Locomotiva minune!

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
1
cluj
LOCATION
cluj
Dragi locomotivari, aveti ocazia sa va delectati cu cea mai tare fieratanie produsa de Faur. adica de papuasi pentru bananieri.

Motor in stea, tablele asezate cu ajutorul laserului, sudura in argon prin vid, la intuneric:



Survoland acest link, realizam ca un produs romanesc rezista cat unul rusesc, dar n-arata ca unul nemtzesc... :D

Mi-a scapat ceva?

Cu drag, obi!
http://www.bahnbilder.de/name/einzelbild/number/260005/kategorie/%C4gypten~Feldbahnen~Zuckerrohr.html
 
obiwan a spus:
....sudura in argon prin vid, la intuneric....

cu ce afecteaza intunericul sau lumina sudura in sine? :roll:

locomotiva este interesanta,poate castiga cineva premiul lunii la imbunatatiri si transformari,incercand sa o reproduca la scara :p
 
intunericul se producea pe vremea lui Ceasca atunci cand murea trifazicul in aparatul de sudura, Cosmin.
Logic, cand se facea economie, tensiunea era scazuta si nu mai ramanea in bec nici cat sa aprinzi o tigara...
 
aaaa....uitasem de perioadele cand "se lua lumina" si se asculta Romania Libera sau Vocea Americi la radio(cei care aveau noroc de baterii) la lumina lumanarii sau la "lamba" cu gaz :D
 
Nu înţeleg ce-i de râs. E clar c㒠nu au livrat-o aşa. Egiptenii au dat jos trapele de la motor s㒠se ventileze mai bine şi au dat jos şi geamurile de la cabin㒠s㒠nu se fiarb㒠mecanicul. E cât se poate de logic... si tot la fel de logic e c㒠starea de acum a locomotivei e datorat㒠întreţinerii, nu fabricii. C㒠altfel... putem zice c㒠Mercedes e maşin㒠de ţigani, c㒠toate bulibaşele au câte 2-3 în curte.
 
Salutari,
Acum ca subiectul a fost deschis, sunt curios sa aflu mai multe date despre aceasta simpatica masina. Din ce vad in poza pare un diesel de ecartament ingust.
Nu am la mine Istoricul tractiunii feroviare din Romania pentru a cauta date despre aceasta locomotiva si fac apel la cei ce cunosc, daca doresc, sa dezvolte acest subiect, eventual si niste poze in plus ar fi mana cereasca.

Numai bine,
Bogdan
 
De acord, arata mai bine cand iesea pe poarta fabricii, dar, fara gluma, daca trece o Ludmilla pe langa ea, raman in aer mai multe formate A4! :D
si daca stiau ca operatorul o foloseste la soare, puteau sa-i puna optional un ventilator. Si o centura de siguranta, sa nu cada Gipsy din ea! :evil:
 
-E- misto sigla operatorului. -E- usor de reprodus cu macaru'. Sau -E- mai simplu cu decaluri ?
Care -E-ste .....

Da, ridic picioru impotriva alora care si-au batut joc de jucarioara aia mititica, dar cred ca si-a facut viata destul de bine.
Are cineva informatii cu privire la ea ?
 
In primul rand...cine ne garanteaza ca intr-adevar e romaneasca? Dar ar putea fi. Cine stie.

In unele aspecte aduce a L18H, dar nu e L18H, pentru ca respectiva masina are trei osii conectate intre ele cu biele, iar asta are doua, si nici urma de biela.
Sa zicem ca plafonul cabinei se poate modifica, la fel si "capota", dar la roti e prea mare diferenta.
 
Din ce am citit eu scrie ca LDH18/L 18 H are formula rotilor B.

Se pare ca au existat doua modele de L 18 H, unul cu formula rotilor B si unul C.

Locomotiva de mai sus este cu formula B, este construita la Faur iar fotografia fiind de la fabrica de zahar "Armant" din Egipt, unde Faur a exportat astfel de locomotive, confirma asta.

Daca poza este din 2009 inseamna ca locomotiva are 32 de ani de activitate.
 
Cu mare intirziere... la o recitire a forumului dupa facelift...
-E- este cifra 4 pe arabeste... deci locomotiva din imagine are nr. 4