Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Vagoane seria 20-49

paall

Mesaj de paall » Joi Apr 30, 2009 9:57 am

Sau daca tot e criza si merge tot mai putina lume cu trenul macar sa vedem pe R Satu.Mare-Mangalia si Oradea-Mangalia 20-54 si 20-55 in caz ca nu baga 20-49. Dupa 15 iulie si spre sfarsitul lui august asta e perioada cea mai aglomerata pe cele 2 rapide , in rest trenuurile merg cam 50-60% gradul de ocupare al locurilor.
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Joi Apr 30, 2009 6:15 pm

Ar fi cazul sa bage vagoane mai calumea ca doar sunt rapide totusi ...... , ma gandesc sa fac un mangalia -satu mare pe 15 iunie si sper sa fie alte vag fata de anul trecut

:grin: :grin: :grin:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4973
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Apr 30, 2009 6:53 pm

Dr2005 scrie:Circul㒠amestecate cu tot ce are CFRul... m㒠gândesc cum e s㒠fie în tren vagoane 20-55 şi s㒠primeşti loc în 20-49, cu 8 locuri în compartiment.
Sau cum am prins noi ieri la acceleratul Brasov Iasi, vagoane 20-49 la clasa 2 cu prize, si vagon 19-57 la clasa 1, fara prize si cu alte lipsuri :)
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Mai 01, 2009 6:10 am

buna,

am vazut ca in 20-49 au pus priza de 220 V in compartimente... pesemne pentru masina de ras, nu-mi prea imaginez 8 oameni pe compartiment din care unul cu laptopul pe genunchi... :-D

ce le-o fi dat prin cap sa lase 8 locuri pe compartiment, ca in Ghana? :roll:
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1422
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Vin Mai 01, 2009 9:52 pm

Pentru a transporta acelasi numar de calatori, e mai ieftin sa lase 8 locuri intr-un compartiment decat sa suplimenteze numarul de vagoane cu unul sau doua.
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Mar Iul 14, 2009 12:09 am

Avand in vedere ca in ultima luna am cam tot facut naveta Arad- Timisoara - Arad (deh examene), de regula ma intorceam cu acc de Iasi care o ia pe racord (oricum cobor in Aradul nou ca mi-e mai aproape). Am zis intr-una din zile sa testez vagonul, desi nu aveam locul acolo)oricum era cam gol trenul).
Prima observatie...miroase ciudat in vagon. Nu e mirosul clasic de transpiratie, ci de vagon nou si aer statut. Apoi, desi e dotat cu boxe, nu functioneaza (nici nu ma asteptam). Spatiul e destul de inghesuit, cum spunea si Horia e cam greu sa stai daca e plin. De asemenea e cam greu de stat si cu laptopul in brate datorita spatiului restrans (foarte greu tastezi). Priza nu functiona si deabia am reusit sa bag si sa scot incarcatorul de la laptop in/din ea (am crezit ca rup priza). Baia era curata si chiar au avut sapun in ea.
Insa nu am inteles un lucru, poate ma lamureste careva. La capatul coridorului, deasupra usilor (cele care despart coridorul de baie si usile de coborare din vagon) se afla in fiecare capat un mic ecran cu LED-uri unicolor. Pe el tot rula scris "fara conexiune". Fara conexiune la ce? Sa aiba montat cumva instalatie de internet wireless? Sau visez eu prea mult :D
Oricum e un pas inainte pentru CFR, spre normalizare :)
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Mar Iul 14, 2009 12:23 am

Salut,

Acel panou cu LED-uri este probabil ceea ce numeam noi la vagoanele clasice "panou de automatizare". Actualmente, la aceste vagoane s-a inlocuit acel panou cu relee si lampi clasice, cu un ansamblu electronic format din microprocesor si instalatie electronica aferenta care furnizeaza pe acel panou toate informatiile legate de parametrii de functionare ai vagonului. La unele vagoane, este afisata si viteza la care ruleaza vagonul in momentul respectiv. Desi trec zilnic pe langa aceste vagoane, prin SIRV, inima nu m-a indemnat niciodata sa ma urc si sa le studiez mai indeaproape. Dar se pot face niste poze daca exista doritori.

"Fara conexiune" probabil se referea la faptul ca acea parte electronica nu este interconectata cu celelalte vagoane.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iul 14, 2009 8:22 am

Pe prima pagina am pus eu poze dar, se pare ca tocmai acel ecran nu l-am pozat.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 16, 2009 6:02 pm

buna,

cum spunea si George, este un fie un ecran de diagnoza fie un ecran pentru "informarea publicului calator asupra parcursului" dupa cum se spune acum; daca nu e legat la altceva si dupa el urmeaza un 21-47 si un 20-50 fara priza, degeaba! ;)

"boxele" sunt sistemul de informare centralizat al calatorilor existent peste tot in lume, doar n-o sa cante manele in tren!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Vin Iul 17, 2009 10:59 am

mai stii... in Romania orice e posibil. ai demult am prins pe IC de Cluj(Desiro) muzica si culmea era de calitate
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
alexalexustm
Mesaje: 31
Membru din: Mie Mai 27, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de alexalexustm » Vin Iul 17, 2009 11:30 am

tyco scrie:Avand in vedere ca in ultima luna am cam tot facut naveta Arad- Timisoara - Arad (deh examene), de regula ma intorceam cu acc de Iasi care o ia pe racord (oricum cobor in Aradul nou ca mi-e mai aproape). Am zis intr-una din zile sa testez vagonul, desi nu aveam locul acolo)oricum era cam gol trenul).
Prima observatie...miroase ciudat in vagon. Nu e mirosul clasic de transpiratie, ci de vagon nou si aer statut. Apoi, desi e dotat cu boxe, nu functioneaza (nici nu ma asteptam). Spatiul e destul de inghesuit, cum spunea si Horia e cam greu sa stai daca e plin. De asemenea e cam greu de stat si cu laptopul in brate datorita spatiului restrans (foarte greu tastezi). Priza nu functiona si deabia am reusit sa bag si sa scot incarcatorul de la laptop in/din ea (am crezit ca rup priza). Baia era curata si chiar au avut sapun in ea.
Insa nu am inteles un lucru, poate ma lamureste careva. La capatul coridorului, deasupra usilor (cele care despart coridorul de baie si usile de coborare din vagon) se afla in fiecare capat un mic ecran cu LED-uri unicolor. Pe el tot rula scris "fara conexiune". Fara conexiune la ce? Sa aiba montat cumva instalatie de internet wireless? Sau visez eu prea mult :D
Oricum e un pas inainte pentru CFR, spre normalizare :)
Am fost si eu cu un vagon 20-49 tot pe acest tren si mergea ecranul. Arata data si ora :lol:
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Dum Iul 26, 2009 12:14 pm

oare cum au facut codificarea la 20-49

de unde pana unde au luat 49 ala ca nu exista in codificarea UIC
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Iul 26, 2009 6:31 pm

cum sa nu existe frate?

50 53 20-49 001-2

50 - vagon de intern climatizat sau neclimatizat, aici neclimatizat
53 - Caile Ferate Romane
20 - vagon de clasa a II-a cu 10 ferestre (compartimente)
49 - vagon cu V.max maxim 140, insa peste 120 (liber intre 30 si 69)
001 - numar de ordine
2 - cifra de control

asta numai ca exemplu...

de ce sa nu existe 49? 8O
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Dum Iul 26, 2009 8:50 pm

Apropo de "Fara Conxiune" joi/vineri in statia Buzau toate cele 18 vagoane ale celor 2 trenuri 1851 si 1852 Suceava-Mangalia si Mangalia-Suceava era scris "Fara Conexiune" si doar la un singur vagon am vazut " A Cluj.Napoca-Brasov" , era unul din primele vagoane ale seriei 20-49.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Iul 26, 2009 9:03 pm

buna paall,

pesemne ca prin garnitura erau 20-47 sau 20-57 sau 20-50 fara priza UIC cu 12 sau 18 poli...
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”