Vagoane seria 92-57

CatalinGhita
Mesaje: 112
Membru din: Lun Dec 15, 2008 12:00 am
Contact:

Vagoane seria 92-57

Mesaj de CatalinGhita » Vin Feb 20, 2009 12:36 pm

Vagoane seria 92-57

Vagon de bagaj.
- Construit la Intreprinderea de Vagoane Arad
- Cod numeric: 51 53 92-57 000-x
Conform codificarii, rezulta ca vagonul este apt pentru trafic international
- Seria literara: D
- Tara vagonului: 40 t.
- Capacitate incarcare: 20 t.
- Lungimea vagonului: 24.500 mm.
- Ampatamentul vagonului: 17.200 mm.
- Ampatamentul boghiului: 2.500 mm.
- Tip boghiu: Minden-Deutz
- Tip frana: automata KE-GPR0
- Viteza maxima de circulatie|: 140 km/h
- Raza curbei liniei pe care circulă:
in circulatie: 150 m.
la manevră: 80 m.
- Sistem de incalzire: electric cu radiatoare si abur de inalta presiune
- Ventilatie: normala
- Sistemul de iluminat: incandescent
- Sistemul de incarcare a bateriei de acumulatoare: generator de curent alternativ tip GIV
- Conducta principala de inalta tensiune de 800 A
- Conducte de aer de 5 si 10 bar
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 130
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Sâm Feb 21, 2009 8:36 pm

Imagine
Vagon 92-57 pe boghiu PKP, dar cu circulatie INTERNA(putea "iesi" doar la unguri pe baza de conventie).
CatalinGhita
Mesaje: 112
Membru din: Lun Dec 15, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de CatalinGhita » Lun Feb 23, 2009 10:32 am

MariusM scrie:Vagon 92-57 pe boghiu PKP, dar cu circulatie INTERNA(putea "iesi" doar la unguri pe baza de conventie).
Naspa faza, eu am poza de detaliu cu un vagon 92-57, seria completa 51 53 92-57 xxx-x, deci ca si cum ar fi complet apte RIC.

Boghiurile nu se vad in poza mea, dar intr-adevar stiu ca unele vagoane de posta/bagaj aveau boghiuri PKP, insa parca erau alta serie de vagoane.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Mar 16, 2009 3:58 pm

92-57 016-2

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Dum Apr 19, 2009 5:33 pm

Atentie! Seria 92-57 a fost atribuita vagoanelor de bagaje produse de Pafawag Wroclaw (Polonia),din moment ce vagonul e mai "patratos" si are boghiuri 7AN (care au o mare raspandire in Polonia) :!:
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Apr 19, 2009 5:36 pm

buna,

au existat si exista atat 92-57 Pafawag cat si de UVA/IVA, analog cu 21-47 si 21-57; primele 120 de 21-47 erau poloneze, restul UVA...

am intalnit 92-57 Pafawag (in general foste pe rapid si IC la creearea IC in 1996) si 92-57 IVA (in general pe trenuri mai putin importante) insa nu am reusit sa gasesc o sistematica a numerelor acestora... stie cineva cate de un fel si celalalt au fost?
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Dum Apr 19, 2009 9:24 pm

Salut,

Sunt rezervat in privinta unui raspuns despre numarul de bucati de fiecare fel s : cel mai mare numar descoperit de mine la aceasta serie era 031 si se gasea pe un vagon made in Polonia :wink:

Mai demult am vazut si un vagon varianta UVA/IVA care a fost reparat la REVA Simeria si a fost expediat la domiciliu.Semana leit cu suburbanele 21-47/57,doar ca avea mai putine geamuri pe fiecare parte laterala.Deci in aceasta serie se incadra varianta romaneasca,serie pe care eu nu o stiam..:lol:

Iti multumesc pentru raspuns :)
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Apr 19, 2009 9:41 pm

cu placere!

mai sapam, probabil ca stii ca lucrez la o carte pe tema asta si, daca la vagoane clasa e relativ usor la cele de bagaje, posta si combinate intampin dificultati reale, mai ales ca o buna parte din acestea nu mai exista :(

UVA a modificat cutia de Bafld 74000 (B 20-40, ulterior 20-57) in 1970-71 dupa modelul suburbanelor poloneze, rezultand mai intai 21-47 romanesc, apoi barurile 8x-47, apoi versiuni de bagaje, posta, etc... toate la inceput cu aceleasi elemente de design, ulterior modificate.

erau creativi insa nu stiau tehnica; prin 1985 a aparut si un 26-47, un etajat copiat dupa 26-26 insa mai scurt cu tehnica si detalii de 20-47; calitatea era pe masura proiectului, adica execrabila. :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 130
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Dum Ian 24, 2016 6:17 pm

Vagoanele de bagaje fă’cute de IVA parc㒠erau 92-47.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Ian 28, 2016 10:57 am

Da. Cel mai mare numar vazut e 92-47 041-3.
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 130
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Mie Feb 03, 2016 8:43 pm

Chiar 059, identificat în Arad de că’tre Andrei Frangopol, prin 2003:
Imagine
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator