Vagoane seria 97-50

CatalinGhita
Mesaje: 112
Membru din: Lun Dec 15, 2008 12:00 am
Contact:

Vagoane seria 97-50

Mesaj de CatalinGhita » Vin Feb 20, 2009 10:15 am

Vagoane seria 97-50

Provin din foste vagoane suburbane seria 21-47

Fabricate la I.V.A.

Caracteristici tehnice:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm.
- Ampatament: 17.200 mm.
- Tara: 41 t
- Numar de locuri:
- Tip boghiu: Minden Deutz
- Tip frană: KE-GPR
- Instalatie de incalzire: Electrica cu radiatoare/abur
- Instalatie electrica: Generator de 7 kw, tip GIV
- Alimentare mono-tensiune, 1.500Vc.a., de la conducta generala electrica a trenului.
- Numar de vagoane fabricate: cel putin 5
- Ani fabricatie:
- Utilizare: vagoane pentru uzul administratiei
- Usi de acces pivotant pliante
- Usi intercomunicatie culisante, dintr-o singura bucata
- Iluminat fluorescent si/sau incandescent
- Compartimentare: 3 saloane, un salon central (5 compartimente fictive - 5 geamuri) + 2 compartimente de capat a cate 3 compartimente fictive (3 ferestre)
- Amenajare interioara:

Proprietar: CFR Infrastructura

Au mai multe utilizari:

a) 80 53 97-50 004-4
Codificare literaraL UWDP
Utilizare: dupa codificare, e vagon-depozit

b) 80 53 97-50 004-4
Codificare literaraL UWBR
Utilizare: dupa codificare, e vagon-brutarie
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 129
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Sâm Feb 21, 2009 8:52 pm

In aceeasi serie, am mai gasit asa:

c) 80 53 97-50 500-1
Utilizare: Laborator de verificat calea
[Link Removed for Guests]

d) 80 53 97-50 504-3
Codificare literala UWMC
Utilizare: Laborator de masurat calea
[Link Removed for Guests]

Aceste doua exemple sunt foste vagoane 20-57 RK si apartin reviziilor Bucuresti Grivita, respectiv Timisoara.

UWDP-ul, dupa cum arata, este un fost DPost 92-57 pe boghiuri PKP.
UWBR-ul este un fost vagon Post pe boghiuri Minden-deutz
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4935
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Mar 16, 2009 3:56 pm

80 53 97-50 501-9
Utilizare: Laborator de verificat calea
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Ian 16, 2011 3:23 am

80 53 97-50 500-1, Bucureşti Nord:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

80 53 97-50 503-5, Revizia Griviţa:
[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Dum Aug 31, 2014 3:23 pm

Foarte interesante aceste vagoane şi, bineînţeles, interesant㒠dpdv tehnic prezenţa celui de-al treilea boghiu. în imaginile de mai jos regă’siţi vagonul 80 53 97 50 501-9 de la Cluj-Napoca. martie, 2010

Vagon laborator de verificat calea
[Link Removed for Guests]

A nu se manevra cu mai mult de 20 km/h
[Link Removed for Guests]

Vagon 97-50 pe 3 boghiuri
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1709
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Dum Aug 31, 2014 9:04 pm

O mica completare: vagoanele de masurat calea sunt realizate din vagoane apartinand fostei serii 20-40, diferite fata de cele mentionate in primul mesaj (21-47).
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
basil
Mesaje: 23
Membru din: Mar Aug 20, 2013 12:00 am
Localitate: slobozia
Contact:

Mesaj de basil » Vin Mai 29, 2015 4:55 am

poate sa explice cineva prezenta celui de-al treilea boghiu,cit si in ce constau modificarile boghiurilor ?
Avatar utilizator
Big_boy
Mesaje: 442
Membru din: Vin Ian 09, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Big_boy » Lun Aug 10, 2015 1:47 pm

poate sa explice cineva prezenta celui de-al treilea boghiu,cit si in ce constau modificarile boghiurilor ?
Cu cel de-al treilea boghiu se utilizeaza pentru masurarea curbelor...
Adica cu primele doua boghiuri se poate asigura masurarea coardei pe cuba ...pe langa ecartament,denilevari verticale....iar din cel de-al 3-lea se obtine masurarea "sagetii" coardei astfel incat se pot deduce valorile matematice ale geometriei curbei ....
Scrie răspuns


Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat