Locomotiva Diesel Hidraulic㒠LDH45 cu motor MB836Bb

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cred totusi ca pornirea la ldh45 a fost facuta la temperatura mai mare cu cateva grade (mai multe) decat m43 :)

asa, pornirile astea sunt epice:
http://www.youtube.com/watch?v=pv_cGG56QA4&feature=PlayList&p=D12840E7A534280D&playnext=1&playnext_from=PL&index=36

http://www.youtube.com/watch?v=-JpQivta6MQ&feature=PlayList&p=D12840E7A534280D&playnext=1&playnext_from=PL&index=30
 
manlif2_0 a spus:
cred totusi ca pornirea la ldh45 a fost facuta la temperatura mai mare cu cateva grade (mai multe) decat m43 :)

Foarte interesante pornirile! E drept c㒠locomotiva pe care lucra taică’-meu era ţinut㒠în remiză’, apa din ea nu cobora sub 5-6 grade, temperatura remizei permitea depozitarea florilor... Dar ce folos? Acum este singur㒠şi nebă’gat㒠în seamă’...
 
29 iulie 2008 -=- Ultimele vagoane manevrate de LDH45-389<i></i>

Cu mai mulţi nori pe cer decât în ziua precedentă’, am scos bicicleta din garaj şi am dat o rait㒠pân㒠la Gara Fă’lticeni. Aici, tată’l meu îşi fă’cea datoria zilnic㒠de mecanic de locomotivă’. în acea zi s-a nimerit s㒠aduc㒠pe linia 2 a gă’rii un convoi de câteva vagoane Eacs încă’rcate cu buşteni din curtea companiei unde lucra, ForestFalt Fă’lticeni.

Tot atunci, în jurul orei 13, în Gara Fă’lticeni staţiona Automotorul Desiro. Acesta avea s㒠plece ca Tren de Că’lă’tori nr. 5538 abia la 15:12 spre Dolhasca, celă’lalt capă’t al liniei 510. Astfel, manevra era permis㒠pe teritoriul staţiei Fă’lticeni, iar trenul mă’rfar pe care tata-l conducea avea liber㒠trecere dup㒠sabotul roşu. Dup㒠aceast㒠manevră’, o LDE de 2100 CP venea în Gara Fă’lticeni, prelua convoiul de marf㒠şi-l ducea spre Dolhasca şi mai departe în Paşcani.

Nu-mi ră’mâne decât s㒠v㒠prezint câteva fotografii în care am surprins locomotive diesel-hidraulic㒠LDH45-389 într-o ipostază’… într-una din ultimele ipostaze ca vehicul feroviar motor. De pe la mijlocul anului 2008, activitatea de manevr㒠a echipei de lucru în care tată’l meu avea rolul de mecanic de locomotiv㒠era tot mai rară’. Marfa produs㒠de combinatul fă’lticenean era transportat㒠pe transportul rutier, iar consecinţa acestei opţiuni a fost şomajul... cruntul şomaj.

Gigantul roşcat manevrând pe linia 2 din Gara Fă’lticeni<i></i>


Trenul mă’rfar era tras pe teritoriul Gă’rii Fă’lticeni<i></i>


Gigantul roşcat printre -bă’dă’dă’ul- din Gara Fă’lticeni<i></i>


O Locomotiv㒠diesel-hidraulic㒠versus un Automotor diesel<i></i>




Petruţ, câinele care alerga dup㒠locomotiv㒠şi nu obosea niciodată’<i></i>


Trenul manevra înapoi pentru a gara vagoanele cât mai aproape de semnalul de ieşire din Fă’lticeni<i></i>


Liniile Gă’rii Fă’lticeni, vă’zute mai „de sus” <i></i>





V㒠mulţumesc pentru atenţie!<i></i>

PS: „bă’dă’dă’u” = grup de plante care cresc natural pe calea ferată’
 
Poate aţi auzit de ştirea despre locomotiva pă’ră’sit㒠din sectorul 2, Bucureşti, de la fosta fabric㒠de pâine din zona Aleei Mozaicului.
Locomotiv㒠pă’ră’sit㒠printre blocuri în Capitală’<i></i>

