Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Locomotive DB in Romania

Avatar utilizator
hgdan
Mesaje: 929
Membru din: Vin Mar 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de hgdan » Dum Iun 13, 2010 9:36 pm

am cam ramas in urma cu produsele Guetzold, vad ca este versiune modernizata:

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Dum Iun 13, 2010 11:11 pm

Dan, sa stii ca varianta V60/BR105-106 facuta de Gutzold (ma refer la varianta noua cu motor brushless) nu este de loc nasoala; in toamna vor scoate si varianta cu sunet. Eu am achizitionat saptamana trecuta de pe ebay modelul BR106 - cod 41102, insa inca nu a venit; cand o sa o primesc o sa fac o recenzie completa. Totusi, modelul Gutzold mi se pare cam scump; ramane de vazut daca isi merita banii; din poze arata bine, insa toate trenuletele arata bine in poze.

Varianta veche Piko/Gutzold stiu ca e cam nasoala, in primul rand datorita motorului si angrenajelor, si in al doilea rand datoria luminilor. Eu am V180 din aceeasi generatie si am cam tras ca sa o scot la lumina.
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
hgdan
Mesaje: 929
Membru din: Vin Mar 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de hgdan » Dum Iun 13, 2010 11:23 pm

Am avut si eu Br 106 , din generatia veche dar a fost una dintre primele locomotive remaniate...

Nu demult am montat decodor si lumini intr-o locomotiva identica cu fosta mea locomotiva ( o operatie destul de dificila ) si mi-am adus aminte ce model frumos este...dar nu din prima generatie Guetzold.

Astept cu interes recenzia ta ;-) sper ca modelul nou are biele din metal !
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mar Oct 18, 2011 3:47 pm

CASIAL DEVA
DB 346-755-2
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
DB 333-003-2
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
DB 335-097-2
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
costi
Mesaje: 67
Membru din: Vin Ian 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de costi » Joi Noi 10, 2011 12:51 am

Bucuresti Nord - 9.11.2011
83-0903-1
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

845-003-8
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
189DB
Mesaje: 116
Membru din: Mie Mai 07, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de 189DB » Mar Ian 24, 2012 3:01 pm

Giurgiu 24.01.2012
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Ian 24, 2012 3:28 pm

Si de la fratele meu o poza de luna trecute facuta la EuroEst Constanta:

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Mar Ian 24, 2012 6:10 pm

O 106, exact portocalie cum doreste PIKO sa scoata, a zacut pana in 1992 la capatul unei linii a PUMAC-ului (forja lipita de UPB-Politehnica). Se putea vedea prin gard din bulevardul Iuliu Maniu. A fost casata in curte. In minte cabina care a stat mai multa vreme apoi intrun maldar de fier vechi dincolo de poarta liniei 2 (erau 3 porti CF care dadeau in Politehnica).
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mar Oct 16, 2012 3:07 pm

Patru locomotive BR232 de la DBSR POLSKA pentru DBSR ROMANIA
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

122 135 653 579
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Oct 16, 2012 5:40 pm

Deci...

Acum câţiva ani CFR a spus NU asocierii, vânză’rii că’tre DB.
Atunci DB, a intrat pe uşa din dos, printr-o asociere cu Schenker.

Și aşa, încet, încet DB îi cam pap㒠clienţii Mă’rfii, urmând ca marfa s㒠dea faliment din lips㒠de clienţi, şi atunci DB o va prelua MOCA.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Oct 17, 2012 2:18 am

DB Schenker e operatorul naţional de marf㒠din Germania, nu e nicio asociere cu nimeni.
DB e de muuult timp în România, de când s-a dat voie operatorilor privaţi s㒠fac㒠manevr㒠au adus câteva LDH-uri de-ale lor şi s-a creat o societate numit㒠Logistic Services Danubius. Câţiva ani mai târziu, DB Schenker a cumpă’rat Romtrans, firm㒠specializat㒠în transport rutier şi expediţii de mă’rfuri pe care rutier㒠(eventual combinat cu naval sau aerian, dar în niciun caz feroviar). Dup㒠aia, cumva, mica societate LSD a fost înghiţit㒠de firma mamă’, DB Schenker şi a devenit filial㒠ei, îns㒠Romtrans a ră’mas SC DB Schenker-Romtrans, societate separată’.
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mie Oct 17, 2012 9:23 am

DB nu are treaba cu Marfa chiar am vazut bobica de la CFR Marfa tragand tren de prelate DB SCHENKER sau DB a inchiriat vagoane la CFR Marfa
DB au vrut sa cumpere cateva puncte de lucruri deci trase locomotive vagoane mecanici nici un investitor nu are nevoie de sefime si depouri remize etc capital imobil..
Am auzit si un zvon ca ar fi vrut sa cumpere Marfa o asociere OBB DB dar ca acuma nu se mai vinde nu stim ce a fost...
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Mar 04, 2013 1:07 pm

Un V100 al DB, în Bucureşti Sud:

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
smotocel
Mesaje: 578
Membru din: Mie Oct 10, 2012 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de smotocel » Joi Mar 07, 2013 9:06 pm

pai sa pun si eu niste poze cu "Ludmila" de prin Timisoara....

prima faza, in trecere, nu eram pe faza...

[Link Removed for Guests]

apoi pe jos pina in gara, sperand sa fie garata... si am prins-o... 232 617-1

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Mar 07, 2013 10:51 pm

Am si eu cateva locomotive.

Bicaz 2006
219 025-4 si 219 125-2

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Bicaz 2011
219 179 si 232 543-9

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Predeal, 2010
232 541-3
[Link Removed for Guests]

Bucuresti Progresu 2011
46 5004-6

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Arad 2012
65-1002-3

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

46 5001-2
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”