Vagon seria 84-90

Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4944
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Vagon seria 84-90

Mesaj de Gam3 » Dum Feb 28, 2010 5:22 pm

Vagon seria 84-90

Proiectat si executat conform fisei UIC 567-2, UIC 565 pentru trafic intern si international.

AVA 200 restaurant.
WRmee 61 53 84-90 001-0

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]



Lungimea peste tampoane : 26400mm
Lungimea cutiei vagonului : 26100mm
Ampatament vagon : 19000mm
Inaltimea cutiei vagonului : 4050mm
Latimea cutiei vagonului : 2825mm
Numarul locurilor (restaurant) : 30
Numarul locurilor (bar) : 4
Numarul toaletelor : 1
Tipul boghiurilor : Y32R
Ampatamentul boghiului (Y32R) : 2560mm
Frana : KE-PR-Mg (D)
Masa proprie : 47t
Masa in serviciu : 50t
Viteza maxima admisa : 200km/h
Sisteme de curent admise : toate, dupa RIC
Admis in circulatie internationala : da, RIC
Ferestre fixe si rabatabile, cu sticla termopan
Sisteme electronice imparcare
Supraveghere video
Informare pasageri
Wlan
Diagnoza cu bus de tren
Pozitionare GPS
An fabricatie : 2009

Personal nu am vazut acest vagon pe niciun tren. De la expozitia feroviara din luna octombrie 2009 nu se mai stie nimic despre acest vagon.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Feb 28, 2010 7:50 pm

Ei, putin se stie totusi ;) un amic german l-a vazut in februarie in curte la Astra, sigilat ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Mar 01, 2010 8:26 am

Pă’i... e al Astra, e logic s㒠stea în curte la ei :lol:
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Ian 22, 2014 4:42 pm

Ce se aude cu acest vagon ? S-a pus in circulatie pe vreo garnitura ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Ian 22, 2014 4:54 pm

Nu, pentru ca apartine mai departe Astra Vagoane Calatori S.A. si nu CFR Calatori.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Ian 24, 2014 9:46 am

Salut Horia,

Sa inteleg ca din nou CFR Calatori nu a avut bani pentru achizitie ? Care este soarta prototipului ? Macar se pastreaza in conditii bune sau zace printre tufisuri ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4944
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Ian 24, 2014 10:09 am

CFR Calatori nu a achizitionat restaurantul, nu a platit reviziile la cateva vagoane AVA200 si nu a platit modernizarea unor vagoane de la Grivita si Pascani.

Restaurantul este tinut in interior.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1830
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Ian 24, 2014 11:41 am

In 30-12-2013 era scos pe linia aia de la gard,spre gara Arad restaurantul asta, 2 dormitoare d-alea moderne albastre ca si Zarandul, 4 d-alea gri si 2 albastre de Astra Zarand

Nu le stiu dupa serii
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Ian 24, 2014 12:58 pm

Buna,
Sa inteleg ca din nou CFR Calatori nu a avut bani pentru achizitie ?
CFR Calatori nu a comandat niciodata acest vagon iar sperantele Astra ca va fi totusi cumparat nu au fost implinite.

Prototipul se inscrie in lunga serie de vagoane construite sau modernizate in Romania fara o comanda specifica in speranta ca "il va cumpara CFR Calatori ca oricum ei cumpara tot daca primeste cine trebuie ce trebuie". Si aici nu a fost asa.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Ian 24, 2014 2:32 pm

Ok, ce inteleg eu din asta este faptul ca Astra construieste vagoane in speranta ca cineva le va cumpara . Corect ? Daca e asa mi se pare sincer costisitor chiar si pentru o companie de calibru mare.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Ian 24, 2014 4:20 pm

Nu, asta fac mai degraba cei de la Pascani, ca de exemplu ramele "Acvila" executate in urma unei scrisori de intentie fara comanda precisa.

Astra a construit pana acum doua vagoane pe cont propriu: vagonul cuseta UIC Z albastru care a servit de baza comenzii pentru Iran si acest vagon restaurant. Este normal ca orice producator de material rulant sa produca mostre pe care sa le poata arata la potentialii clienti, pentru a dovedi ca dispun de o tehnologie sau de alta. Exista surse apropiate de Astra care afirma ca nu s-a intentionat niciodata vanzarea acestui vagon catre CFR Calatori.
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori