Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Vagoane seria 21-80

CatalinGhita
Mesaje: 112
Membru din: Lun Dec 15, 2008 12:00 am
Contact:

Vagoane seria 21-80

Mesaj de CatalinGhita » Mie Feb 18, 2009 1:25 pm

Vagoane seria 21-80

Vagon compartimentat clasa a 2-a
Codificarea literara: Bmee
Produse de DWA Bautzen si cumparate de CFR ca vagoane noi.
Apte RIC - trafic international

Caracteristici:

- Lungimea peste tampoane: 26.400 m
- Ampatament: 19.000 mm.
- Tara: 39 t
- Numar de locuri: 88
- 11 compartimente a cate 8 locuri fiecare
- Fotolii individuale tapitate cu cotiere separate si independente
- Tip boghiu: GP200S
- Viteza maxima de circulatie: 160 km/h
- Frana: KE-GPR-D
- Instalatie de incalzire: Electrică cu aer cald modulat incalzit electric sau cu abur; nu are climatizare.
- Instalatie electrica: Instalatie centrala de 4,5kW
- Usi automate lou-voyante cu inchidere la 5 km/h si blocare la 7 km/h
- Numar vagoane: 58 (59?-60?)
- Ani fabricatie:
1992: 17
1993: 41
- Utilizare: trafic intern de lung parcurs sau international.

Dupa parerea mea, vagoanele 21-80 au fost printre cele mai nereusite si confortabile vagoane de clasa a 2-a.
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Joi Feb 25, 2010 10:33 am

intrebarea mea este ce se va intampla cu cele trase in Revizia Grivita. As prefera sa fie cosmetizate si transformate in 21-70 imbunatatindu-se astfel gradul lor de confort. am vazut ca erau trase pe o linie 5 Bmee si 2 Amee care mai erau si sigilate. Sunt vagoane bune ca nu merita autogenul
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 25, 2010 7:52 pm

Nu-ti fa griji, nu sunt asa de nebuni sa caszez vagoane UIC Z2 din anii 1990!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Joi Feb 25, 2010 8:13 pm

poi la asta ma gandeam si eu. astea sunt vagoane cam echivalente sau daca nu chiar superioare la ceea ce circula acum pe accelerat (ma refer la 19-54/55 sau 20-49/54/55) au fost ceva inovator la cand au venit de la Bautzen.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 25, 2010 8:32 pm

Standar mai bun ca UIC Z inca nu exista ;)

Rectific (spicuind din propria mea carte): Bmee 21-70 001-011, Grivita 2006-2007, Amee 19-70 001-004, idem
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
RADUSHIMO
Mesaje: 125
Membru din: Vin Noi 28, 2008 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de RADUSHIMO » Joi Feb 25, 2010 8:45 pm

aham. deci m-am inselat exita si 21-70 011 si 19-70 003/004. Dar de 71-70 sigur sunt 14 bucati modernizate pentru ca 014 circula anul trecut in compunerea EN472 "Ister"
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1433
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Joi Feb 25, 2010 11:17 pm

Horia_Radulescu scrie:...
Rectific (spicuind din propria mea carte):...
Hai Horia mai repede cu cartea aia!... Nestiind ce inseamna, am inceput demult sa sar peste subiectele cu 20-10, 50-90, 40-15 etc etc :lol:
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 25, 2010 11:39 pm

Vali, hai ca m-ai dat gata: de seriile astea nu stiam! :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1433
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Vin Feb 26, 2010 12:21 am

Pai tocmai ca nu exista... Nu ma pricep deloc la ele dar sunt dornic sa invat. Cum informatia pe forum este imprastiata peste tot si greu de urmarit, abia astept sa iti cumpar cartea. Cu autograf...
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 26, 2010 12:45 am

Stiam ca nu exista, mai: de cand te-ai mutat in Anglia ti-ai pierdut umorul :D


Iti promit solemn ca vei avea un exemplar cu dedicatie ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Ian 11, 2011 4:37 am

51 53 21-80 032-5, Revizia Griviţa Veche:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

51 53 21-80 040-8, R681 (Bucureşti Nord - Constanţa), Bucureşti Nord:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Ian 11, 2011 4:45 am

buna Dragos,

dupa cum arata, 032 n-a mai circulat de cel putin 10 ani... din vremea cand "CFR-Zuglogo" (vulgo: sobolanul CFR) inca nu aparuse.

in schimb vad ca Bmee 21-80 nemodernizate tot circula pe Bucuresti Nord - Constanta, ba sporadic si pe Bucuresti Nord - Iasi (66x)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Ian 11, 2011 5:05 am

E din 2009 poza... acum mai circul㒠doar pe acceleratele de Vatra Dornei şi Sighetu Marmaţiei (!) şi pe... P5013 Bucureşti - Buză’u şi perechea sa! Mai erau anul trecut câteva vagoane date la Braşov pentru personalele de acolo, dar nu ştiu dac㒠mai sunt.
Scrie răspuns

Înapoi la “Fise CFR - vagoane de calatori”