O locomotiv㒠fabricat㒠în 1979 a fost abandonat㒠pe Aleea Mozaicului din sectorul 2, în imediata vecină’tate a unor blocuri de locuinţe. Cu toate c㒠se afl㒠pe proprietatea unui dezvoltator imobiliar, locomotiva este un punct de atracţie pentru curioşi şi a fost mai mulţi ani spaţiul de joac㒠al copiilor din cartier.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Locomotiva_parasita_printre_blocuri_in_Capitala_0_378562378.html

Iat㒠c㒠în ciudata dimineaţ㒠(dpdv meteorologic) de 1 Decembrie, am pornit spre locaţia amintită’. Mi-am luat bicicleta prietenei din dotare, pe o vreme aprig㒠cu un carosabil alunecos şi câini comunitari nervoşi pe bicilişti.

Locomotiva nu mai avea nicio plă’cuţ㒠de identificare, decât cea pe care scrie "Uz. 23 August" şi numă’rul 23762, anul 1979. Cu ajutorul unor pasionaţi (maus şi zoly87) am descoperit c㒠este LDH45-293.

Dac㒠am fi avut bani (noi toţi), am cumpă’ra-o, am repara-o şi am repune-o în circulaţie!! Pus㒠pe un tir, dus㒠într-un atelier de reparaţie... Dar Georg Hoceavă’r e doar unul în ţară’...

LDH45-293 aparţinând Hercesa Bucureşti<i></i>


LDH45-293 aparţinând Hercesa Bucureşti<i></i>
 
Stimaţi colegi,

Am avut astă’zi ocazia s㒠ajung în curtea celor de la REMAT Suceava unde activeaz㒠locomotive ale unui operator privat de locomotive din România, ELECTROCOMP. V㒠voi prezenta LDH45-389<i></i> care a fost activ㒠mult㒠vreme în Fă’lticeni, salvat㒠de la tă’iere, furt etc. de că’tre cei de la Electrocomp şi îngrijită’/menţinut㒠în parametrii de funcţionare de că’tre tată’l meu: actuala 86-0081-9<i></i>! O BIJUTERIE!

întrucât nu am acum timpul necesar s㒠realizez în stilul unui ”minireportaj” (dar cu promisiunea apariţia acestuia în viitor), prezint, pe scurt, fotografiile cu descrierea aferentă’.

Locomotiva diesel-hidraulic㒠înmatriculat㒠86-0081-9 (ex-LDH45-389)<i></i> pregă’tindu-se de manevr㒠la REMAT Suceava
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava.jpg


Deşi seria i-a fost ştears㒠din nu ştiu ce motiv, aceasta este 25.192<i></i>, conform Că’rţii Tehnice a Locomotivei LDH45-389.
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20placuta.jpg


Postul de conducere
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20post%20de%20conducere%20LDH.jpg


Tabloul electric
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20tabloul%20electric.jpg


Panoul de diagnosticare a parametrilor tehnici de funcţionare a agregatelor instalate pe locomotivă’
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20panou%20de%20diagnosticare%20parametrii%20tehnici.jpg


Motorul MB836Bb cu putere nominal㒠de 450 CP (aici se vede presostatul de 0,6 bar desfă’cut în vederea remedierii acestuia. La timpul potrivit voi publica filmul aferent acestei acţiuni)
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20motor.jpg


Aspect frontal capot㒠mare
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20aspect%20frontal.jpg
 
Cu permisiunea dumneavoastră’, v㒠invit la un scurt videoclip de prezentarea a performanţei de tracţiune a locomotivei diesel-hidraulice de 450 CP construit㒠la Uzinele Faur "23 August" Bucureşti.

V㒠doresc vizionare plă’cută’!

http://www.youtube.com/watch?v=Z-YY4JBIZDw
 
Activitate FeRoviaR㒠de duminic㒠cu LDH45-389<i></i>, [martie, 2014]<i></i>

Exist㒠persoane care muncesc chiar şi duminica cu scopul de a asigura un flux eficient şi cu timpi scurţi de indisponibilitate a materialului rulant tractat. în videoclipul propus puteţi urmă’ri o locomotiv㒠diesel-hidraulic㒠de 450 cai putere manevrând 17 vagoane pe o linie cu raza curbei de 180 metri.


LDH45 în Suceava by mishu88, on Flickr

http://www.youtube.com/watch?v=-2j-qn8lxkY