IMPORTANT: Cine are activa galeria lokomotiv si e afectat de mizeria de la Photobucket, il pot ajuta sa si recupereze automat toate pozele in galeria lokomotiv. PM to crystyv .

Poze locomotive cu abur

Avatar utilizator
Rigel
Mesaje: 90
Membru din: Vin Mai 04, 2012 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de Rigel » Joi Noi 07, 2013 2:32 pm

Fotografie cu o locomotiva de cale ingusta ce la noi avea sa fie CFR 763
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.jpg

"Steam engine of the Csoma-Szabadi GV in the station of Szentivånpuszta, Hungary, 1930"

http://www.angelfire.com/co3/drustvo/Cira/70x001.jpg
"760 mm locomotive with 0-C-0 wheel arrangement.
Former MAV 399.004."

sursa - http://www.angelfire.com/co3/drustvo/Cira/Cira.html
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4779
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Dec 19, 2013 9:16 pm

interesantul scrie:
victorian scrie:Hello, salut tuturor. Am dat intamplator peste aceasta stire de pe site-ul Napocanews:

http://www.napocanews.ro/2010/10/ce-afa ... urzau.html

Stirea nu este noua, este din 2010, dar rezulta din ea ca in momentul respectiv in gara Cluj Est existau sase locomotive cu aburi abandonate. Mai stie cineva ceva despre soarta acestora?
Multumesc!

Momentul respectiv era martie 2005. Știriştii, precum in totdeauna, sunt foarte iuţi doar când e vorba de lele Mă’ry care l-a violat pe Bade John.

Uite aici pozele (7 la numar) fă’cute de mine în acel martie din 2005.

Dim ceea ce vezi cam 80% sunt in Renault, VW, sau alte cele....

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Deci.... S-o mai dus pe cazan o mic㒠parte de parfum de epocă’...

Condoleanţe!
maus5 scrie:Salut!Si eu le-am vazut la Someseni in sep.2004. In prima poza e 50.831, in a doua, printre crengi se vede, de la dreapta la stanga, 50.439, 50.831, 50.521.
In a treia se vede 230.524, iar in stanga 50.360, in a patra tot 50.831, in a cincea 50.521, in a sasea tot 230.524, iar in ultima tot grupul din poza a doua, 50.439, 50.831, 50.521. Una ti-a scapat, 50.192.


Situatia locomotivelor de la CUG Cluj in decembrie 2013:

50.439 fara tender

Imagine

Atat a ramas din locomotiva 230.

Imagine Imagine Imagine

Fremul, sasiul si rezervorul de pacura de la o locomotiva 50.000
Imagine Imagine Imagine

50.191
Imagine

50.831
Imagine

50.521
Imagine

Neidentificata

Imagine
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4779
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Apr 09, 2014 5:14 pm

Fosta CFR 40.006 D in Slovacia.

Imagine

info si poze:
http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=2806
Avatar utilizator
Rigel
Mesaje: 90
Membru din: Vin Mai 04, 2012 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de Rigel » Mie Apr 09, 2014 7:50 pm

Wow! Care e povestea ei? Cum a ajuns acolo?
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4779
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Apr 10, 2014 2:20 pm

Uite aici cateva informatii:
http://www.dampflok.at/index2.html?/550.htm
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 124
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Joi Apr 10, 2014 8:14 pm

Salut!Doua sunt la slovaci:40.003 si 40.006.
Avatar utilizator
cosmin78
Mesaje: 5665
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Apr 10, 2014 9:43 pm

Rigel,

povestea este una foarte urata, dar care s-a terminat cu bine , din fericire:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?n ... 95&start=0

O oarecare tristete ma incearca si pe mine (si nu cred ca sunt singurul) ca bijuteria din imaginea lui Gam3 nu pufaie cu placutele CFR pe ea. Insa cred ca a fost cea mai potrivita solutie pentru salvarea de la inevitabila taiere.
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 578
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Joi Apr 10, 2014 9:54 pm

