Amplasare locomotiva cu abur 150.139

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
problema este ca inaintea avizului ISCIR aceste cazane trebuie reparate si chiar aici este marea problema. In tara nu prea mai avem cu ce si cu cine pentru cele de cale normala.
 
Sa pun cateva tone de sare pe ranile noastre de pasionati...

http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157635531995144/with/10833514383/
 
Buna seara

Azi am aflat de la un prieten ca actiunea de amplasare se va desfasura sambata 16.11.2013. Nu stiu de vreo ora exacta.

Numa' bine.
 
Intrucat abia acum am aflat anunt pe toti cei intetresati ca actiunea de la Cluj se amana pentru zilele de 22 si 23 noiembrie.
 
Buna seara

Confirm informatia lui Florin-Dej.
Mi s-au promis noi informatii in cursul saptaminii viitoare.

In trecerea zilnica cu tramvaiul, din pacate pe lumina slaba si la dus si la intors,
am vazut ca s-a amenajat un postament de linie paralel cu linia 1, pe peron, in dreptul insulei dintre cladirile celor 2 gari, cea mare si cea mica. Din cite stiu locul a fost gindir de mai multa vreme exact pentru asta. Macar se vadea de la mare distanta in capul strazii Horea daca nu s-au gasit banii de repunere in functiune.
In 1997 am avut ocazia sa o vad, inca nevopsita dar reparata, la intoarcerea de la proba izolata dinspre Baciu.

Numa' bine
 
Amplasarea locomotivei asa cum a vazut-o presa locala:
http://citynews.ro/eveniment/traseul-locomotivei-cu-aburi-expuse-la-cluj-momentul-care-ajuns-gara-si-cel-care-fost-pusa
http://citynews.ro/eveniment/ferrari-ul-locomotivelor-cu-abur-expus-gara-cluj-galerie-foto-1256946
http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/foto-video-povesteatrista-locomotivelor-aburi-romania-ferrari-sine-piesade-muzeu-1_52909e1ec7b855ff562c4b11/index.html

Numa' bine
 
"Regionala de Cale Ferat㒠Cluj tră’ieşte un moment fericit, prin salvarea unui obiect de patrimoniu deosebit de valoros. Am pus în Gara Cluj şi ră’mâne pe vecie o locomotiv㒠cu aburi care face parte din patrimoniul cultural naţional al României. Este un obiect care, în scurt㒠vreme, va avea foarte mulţi musafiri. Åži ceva ce o s㒠plac㒠publicului - foarte mulţi nuntaşi, la fel cum se întâmpl㒠la Oradea, unde vin miri şi din Budapesta s㒠se pozeze cu locomotiva de acolo", a declarat Radu Bellu, reprezentant al diviziei de patrimoniu a CFR."

Asta lipsea din Cluj, un loc unde "nuntasii" sa se pozeze.
De ce sa fie la trenurile turistice si sa aduca bani?

Locomotiva a fost ridicata direct de cazan?
 
inca odata a mintit cu nerusinare cand a spus ca a fost restaurata de catre pasionatii din Cluj. Sunt convins ca acestia si-ar fi dorit acest lucru dar totusi sa nu uitam ca traim in Romania.
 
Amu sa vezi paseri invartindu-se pe lâng㒠ea....
M-a pleac㒠cu câte un robinet, o Manivela, un felinar si peste 10 ani aceeaşi oameni vor plă’ti sa o duc㒠la RRR.
 
Gam3 a spus:
Locomotiva a fost ridicata direct de cazan?

Salut Florine, cablurile de ridicare au fost trecute printre spitele rotilor si prin frem si s-au sprijinit doar pe acele bucati de lemn fara sa se produca mai mult decit putina vopsea julita. Mie nu mi s-a parut ca s-ar fi lucrat neglijent.
Oricum locomotiva pare completa, n-ai zice ca a stat vecina de gard cu REMAT-ul o gramada de vreme.

Pentru mine a fost prima data cind am vazut o macara de 250tf in actiune.

@B74MRV
Expertul a venit cu cei doi obisnuiti insotitori, banuiesc ca ii ghiciti voi.

Numa' bine
 
Intreb si eu pe cei avizati. Fiind amplasat in spatiul public, cam ce riscuri exista sa dispara unele piese in timp tinand cont ca traim in romania?
 
