Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotiva DA-060 inmatriculata DB

Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Locomotiva DA-060 inmatriculata DB

Mesaj de andreiul » Mar Oct 27, 2009 9:56 pm

Salut tuturor,

Prin amabilitatea colegului de suferinta PDI am intrat in posesia unei fotografii in format digital care m-a uimit; am dat fuga pe google si nu am gasit nimic.

Este vorba de un exemplar al locomotivei fabricate la Electroputere Craiova care este inmatriculata Deutsche Bahn cu numarul de inmatriculare 606DA-937.

Daca cineva poate da mai multe detalii, il rog sa posteze aici.

Multumesc.

In final, iata si fotografia:

[Link Removed for Guests]
Bafta tuturor! Andrei
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Oct 27, 2009 10:06 pm

Cautand 060DA-937, am gasit si ...
am scos poza pentru ca se pare ca au anti-leech.

Am fost curios si am cautat in continuare, si am gasit un text destul de interesant:
[Link Removed for Guests]

Cu google translate in engleza, ca mi-a fost frica de ce ar iesi in romana:
"Romanian" in painting DB

October 6, after the repair is completed audit, the locomotive 060DA-937 left the ZNTK Poznan, after repair, this machine was received in Poland as the first color of the new owner, or DB. Previously it was owned by PCC Rail Rybnik - by Gregory Koclega.

Photo locomotive, made by Jacob Skotowskiego the Central Station in Poznan, October 6:

Similar diesel locomotives are operated in such state railways Bulgaria, Romania, China (sign ND2), Polish (sign on PKP ST43), but also by private carriers in Germany, Poland and Italy. Produced since 1959 at the premises of Electroputere Craiova, Romania (hence known in Poland under the name "Romanian").


Deci din cate am inteles eu, a fost facuta in rromanica, a ajuns pe la polonezi, care au vandut-o pana la urma nemtilor. Acuma se pune intrebarea: nemtii de ce oare ar fi cumparat-o ?
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Mar Oct 27, 2009 10:32 pm

Da, am citit si eu...
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Oct 27, 2009 10:57 pm

Au cumpă’rat PTKul cu totul, inclusiv Sulzerele ex-CFR, ex-KEG.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Oct 28, 2009 8:14 am

Aha, adica de fapt, cum ar veni, romancele sint bune pentru astia din occident.
Au si spaniolii, au si italienii, au si nemtii, au si grecii.

Ma refer la locomotive.
Cum se face ca noi nu mai avem fabrica unde s-au produs? :-P
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Noi 01, 2009 10:48 pm

oameni buni, DA astea nu vor circula in Germania asa cum nu circula nici Class 66 sau Class 77 ale EWS, cumparata si ea de DB Schenker.

in toata lumea filialele DB isi vopsesc materialul uniform in Verkehrsrot RAL 3020, asa si fostul PTK Rybnik... abia astept sa vad fostele 1812 OBB in culoarea asta!
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”