Locomotive LDH 125

Vlad-AR
Mesaje: 90
Membru din: Joi Iun 16, 2011 12:00 am
Localitate: Arad
Contact:

Locomotive LDH 125

Mesaj de Vlad-AR » Mar Feb 07, 2012 9:53 pm

Incep eu, prin a prezenta o locomotiva aflat in curtea UPSOM (Ocna-Mures)

LDH 125-420
[Link Removed for Guests]

Daca deja exista un topic dedicat acestor locomotive, rog adminii sa mute acest mesaj.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4954
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Feb 07, 2012 9:57 pm

O rezolutie mai mare la pozele postate de tine se poate?
Vlad-AR
Mesaje: 90
Membru din: Joi Iun 16, 2011 12:00 am
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de Vlad-AR » Mie Feb 08, 2012 10:34 pm

Imi cer scuze pentru calitate, dar poza respectiva a fost facuta acum 1 an cu ceva Olympus . Pozele mai noi au 14 Mp, si o claritate mult mai buna, ele fiind facute cu un Fujifilm S3400.
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Joi Feb 09, 2012 3:36 pm

Un LDH "exotic"...

Diapozitivul s-a vandut ieri, pe e-bay, pentru suma de 50 de dolari.

In descrierea facuta de vanzator se spunea ca e un LDH ajuns in SUA, ca "demonstrator", in anul 1975.

Imagine
Avatar utilizator
uhu
Mesaje: 120
Membru din: Vin Mar 20, 2009 12:00 am
Localitate: Lugoj
Contact:

Mesaj de uhu » Joi Feb 09, 2012 8:16 pm

ldh-ul ajuns in SUA a fost o locomotiva de prezentare, neaducand comenzi a fost vanduta Washington Terminal Railway unde a si fost casata prin anii '80....
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4954
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Feb 09, 2012 8:30 pm

Pe unde au ajuns aceste locomotive:

[Link Removed for Guests]
din catalog MECANOEXPORTIMPORT
Avatar utilizator
vlad17
Mesaje: 26
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 12:00 am
Localitate: iasi
Contact:

Mesaj de vlad17 » Joi Feb 09, 2012 8:38 pm

ar fi fost interesant ca manevrele in SUA sa se faca cu niste diesele romanesti;
revenind la subiect au fost fabricate:din clasa 69 28 de bucati si 112 bucati LDE125.
multe locomotive au fost fabricate pentru vechile uzine de stat si se afla in paragina;doar cateva se afla la CFR calatori/marfa.
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 125
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Joi Feb 09, 2012 11:06 pm

Salut!LDH-ul din SUA a fost LDH125-107,Nr.Fab.21967-74.Vad ca si in catalogul MECANOEXPORTIMPORT sunt greseli,ca dealtfel si in catalogul Faur,am gasit greseli.In cel de la Mecano,scrie Industriale-Romania,957 buc.
040-DHC 633Buc
LDH125 480Buc.
TOTAL 1113Buc.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Apr 25, 2012 2:35 pm

Era o poza pe undeva cu LDH -ul din SUA, dar nu o gasesc. dar ce o fi cu alea din Mozambic??

uite LDH -ul de la Marutim pe care un coleg l-a vazut deunazi in drum spre Curtici

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1716
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Mie Apr 25, 2012 4:25 pm

Poza cu LDHul din SUA e ceva mai sus pe pagina asta.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

ldh

Mesaj de tfa2003 » Mie Apr 25, 2012 10:33 pm

LDH-ul ajuns in SUA:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Apr 26, 2012 8:35 am

Eu stiam doar de poza asta ultima cu 78, cealalta nu o vazusem.
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Joi Apr 26, 2012 11:52 am

LDH-ul romanesc a ajuns in USA pe "pe aripile" politicii vremii. Suntem dupa istorica vizita a lui Richard Nixon in Romania si vizita lui Ceusescu in USA (1969 si 1971).
A ajuns acolo, nu a cumparat-o nimeni (greu de crezut ca cineva o sa achizitioneze o locomotiva dintr-o tara exotica, fara sa-si puna problema importului de piese de schimb, cost de intretinere, etc) si in conditiile in care continentul nord-american are suficiente fabrici care sa produca locomotive similare.

A ramas un "gest frumos" de deschidere catre fostul bloc comunist si atat.
All aboard !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Apr 26, 2012 12:07 pm

Acuma , ca sa iau in abatere, ar fi fost interesanta o locomotiva americana prin Romania.

Si ca sa intru si pe infundata, cind se importa/exporta o locomotiva, cum se face formarea personalului cu practica si instructori sau doar teoretic din manualul de utilizare?

Adica Romania a trimis si specialisti care, intr-o prima faza, sa instruiasca personal local in toate tarile unde a trimis locomotive, veneau citiva in Romania sau se trimiteau doar instructiunile?
si invers, cum a procedat Romania la inceput cu Sulzer si mai apoi cu Asea si mai tirziu cu Desiro?sau cu metrourile noi?
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Joi Apr 26, 2012 12:32 pm

Ca sa-ti raspund foarte pe scurt.
In Romania nu au ajuns locomotive intregi, dar au ajuns motoare de locomotive si licente. ALCO vine de la American Locomotive Company ......
In Ungaria a ajuns Nohabul care nu este altceva decat licenta GM EMD F3 din 1950 (parca..) o unitate de tip A, adaptata la Europa (cu doua capete).
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator