Locomotive LDH 125

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Vlad-AR

Active Member
16 Iunie 2011
90
0
Arad
LOCATION
Arad
Incep eu, prin a prezenta o locomotiva aflat in curtea UPSOM (Ocna-Mures)

LDH 125-420


Daca deja exista un topic dedicat acestor locomotive, rog adminii sa mute acest mesaj.
 
O rezolutie mai mare la pozele postate de tine se poate?
 
Imi cer scuze pentru calitate, dar poza respectiva a fost facuta acum 1 an cu ceva Olympus . Pozele mai noi au 14 Mp, si o claritate mult mai buna, ele fiind facute cu un Fujifilm S3400.
 
Un LDH "exotic"...

Diapozitivul s-a vandut ieri, pe e-bay, pentru suma de 50 de dolari.

In descrierea facuta de vanzator se spunea ca e un LDH ajuns in SUA, ca "demonstrator", in anul 1975.

kgrhqzle8ewcnyidbplvqkr.jpg
 
ldh-ul ajuns in SUA a fost o locomotiva de prezentare, neaducand comenzi a fost vanduta Washington Terminal Railway unde a si fost casata prin anii '80....
 
Pe unde au ajuns aceste locomotive:


din catalog MECANOEXPORTIMPORT
 
ar fi fost interesant ca manevrele in SUA sa se faca cu niste diesele romanesti;
revenind la subiect au fost fabricate:din clasa 69 28 de bucati si 112 bucati LDE125.
multe locomotive au fost fabricate pentru vechile uzine de stat si se afla in paragina;doar cateva se afla la CFR calatori/marfa.
 
Salut!LDH-ul din SUA a fost LDH125-107,Nr.Fab.21967-74.Vad ca si in catalogul MECANOEXPORTIMPORT sunt greseli,ca dealtfel si in catalogul Faur,am gasit greseli.In cel de la Mecano,scrie Industriale-Romania,957 buc.
040-DHC 633Buc
LDH125 480Buc.
TOTAL 1113Buc.
 
Era o poza pe undeva cu LDH -ul din SUA, dar nu o gasesc. dar ce o fi cu alea din Mozambic??

uite LDH -ul de la Marutim pe care un coleg l-a vazut deunazi in drum spre Curtici

 
ldh

<r>LDH-ul ajuns in SUA:<br/>
<URL url="http://www.derbysulzers.com/usafaurLDH125.jpg">http://www.derbysulzers.com/usafaurLDH125.jpg</URL></r>
 
LDH-ul romanesc a ajuns in USA pe "pe aripile" politicii vremii. Suntem dupa istorica vizita a lui Richard Nixon in Romania si vizita lui Ceusescu in USA (1969 si 1971).
A ajuns acolo, nu a cumparat-o nimeni (greu de crezut ca cineva o sa achizitioneze o locomotiva dintr-o tara exotica, fara sa-si puna problema importului de piese de schimb, cost de intretinere, etc) si in conditiile in care continentul nord-american are suficiente fabrici care sa produca locomotive similare.

A ramas un "gest frumos" de deschidere catre fostul bloc comunist si atat.
 
Acuma , ca sa iau in abatere, ar fi fost interesanta o locomotiva americana prin Romania.

Si ca sa intru si pe infundata, cind se importa/exporta o locomotiva, cum se face formarea personalului cu practica si instructori sau doar teoretic din manualul de utilizare?

Adica Romania a trimis si specialisti care, intr-o prima faza, sa instruiasca personal local in toate tarile unde a trimis locomotive, veneau citiva in Romania sau se trimiteau doar instructiunile?
si invers, cum a procedat Romania la inceput cu Sulzer si mai apoi cu Asea si mai tirziu cu Desiro?sau cu metrourile noi?
 
Ca sa-ti raspund foarte pe scurt.
In Romania nu au ajuns locomotive intregi, dar au ajuns motoare de locomotive si licente. ALCO vine de la American Locomotive Company ......
In Ungaria a ajuns Nohabul care nu este altceva decat licenta GM EMD F3 din 1950 (parca..) o unitate de tip A, adaptata la Europa (cu doua capete).
 
Catalin, din start cred ca ideea de a trimite LDH-uri in State era moarta .Americanii nu suporta LDH-urile.
 
Stiu Nelu,

am vazut insa pe acest forum, dar si pe altele, un entuziasm si o mandrie ca am exportat un exemplar de LDH (de altfel o locomotiva foarte reusita) in Statele Unite, o tara cu un anumit standard in transportul de marfa.

Din pacate, uneori realitatea e ceva mai cruda.

Asta nu inseamna ca nu au fost locomotive reusite care au fost exploatate bine in multe tari insa ele nu se pliaza pe cerintelor de pe piata nord-americana mult diferita de cea europeana.
 
Felicitari Alex pentru poze. Chiar eram curios sa vad aceasta locomotiva si garnitura despre care s-a discutat pe forum. O captura de nota 10. Numai bine.