Poze locomotive cu abur

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@Horia Radulescu

am scris asa deoarece am vazut ca in fata este neagra.Cum nu stiu despre schema originala am prezumat ca trebuia sa fie toata verde.
 
Si inainte sa fie verde a fost...roz :)

1495790637415_zpsp7eityxg.jpg
 
Mie nu imi place o chestie...ca se expune un morman de fiare pe post de mascota..
Am vizitat cimitirul din Sibiu si mormenitele de pe valea Prahovei...care e ideea?
 
Mie nu imi place o alta chestie. Ca s-au adus prin idiotenia unui grup restrans de oameni in mai putin de 20 de ani cateva zeci de locomotive cu abur complete si in parte functionale la stadiul de mormane de fiare.

E mai bine asa decat sa devina viitorul Sandero care-l va face fericit pe un agricultor din Teleorman. Asta e ideea.
 
50.065 in aer liber. Am vazut ca acoperisul remizei nu mai exista. A cazat.
DSC_8582%20copy_zpspifzawlg.jpg
 
Ar putea sa ma ajute cineva cu o identificare? E vorba de o locomotiva de cale normala din parcul CFR al anilor 20, pe undeva pe langa Brasov. Multe multumiri!


 
catalin post_id=166929 time=1540484084 user_id=237 a spus:
vezi subiectul cu locomotiva 7311 deschis de mine acum ceva timp. Este o locomotiva T9.3, o sa incerc sa-i identific si numarul de parc.
Mii de multumri, ca-ntotdeauna!
 
Cu placere,

totusi, masina e pe o placa de mari dimensiuni (24M ?) deci exclud o remisa secundara si ma uit direct catre Brasov (daca spui ca poza e din zona)....

Cineva cu acces la cartile domnului Lacriteanu se poate uita la distributia masinilor T9.3 din parcul CFR in anii 20, 30 ?

Asta pana ajung eu la hartii.....

Imaginile sunt fabuloase si pacat ca sunt la rezolutie atat de slaba. Se vad masinile foste germane imediat dupa repunerea in functiune la CFR. Simple, fara adaugirile anilor '50, fara clopot (clar erau deja ale romanilor) si par fara placa CFR...
 
catalin a spus:
Cineva cu acces la cartile domnului Lacriteanu se poate uita la distributia masinilor T9.3 din parcul CFR in anii 20, 30 ?
Singurele mentiuni pentru anii 1920 sunt: "01.07.1925 in parc[ul CFR]", iar singura locomotiva care a fost trecuta ca facand parte din parcul atelierului de zona Brasov este intr-adevar 7318, dar abia in 1964.
 
A aparut pe site-ul https://eisenbahnstiftung.de/bildergalerie , poza cu locomotiva CFR 150 1100, la descriere scrie asa:
1943 lieferte Henschel in Kassel neunzehn 52er der Serie 150 1100 an die rumänische CFR aus. CFR 150 1100 war die letzte Lok aus dieser Serie und besaß im Gegensatz zu der Serie 150 1000, die speziell für Rumänien gebaut und nach rumänische Standards ausgerüstet war, einen Originaltender der BR 52 (ohne Tank für Schweröl), der erst später nachgerüstet wurde. CFR 150 1100 wurde dem Bw Campina zugeteilt in der Großen Walachei in den südlichen Ausläufern der Karpaten gelegen. Die 150-Serien 1100, 1200 und 1300 für die staatliche Eisenbahngesellschaft Rumäniens beinhaltete 30 Loks der deutschen Bauarten 50 ÜK (150 1113 bis 1116), BR 52 (150 1100 bis 1112, 1117 bis 1123, BR 42 (1201 bis 1203) und BR 44 (1301 bis 1304). (1943)
55787.jpg
 
  • Like
Reacții: amiel
Asa imi pare si mie dar pe de alta parte contrastul este mai slab.
Cred ca poza a fost modificata pentru a evidentia anumite detalii, daca va uitati in galerie o sa vedeti acelasi tratament pe majoritatea fotografiilor.