Prin 2002 au fost începute demersurile pentru plecarea locomotivei 40.006 şi 40.003, că’tre Slovacia...... Recent cineva punea o întrebare cu "direcţie"....dac㒠locomotiva a plecat numai pentru "euro"....... Dovada c㒠nu a ajuns la un "Furnal" de prin Turcia (nici mă’car la Galaţi) este poza cu locomotiva în stare de funcţionare, în probe de parcurs....cu numă’rul 4296 şi care conform unor spuse este deja "angajată’" în organizarea "trenului fotografic" de anul viitor din Slovacia. Pentru 40.006 s-au folosit piese de la "donatoarea 40.003" pentru care pe moment nu mai sunt fonduri (epuizate fiind pentru readucerea la viaţ㒠a locomotivei 40.006) ; va fi mutat㒠la muzeul de la Brezno, aşteptând fondurile pentru "resuscitarea totală’" şi a ei.
în 2006 SAAF a fost executat㒠silit de "Tunele SA"....ocazie cu care pe tronsonul Subcetate-Bouţari a dispă’rut şi sina de pe terasament [m㒠întreb...eu vă’zând cu ochii mei acum vreo trei ani şi jumate, vagoane ră’mase pe un terasament fă’r㒠şine (dincolo de Sarmisegetusa), venind dinspre Simeria că’tre Caransebeş...ce soart㒠ar fi avut aceste venerabile maşini ???]. Un merit deosebit în aceast㒠salvare a avut-o d-nul Bodo Hauswald, care a venit cu "finanţele" pentru 40.006 şi 40.003 pe care le-a donat, apoi, Muzeului de la Bratislava.
Din partea Muzeului CF de la Bratislava, d-nul Kubacek s-a ocupat de ducerea la bun-sfârşit a readucerii la viaţ㒠a locomotivei 40.006.... Asta m㒠duce cu gândul (fiindc㒠în Slovacia calea ferat㒠este înc㒠"a statului slovac"-din ce ştiu în acest moment şi sper s㒠nu greşesc) la faptul c㒠statul slovac a fost capabil s㒠dea bani pentru o locomotiv㒠cu abur, pentru a fi din nou "sub presiune"...urmând ca şi 40.003 s㒠prind㒠viaţ㒠cât mai curând posibil (pentru c㒠nici la ei nu-i totul "pe roze").
Privind comparativ, nu-mi ră’mîne decât să’-mi iau jucă’riile şi s㒠ma duc....acas㒠!!!!
P.S. Åži eu aş fi avut o frumoas㒠visare....s㒠le vă’d prin frumoasele noastre defilee, pufă’ind gros şi maiestus, remorcând vaşnic un tren chiar "normal", nu numai "nostalgic".....dar mai bine aşa, decât amintire (alb-negru, poate rar coloră’) într-o poz㒠!!!
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2711
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Apr 11, 2014 12:08 pm

E trist sa constati cat de neputinciosi suntem, oricat de patrioti suntem nu putem sa nu ne punem intrebarea ce s-ar fi ales de aceste doua locomotive daca ramaneau aici.

Raspunsul e simplu de aflat pentru ca trebuie vazut ce destin au avut celelalte masini din serie (hai ca e usor de vazut ca au fost doar 7) dupa inchiderea sectiei cu cremaliera in 1978.

Pai...

2 sunt in Slovacia, asa cum s-a scris mai sus, 001 la Petrosani (poze cu ea pe forum), 004 in muzeul ruginii de la Sibiu (poze pe forum, e aia ingramadita langa poarta), 005 stare de rugina la Subcetate, 007 la Dej (poze cred ca sunt pe forum), 002 taiata de un proprietar de carciuma din Iasi pentru ca ii obtura afacerea.

Exemplarul din poza de mai sus este singurul repus in stare de functionare. La noi ar fi ajuns napadita de buruieni pe undeva sau cutii de conserve.
All aboard !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1763
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Apr 14, 2014 2:53 pm

4295 am gasit-o aici, pornind de la un link dat de semafor.

https://www.facebook.com/tuktoiaktuk/ph ... =3&theater
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1763
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Apr 14, 2014 10:10 pm

Michael
Mesaje: 474
Membru din: Lun Feb 15, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Michael » Joi Apr 17, 2014 12:45 pm

Salutari,



Si de la mine cateva fotografii cu Trenul Regal in Gara de Nord - aprilie 2014:

Imagine

Imagine

Imagine

Mihai
Avatar utilizator
Rigel
Mesaje: 90
Membru din: Vin Mai 04, 2012 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de Rigel » Lun Apr 21, 2014 4:14 pm

Are cineva poze din cabina unei locomotive 40D?

o noua poza cu ex-40.006 D din Slovacia http://gomorilap.sk/Application/Galeria ... lacik2.jpg
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4779
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Iun 18, 2014 3:58 pm

230.275 de la Ghioroc - Arad.

Imagine
scristi
Mesaje: 362
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Joi Iun 19, 2014 9:29 am

Zici ca se pregateste sa fie lansata in spatiu, in alta groapa nu a gasit sa o gareze decat acolo?
Tel: 0723.730.229<br>
Scrie răspuns


Înapoi la “Locomotive cu abur”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat