In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Cate crezi, daca pistoanele sunt cu dublu efect? "Pufaiturile" sunt aburul care se destinde in drumul lui prin cos, inca una dintre inventiile a lui Stephenson, ultima treaba a aburului in drumul lui spre atmosfera fiind sa imbunatateasca tirajul. Are loc cate o evacuare in fiecare moment in care un piston ajunge la un capat de cursa, fie ca este capatul dinainte sau capatul dinapoi al cilindrului, deci evident 2n!
2N, intr-adevar. Acum nu stiu daca spun prostii, dar din cate stiam ESU Loksound limiteaza pufaiturile dupa o anumita viteza, tocmai ca sa nu devina gafaitul deranjant. O sa verific in manual.
O parte a farmecului locomotivelor cu abur constă tocmai în pufăitul acestora.
în cazul locomotivelor cu doi cilindri, sunt emise 4atru pufăituri la o rotaţie completă a roţilor motoare principale, deoarece decalajul dintre cele două mecanisme este de 90grade; astfel, atunci când un mecanism se află la punct mort, celălalt se află la cuadratură, ceea ce asigură pornirea locomotivei din orice poziţie a mecanismelor.
După ştiinţa mea, locomotivele cu 4atru cilindri au mecanismele exterioare decalate tot cu 90 grade, iar mecanismele interioare sunt decalate cu 180 grade faţă de cele exterioare adiacente, deci emit tot 4atru pufăituri / rotaţie.
Locomotivele cu 3rei cilindri au mecanismele decalate cu 120 grade între ele, deci emit 6ase pufăituri / rotaţie completă.
O locomotivă cu abur reală care se deplasează cu viteză mare pufăie foarte rapid şi pe un alt "ton" decât la viteze mici. Această situaţie devine cam dificilă în cazul mini-locomotivelor cu abur, ale căror module de sunet s-ar putea să nu ştie să o reproducă, ceea ce face ca sunetul să devină sacadat şi ne-natural.
1. Se seteaza centrala in 28 trepte de viteza.
2. Se regleaza prin tatonare valoarea CV57 in asa fel incat sa ai nr. de pufaituri necesar per rotatie in treapta 1 de viteza.
Valoarea x 0,064 = intervalul de timp dintre 2 pufaituri (in secunde).
3. Se tatoneaza apoi CV58 pt. a avea acelasi nr. de pufaituri per rotatie in treapta a-2a de viteza.
4. Se re-seteaza centrala la 128 trepte de viteza.
Reglajele se fac dupa cele de viteza, acceleratie, BEMF, PWM.
Se obtine o buna liniaritate chiar fara senzor Hall in treptele mici de viteza (in cele mai mari nu se mai percepe sincronizarea oricum).