230.094 in germania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

radu sofran

Well-Known Member
Trenulist
2 Februarie 2016
653
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Locomotiva 230.094 am gasit o intimplator in gara dresda in germania si nu am rezistat tentatie sa nu realizez cateva poze cu ea mai ales ca este intretinuta in conditii exceptionale





datorita faptului ca germania respecta normele de poluare iar dupa cum bine stiti o aburoasa polueaza foarte mult la reparatii generale ia fost introdusa instalatie pe gaz se poate vedea foarte bine din poze


nu am rezistat tentatiei sa nu fac si eu o poza

urmeaza si un filmulet
de ce unui pot sa intretina asa de bine o asemenea bijuterie ????
 
@radu
Acel rezervor face parte din dotarea initiala a locomotivei si era utilizat pentru instalatia de iluminat cu gaz. Pentru ardere la cazan ar trebui unul cu mult mai mare.
 
buna,

am avut de curand ocazia sa o vad live in Aachen HBf. cu un tren de propaganda pentru copii impotriva Holocaustului si pot sa va spun ca este intotdeauna asa bine intretinuta!

este o masina frumoasa si culorile prusace stau foarte bine pe ea... mai ales ca in Germania toti au ramas cu combinatia Rot/Tiefschwarz si in afara de acea S3/6 nu prea mai vedem asa ceva...
 
Ca sa rasucim mai bine cutitul in rana, va prezint cateva poze facute la plecare acestei locomotive din tara in 2001.Aceste instantanee sunt facute in gara Episcopia Bihor.Din pacate n-a plecat doar singura odata cu ea luand drumul Germaniei si 230 105(rece pe roti),230 106("ambalata" pe doua vagoane platforma) si 50 227(deasemenea rece pe roti).De mentionat ca 230.094 era in presiune.
Norocul meu a fost ca n-au primit acceptul de tranzit pe teritoriul maghiar si au stat cateva zile la granita, astfel am reusit sa le vad pentru ultima data in Romania.Pe langa cumparatorul locomotivelor, garnitura mai era insotita de cativa specialisti de la Remarul.


Am profitat de ocazie sa ma pozez cu 2455 :D
 
S-a postat pe site-ul https://eisenbahnstiftung.de/bildergalerie o poza cu fosta locomotiva CFR 230 094 , actuala P8 2455 ,poza facuta anul acesta pe data de 31.08 2019, se pare ca nemtii o tin functionala, si in stare impecabila.
Nu pot decat sa ma bucur , daca ar fi ramas la noi era o relicva descompletata sau in cel mai rau caz taiata si dusa la fier vechi.
Si descrierea pozei in germana.
Die pr. P 8 "2455 Posen" wurde 1919 von Linke-Hofmann in Breslau an das Bw Glatz abgeliefert. Buchmäßig erhielt sie noch die Reichsbahnummer 38 2460, bevor sie beim Bw Kreuzburg (Oberschlesien) abgestellt wurde. Am 23.Juli 1926 wurde sie an die Rumänische Staatsbahn (CFR) verkauft, wo sie bis 1974 im Einsatz war. 1998 kaufte ein Privatunternehmer die Lok, anschließend begann deren Aufarbeitung in Cluj (Rumänien). Im Juni 2001 wurde die betriebsfähige Aufarbeitung der P 8 abgeschlossen, danach wurde sie nach Deutschland überführt. Seit April 2018 steht die Lok in Seebrugg für Fahrten auf der Dreiseenbahn bereit. (31.08.2019) Foto: Wolfgang Bügel
 
În 2003, viaductul de la Altenbeken a sărbătorit 150 de ani. A fost o petrecere mare și mai multe excursii speciale. Pentru mine cea mai mare atracție a fost 2455, care a condus trenuri între Paderborn, Altenbeken si Bad Driburg o săptămână întreagă. Micuțul Michael a primit vacanță de o săptămână de la șeful său. :)





Aici locomotiva se așază la celălalt capăt al trenului din Bad Driburg.



Pe locomotivă.



Conducerea peste viaduct. Mai jos puteți vedea pregătirile pentru festival.



Intrarea în stația Altenbeken.