Cum spune şi Horia, riscul este la fel de mare, la toate cele ce sunt expuse prin gă’ri, dar ră’mâne de vă’zut cât de serioas㒠poate fi "paza" lor....aici fac referire la modul cum este "ţinut㒠sub ochi" locomotiva de la Oradea, care, pe lâng㒠faptul c㒠e-n uşa "Poliţiei TF", are şi nişte camere de supraveghere aţintite pe ea (cred c㒠pot spune fă’r㒠a greşi mult c㒠la Oradea e cea mai bun㒠pază’....Aaaaa şi s㒠nu uit de Dej-fă’ceam o mare nedreptate acum- Dej-ul unde toate exponatele sunt în curtea celor ce le MERITĂ DIN PLIN SĂ LE AIBĂ....).
în rest, dac㒠paza e "lasă’-m㒠s㒠te las"... le vom vedea ca la Tulcea (cu lă’mpile devalizate), fă’r㒠buteliile de aer şi cu geamuri sparte (ca la Braşov - deşi e-n apropierea "turnului" gă’rii), etc..... Chiar v-aş ruga, pe cei ce aveţi ocazia.....s㒠faceţi un inventar, cu pozele de rigoare (ca dovadă’), a modului în care arat㒠la oara actual㒠locomotivele expuse prin gă’rile ţă’rii, tocmai pentru a vedea , dac㒠acest sistem (modă’) de expunere le şi pă’streaz㒠întregi (şi aici puteţi şi preciza dac㒠au fost expuse de prima dat㒠cu sistemul complet de biele sau nu / dac㒠marchizele sunt încuiate sau nu pentru a nu urca neaveniţii şi doritorii de "amintiri" / dac㒠prelatele ce închid spaţiul dintre tender şi marchiz㒠sunt sau nu întregi sau rupte / dac㒠au toate lă’mpile/ dac㒠au geamurile intacte sau sparte / etc...).
Ce am vă’zut din nou la ridicarea locomotivei ( ca şi-n cazul celei de la Sinaia)..... Nici la ora actuală’, vă’d c㒠"macaragii CFR-ului" nu au o grindă’-două’, de lă’ţimea locomotivei, de care s㒠se ancoreze cablurile de ridicare (plus câteva grinzi/traverse care s㒠fie puse sub frem), iar acast㒠grindă’/travers㒠s㒠fie prins㒠de cârligul macaralei, pă’strându-se astfel un paralelism faţ㒠de corpul locomotivei al sistemului de ancorare la momentul ridică’rii... nu am mai avea vopsea scorojit㒠de cabluri, ţevi îndoite, tabl㒠de izolaţie ambutisat㒠şi altele de genul ă’sta !! Ca exemplu c㒠în alte domenii se poate ....la ridicarea unei nacele de generator de curent eolian (nacel㒠care pentru modelul de 3 MW are 75 de tone) se ridic㒠cu dou㒠şufe şi grindă’/traversă’, curat fă’r㒠semne, dar dehhh... aici e un "fier"...
Aceast㒠ultim㒠parte de postare e cam OFF TOP, dar cred c㒠un inventar ar fi bun.....pentru o comparaţie în timp şi a beneficiului adus de ideea asta.
 
ooo, credeam c㒠nu o sî gă’să’sc un film cu omul d㒠cultură’, care sa ne spun㒠d㒠realiyarea regionalii Cluj, d㒠nuntasii care vpr veni, d㒠voluntarii care au restaurat si vopsit locomotiva. In fapt restaurarea nu impune si vopsirea deci au lă’sat ,,mititeii" pă’ntru vopsire.

Am mai pus una la Oradea acu vo cîţva ani si vin d㒠la Budapesta si nu stiu d㒠p㒠unde....

Nais veri nais.

O facem pă’ntru tînerii dîn Cluj. Uau, in sfirsit face cineva ceva si pentru tineretul din Cluj.

Sînt tineri care s-au nascut o data cu locomotiva in 1956. :confused: :confused: dupa care ,,venise dizelele"

This in Gordon and here comes Diiizel. sau cum era la thomas la desene?

Dupa acest film mi-am dat seama ca in ce priveste locomotivele cu abur si citeva vagoane vechi pentru garnituri turistice sau chiar pentru filme, salvatore de la patria n-are aceeasi viziune ca pentru linia CFAP unde luna asta a fost si a spus: ca daca linia s㒠reface pă’ntru 80 km/h fratii o sa mearga cu trenu nu cu masina.

Fratii din Arad si Ghioroc fiind tinerii nascuti mai tirziu, nu ca astia de la Cluj nascuti o data cu locomotiva expusa.

2 evenimente si doua interviuri ale acestui salvator al unui obiect de patrimoniu, deosebit de valoros pă’ntru patriomoniu cultural national tehnic . 2 intr-o luna

:roll: :roll: