Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Vagoane seria 44-76

CatalinGhita
Mesaje: 112
Membru din: Lun Dec 15, 2008 12:00 am
Contact:

Vagoane seria 44-76

Mesaj de CatalinGhita » Vin Feb 20, 2009 12:08 pm

Vagoane seria 44-76

Vagon cuseta clasa 1-a si a 2-a, modernizat in cadrul Atelierelor CFR Grivita Bucuresti
Codificare literara: AcBc

Caracteristici:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
- Ampatament: 17.200 mm
- Tara: 46 t
- Număr de locuri:
- Compartimente a cate 4 locuri fiecare in regim clasa 1 si a cate 6 locuri fiecare in regim clasa a 2-a
- Usi acces pivotant pliantem cu inchidere la 5 km/h si blocare la 7 km/h
- Vagon climatizat
- Instalatie sanitara cu WC ecologic
- Ferestre cu geam termopan aplicate prin lipire pe carcasa
- Dotat cu statie de sonorizare si statie de apelare a insotitorului (un fel de "compartiment-service" :D :D )
- Instalatie de monitoare in cusetele de clasa 1 si DVD in cabina insotitorului
- Boghiu: Minden-Deutz
- Viteza maxima de circulatie: 160 km/h
- Frana: KE-GPR-D, frana cu disc
- Instalatie de incalzire: Electrica cu aer cald modulat
- Numar vagoane fabricate: minim 1
- An fabricatie:
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Dum Mar 14, 2010 6:50 pm

anul de fabricatie este 2007
provine din modernizarea cusetelor 59-50 produse la Goerlitz in Germania
actualmente a fost incadrata in seria 44-31 AcBcee
Avatar utilizator
kltrainlover
Mesaje: 325
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de kltrainlover » Dum Mar 14, 2010 8:17 pm

Salut!
Stii cumva si ce numar de ordine a primit fostul 44-76 in cadrul seriei 44-31?
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Mar 14, 2010 11:03 pm

Care e motivul pentru care un vagon de 160 km/h e incadrat intr-o serie de 140?

Sau e la fel (ma rog, invers) ca la T2S-uri... incadrate initial ca 71-31 (gresit) pana la urma au ajuns 75-71 (corect).
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Lun Mar 15, 2010 9:16 am

nu stiu cu ce numar a fost incadrat dar stiu ca este printre primele din seria asta.
cu privire la reinmatriculare. s-a redus si viteza prin renuntarea la boghiurile minden deutz in favoarea celor Gorlitz V.
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Lun Mar 15, 2010 9:19 am

iar T2S este vagon de 140 km/h deci nici asta nu este o incadrare corecta.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Mar 15, 2010 10:50 am

nu, T2s erau in tarile de origine vagoane de 160 si la CFR la fel...

mai intai au fost fals incadrate ca 71-31, apoi corect 75-71 (deci 160...)

la AFER si CFR au o "frica" crunta de MD36, de parca ar fi MD33 de IVA... de ce vagoanele de 200 din Germania care "stiau" 200 cu MD36 cu frana suplimentara electromagnetica merg acum doar 160 (88-96, 30-76, primul chiar inmatriculat acum fals) nu stiu...

de ce un G V.mod e mai bun pentru ei ca un MD36, nu stiu... sau poate ca MD e tot MD si intre un 26, 33, 36 sau 522 nu se face distinctie...
la fel si la "Silberlinge"; in loc de MD Leicht (MD42/43) au trecut pe G V.mod de la 50-uri...

p.s.: undeva am scris de 52s sau 522s ca boghiu pentru vagoanele intermediare de ICE1... nomenclatura oficiala de acum este MD53.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Lun Mar 15, 2010 3:34 pm

Oare de ce nu lasa MD36 sa merga la capacitate maxima? Nu avem infrastructura fratilor, de aia. La noi ar fi de ajuns MD si gorlitz.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Mar 15, 2010 5:47 pm

nu e vorba de asta, ci pesemne de reviziile la boghiuri.

pesemne ca nu prea are cine sa intretina MD36 cu frana pe disc sau MD36 (D) Mg, ai nostrii cunosc numai Y32 in diferite versiuni si G V.mod sau MD33...
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”