoturism cu un pret de achizitie aporximativ 17.000 iuroi cu TVA inclus, este de 69,79 BANI!!!.
Acest cost cuprinde combustil la un consum mediu de 6l/100, asigurare (Casco), cheltuieli de mentenanţ㒠(revizii), anvelope, amortisment 5 ani, neprevazute. Toate acestea la un regim de aproximativ 7.500 km parcurs lunar.
Scad kilometri creşte costul/km, cresc kilometri scade costul/km.
Dac㒠vrea cineva detalii îi explic în privat.

Pentru un drum de Bucureşti din Oradea (de exemplu) dus/intors cheltuielile directe cu masina sunt de 816 lei, asta fă’r㒠pauz㒠de cafea, pă’pic㒠şi alte acareturi. (am luat in calcul 585 km/sens)

La o singur㒠persoană’, chiar 2 merita vagon de dormit, şi taxi prin Bucuresti.
Aici intervine vagonul de transport auto, daca costul lui depaseste cu mult diferenta de taxi si confortul de la Bucuresti.
La mai mult de 3 persoane, mai economic este autoturismul (chiar daca nu mai ai confort, şi ajungi rupt în figuri)
 
buna,
Cum ziceam la postul anterior, e irelevant sa compari un salariu de 500 de euro in Romania cu un salariu 3000 de euro din Germania.

comparatia apartine autorului postingului respectiv, nu mie, si nu-i vad sensul.
daca vreti comparatii, atunci comparati va rog pretul unui bilet la CFR Calatori pe km parcurs cu cele din alte tari europeene si dupa aceea mai discutam.

asa cum spuneam ieri seara, in lipsa unui comunicat oficial discutia se invarte in cerc; unuia i se pare prea scump insa nu cunoaste pretul, celalalt nu poate dormi oricum in tren s.a.m.d.

exemplul pe care l-am dat cu traseul Hamburg - Viena era menit sa ilustreze situatia in alte tari, nu sa fie luat de referinta pentru CFR Calatori.

sa apara oferta si mai discutam. vagoanele pot circula in proba ani de zile in trenuri pana se va face ceva...
 
Probabil ca la final pretul va fi mai mic decit in Occident dar mare pentru noi cei care traim in Romania. Ca si comparatie (verificata) cineva care are un venit aici de 1200 de euro o duce mai bine ca afara cu 2000 de euro.
 
Oferta

http://www.bahn.de/p/view/angebot/autozug/info.shtml?dbkanal_007=L01_S01_D001_KIN0014_abb-egl-autozug_LZ01
 
Iata ca in ICN 473 "ISTER" este un vagon cu 3 masini , peste 1 ora ajunge in Bucuresti. Vagonul e penultimul in garnitura.


Later edit.
Am gasit si un articol:
"Românii care că’lă’toresc cu trenul ar putea in curând sa-si transporte si maşinile personale pe şine. CFR Că’lă’tori a ataşat unui tren un vagon special pentru autoturisme. Garnitura a ajuns cu bine la Arad iar primele astfel de transporturi vor fi realizate pe rutele interne.
Compania CFR Că’lă’tori a pus la cale un experiment prin care, la tren, s㒠ataşeze şi un vagon pentru platform㒠pe care că’lă’torii îşi pot urca maşinile pentru a le lua cu ei în excursie. Åži cum vine vara, decât sa faci plinul pân㒠la Budapesta, de exemplu, mai bine plateşti un bilet si pentru maşina ta, şi pleci cu trenul.
Trenul care va avea ataşat un vagon platform㒠va circula pentru început doar pe rute interne.Reprezentanţii CFR înc㒠nu au stabilit un preţ pentru biletul de transport al automobilului.
Åži chiar daca reprezentanţii CFR nu au dat prea multe detalii despre experiment, la prima vedere, succesul este garantat."

http://www.antena3.ro/romania/cum-sa-pleci-cu-masina-in-vacanta-si-sa-nu-consumi-un-strop-de-benzina-167203.html
 
Am citit pe undeva ca vagonul face teste cu masini, probabil de aceea l-au atas la Ister.
 
Sa vedem cateva detalii.
Boghiul MD de 160km/h:



Planseul inferior:



Planseul superior:




http://www.youtube.com/watch?v=rHlmNy5WNGA&feature=g-all-u
6:08 InterCity 473 (Budapesta - Bucuresti)

http://observator.a1.ro/social/CFR-Vagon-pentru-masinile-personale-ale-calatorilo_60765.html
 
buna,

este vorba de un boghiu de tip MD Leicht (usor) din familia MD 4x, mai precis un MD 44 care are frana pe disc si roti de un diametru mai mic decat MD 42 si 43 folosite la vagoanele de calatori "Silberling" de exemplu.

20 de vagoane DDm915 echipate cu acest boghiu au avut si frana electromagnetica, scoasa din serviciu ulterior odata cu reducerea vitezei trenurilor de transport auto germane de la 160 la 140km/h.
 
Iata ca avem poza cu rampa de la Eforie:
15 mai 2012.
cimg6492.JPG

foto luigix1968 - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5925938

Nu ma pot pronunta daca arata mai bine sau mai rau, ultima data am vazut-o acum 8 ani.
 
Ba da, se ridica cu ajutorul unor motoare, se vad greu in poza de mai sus dar sunt acolo.

Poze am facut si eu anul trecut dar nu stiu unde le-am pus asa ca le repun aici: