Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Vagoane seria 20-49

paall

Mesaj de paall » Lun Iul 27, 2009 8:57 am

pai cele 2 garnituri ale lui 1851 si 1852 erau cate o cuseta la fiecare tren , cate 9 vagoane 20-49 la fiecare tren si cate 3 vag cls 1 la fiecare tren ( serii 19-47 , 19-55 , 19-57 ). Vagoanele erau asezate astfel :

Sensul Suceava-Buzau :
Locomotiva + 20-49, 19-47 , 20-49 + 20-49 , 20-49 , 29-49 , 19-57 , 19-55 , 20-49 , 20-49 , 20-49 , 20-49 , 50-30.
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Lun Iul 27, 2009 11:15 am

ori is nebun, ori nu vad bine

[Link Removed for Guests]

nu vad nici un 49 aici, si m-am mai uitat si pe alte liste si nu e
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Lun Iul 27, 2009 1:10 pm

Seria 49 este mai nou aparuta in peisajul feroviar si probabil acele fise n-au putut fi actualizate.

Asa cum ti-a zis si Horia, 49 ar trebui sa insemne vagon cu viteza peste 120 km/h cu incalzire electrica la 1500 V si 50 Hz.

Daca nu ma crezi pe mine, crede-l pe cuvant pe Horia. Iti zic sigur ca stie ce vorbeste.
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Lun Iul 27, 2009 4:14 pm

aha, pai in cazul asta sa completez si eu la codificare
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Iul 27, 2009 10:42 pm

Daca ar fi fost strcit dupa ce scrie acolo ar fi trebuit sa fie ori 47, ori 57, ceea ce exista deja. Asa ca, probabil, s-a ale alt numar. Interesant ca noi avem si 20-59, care sunt tot cu 1500 V c.a. la 50 Hz si nu cu abur + 1000V~17Hz & 3000V= cum ar rezulta din numar.
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Mar Iul 28, 2009 8:21 am

la noi codificarea se face de toata jena, singurii care codifica corect sunt cei de la Remar Pascani am observat
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 30, 2009 9:45 pm

buna,

in codificarea facuta de Toby nu sunt scrise decat categoriile bine definite de UIC, nu cele definite de catre administratiile feroviare insesi.

cu alte cuvinte, UIC nu defineste seria 49 ca atare insa asta nu impiedica CFR-Calatori sa faca un 49, atat cat nu este ocupat de nimeni... in acest caz, 49 inseamna doar, asa cum ziceam, vagon cu v.max 140 insa peste 120.
toate cele bune,
HR
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Joi Iul 30, 2009 10:49 pm

eu aveam clasificarea vagoanelor facuta in Taschenbuch Deutsche Reisezugwagen din 1978 , stiam ca nu s-a schimbat nimic cel putin la aceste cifre ce reglementeaza viteza si climatul - puterea la vagon.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 30, 2009 10:53 pm

ei, Homer, in 1978 nici nu existau 73-urile (vagoanele presurizate, mai "tari" ca 61) si exista inca parcul TEN (71 und co) acum disparut...

fisele UIC si clasificarile se schimba in permanenta!
toate cele bune,
HR
homer
Mesaje: 22
Membru din: Dum Mar 15, 2009 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de homer » Joi Iul 30, 2009 10:56 pm

ba da , vad ca sunt date 73-uri

160km/h si 1000V~, 16-2/3Hz
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 30, 2009 11:09 pm

nu 73 acolo, homer, ci 73 in fata...

exemplu 73 81 21-91 xxx-x, vagon presurizat austriac de clasa a II-a... foste 61 81...

listele se schimba permanent... iar ce ai dat tu ca exemplu (160km/h si 1000V~, 16-2/3Hz) este valabil doar pentru Germania de Vest din epoca (DB) in alte tari exista alte voltaje...

MARE ATENTIE LA CE NORMEAZA UIC si CE NORMEAZA COMPANIILE NATIONALE!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 30, 2009 11:11 pm

@paall: acolo unde e -57 lipseste priza UIC noua cu 18 poli, asa ca nu are cum sa fie semnal...
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Vin Iul 31, 2009 12:22 am

Cred ca pentru DR2005 era raspunsul Horia.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Iul 31, 2009 12:27 am

asa este, tu erai doar "argumentul" :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Joi Mar 04, 2010 1:04 am

vad ca au scos si generatia a doua din seria asta. 20-49.2 care difera de prima versiune prin mai multe lucruri
-usi culisant-basculante cu inchidere si blocare automata
-ferestre termopan cu inchidere batanta
-salon central cu 16 locuri
Scrie răspuns

Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”