In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Interesant , in martie am avut ocazia sa vad masina asta trasa la gard in depoul Galati. o ploua si era toata ruginita, de vazut functionala nici nu cred ca mai incape poveste, sunt curios ce s-a intamplat cu bielele motoare .
Mare pacat insa este ca fiind de cale larga nu prezinta nici un interes pentru o restaurare ca la carte.
Probabil ca la o locomotiva reconditionata corect, biela motoare isi are rostul. Da poate a intrat in formatie la Gipsy king si a ajuns cu carutza la Remat. Oricum e de bine macar asa, in primavara cand am fost cu Dragos pe acolo la poze, era prapadita rau :x
Frumoase imagini Florine.....,dar tristă semnificaţie, mai ales cu semaforul ce dă liber spre "nicăieri" şi "niciodată"......
Aş avea de comentat la această "MODĂ" de expunere fără "biela motoare"...până la urma urmei, de ce fără ea ??? De ce să nu fie completă "venerabila", de ce să nu fie aşa cum pufăia, mândră, odată, pe liniile din ţara asta (aici fac referire la toate...că-s de cale largă sau îs de cale normală).... Pentru că dacă e să fie "model" pentru viitor, consider că a fi completă este normalul condiţiilor de "muzeu".........
Părerea mea...şi asta aş aştepta să văd !
P..S..E o vorbă...că nemulţumitului i se ia darul......însă mai degrabă ar bine ca "darul" SĂ FIE îNTREG", aşa cum l-a pus fabrica "pe drum"...!!!
problema montarii bielelor motoare e destul de complicata. problema cea mai mare tine de faptul ca in majoritatea cazurilor sunt blocate pistoanele in cilindri. Alta problema e ca nu mai sunt cuzinetii , buloanele, etc pentru montaj.