Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Este fostul IC 564 "Mihai Eminescu" Iasi - Marasesti / IC 554 Marasesti - Bucuresti Nord.
Ajung cele 3 vagoane.
 
EN 347 "Dacia" in Viena. 11.09.2016

61 53 70-91 006-4
61 53 71-70 004-3
61 53 40-70 006-6 (revopsit)
61 53 21-90 043-8
61 53 21-90 013-1 (revopsit)
61 53 10-91 003-4

DSC_8000%20copy.jpg

DSC_8001%20copy.jpg

DSC_8003%20copy.jpg

DSC_8006%20copy.jpg

DSC_8010%20copy.jpg

DSC_8013%20copy.jpg

DSC_8015%20copy.jpg



DSC_8016.jpg

DSC_8019.jpg

DSC_8020.jpg

DSC_8021.jpg
 
3 compuneri din "Modificari in mersul trenurilor de calatori din livretul nr 8 valabil de la 28 septembrie 1975"

Tren accelerat 822 Mangalia - Bucuresti Nord

Tren%20822%201975%20-%20Mangalia%20-%20Bucuresti%20Nord%20-%20DSC_8546_zpsqgyzb1uf.jpg


Tren accelerat 824 Constanta - Bucuresti Nord
Tren%20824%20in%201975%20-%20Constanta%20-%20Bucuresti%20Nord%20-%20DSC_8548_zpsfsqdpnsm.jpg


Tren accelerat 832 Mangalia - Bucuresti Nord
Tren%20832%20in%201975%20-%20Mangalia%20-%20Bucuresti%20Nord%20-%20DSC_8550_zpskjo4zuwc.jpg


VR era vagon restaurant interbelic VR 00101-00137
WR era vagon restaurant productie MVG Gyor WR 51 53 88-42 000-9 ÷ 029-8
BAR era vagon (BRafld pe baza cutiei Bafld 74.000) seria 85-40
 
VP 76 in seamna vagon postal 76 unde 76 ar fi un fel de numerotare interna a postei?
 
S-ar putea sa gresesc insa daca imi amintesc bine numarul indica capacitatea vagonului postal ca numar de saci de posta netriata care se poate transporta la bord.
 
EN 347 "Dacia" in Viena, 05.09.2017

[BBvideo=560,315]https://youtu.be/ewQNKvthsRo[/BBvideo]

61 53 70-91 009-8
61 53 70-91 008-0
61 53 40-70 007-4
61 53 21-90 009-9
61 53 21-90 013-1
61 53 10-90 101-7

La Arad s-au atasat 2 vagoane, 21-86 si restaurantul 88-96.
 
IR 12661 Bucuresti Nord - Iasi
14.10.2017.

19-83
21-76.9
21-76.9

 
21.10.2017 Bucuresti Nord
Regio Bucuresti - Targoviste
19-80 019-6
20-76 006-7
20-76 026-5
DSC_4056-copy.jpg

DSC_4141-copy.jpg


"Dacia"
Bucuresti Nord - Viena. Ultimele 2 vagoane raman la Arad.

70-91 002-3
40-70 004-1
21-90 008-1
21-90 027-1
10-90 018-3
89-76 008-8
21-76 042-8
DSC_4129-copy.jpg
 
Multumesc Florin.

Vagoane CFR: WLA 60-41* (UIC Y Görlitz), Aafld 19-40/10-40, Balfd 20-40 (UIC Y si OSShD B UVA), TFaf(l)d 9x-40 (UVA, Pafawag)
Vagoane MAV: WL(A) Györ non-standard**, Aa 19-41, Ba 20-41 (UIC Y MVG Györ)
Vagoane DB: Büm 232 (vagon m pre-UIC) sau Büm 234 (UIC X)
Vagoane SBB: ABm RIC (UIC X) pe relatia Budapesta-Basel, Am RIC, Bm RIC, Bcm RIC, Dms RIC pe relatia Viena-Basel
Vagoane CIWL/TEN: WLABm MU pe relatia Viena-Basel

* - circula si ca WLAB cu 3 locuri pe compartiment.
** - vagon MAV pre-UIC Y din anii 1960; primele WL UIC Y la MAV au sosit abia in 1978 din provenienta straina (DDR).

Vagonul Bafld CFR cu numarul 391 era singurul care pana in 1975 efectua intreaga calatorie Bucuresti Nord Gr. A - Basel SBB, trecand prin 4 tari (RO, HU, AT, CH). Vagonul DB de la Stuttgart era pentru turisti doar pe perioada verii si se adauga la garnitura in Viena la schimbarea de sens.

Era un tren care isi schimba de mai multe ori radical compozitia pe parcursul sau de 2000 km.
 
TFa e foarte posibil să fie 91-50 Pafawag. TFa româneşti pe-atunci mai erau 91-24 de pe personale şi curse, 91-60 "tip bonanza" şi abia apoi aveau să apară 91-57 UVA parcă.
 
Salut,

Vagoanele Pafawag au venit in 1970-71. Erau seriile 92-57 000 la 031 (cu culoar pe mijloc, trafic intern) si 95-51 000 la 019 (cu culoar lateral, trafic international). Aceasta categorie ar corespunde insa atentie, e vorba de F-uri, nu de TF-uri.

TF-urile noi de IVA (deja nu mai era UVA) au fost 91-57 000 la 049, constructie noua 1976. Apoi 91-60 000 la 019 cu compartiment MAI pe cutie de vagon suburban, de asemenea constructie noua. Doar 90-57 000 la 019 au fost transformate in 1980 din cutii de suburbane 21-60 (60 denota incalzirea pe abur).
 
Din cetatea Sighisoara, 7 aprilie.
IR 1539 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
DSC_7199-copy.jpg

IR 1538 Cluj Napoca - Bucuresti Nord
DSC_7227-copy.jpg
 
Iasi, 05.05.2018

IR 1838 Timsioara Nord - Iasi
50 53 20-49 243-0 B
DSC_8553.jpg
DSC_8597.jpg

50 53 20-68 001-8 B
DSC_8554.jpg
DSC_8594.jpg

50 53 20-68 004-2 B
DSC_8558.jpg
DSC_8592.jpg

50 53 22-96 039-2 Beem
DSC_8561.jpg
DSC_8587.jpg

61 53 44-31 021-9 AcBcmee
DSC_8565.jpg
DSC_8586.jpg

50 53 71-31 005-1 WLABmee
DSC_8566.jpg
DSC_8582.jpg



IR 1765 Iasi - Timisoara Nord
61 53 44-31 044-1 AcBcmee
DSC_8615.jpg

50 53 71-31 004-4 WLABmee
DSC_8620.jpg

50 53 20-76 049-7 Blee
DSC_8622.jpg

50 53 20-68 006-7 B
DSC_8626.jpg

50 53 20-68 006-7 B
DSC_8631.jpg