Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotiva usoara pentru manevra

Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Dum Dec 20, 2009 11:51 am

Da, din pacate in aceeasi situatie se afla si una din masinile usoare de manevra, electrica de data asta, care in copilaria mea manevra vagoanele de marfa pe traseul dintre Gara Mica (Timisoara Est) si liniile industriale ale CILT, F-ca de Ciorapi, ILSA si F-ca de Bere.In istoria ei, Mucky, a trecut prin multe culori, de la gri la negru, dandu-si obstescul sfarsit, asa dupa cum se observa in galbenul RATT.
Am depus toate diligentele, oficial si neoficial, ptr a obtine aprobarea de o fotografia si masura in detaliu, dar nu mi s-a aprobat, desi masina, dupa cum se vede este la gramada de fier vechi, sau cel putin era in septembrie.Pacat !
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Pozele sunt facute peste gard, deci nu ma injurati, atat s-a putut!
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Dum Dec 20, 2009 9:16 pm

pacat e, ca dupa atitia ani de asazisa libertate, exista in continuare multi oameni inca bolnavi de prostia aia a comunismului numita secretomanie.
si ce e grav, e ca traiesc printre noi.
pacat ca nu ai putut obtine mai multe fotografii si date despre aceasta locomotiva. eu personal nici nu am stiut ca a existat asa ceva in tara noastra si am fost surprins in mod placut. ma consideram un tip care cunoaste cam toate locomotivele care au circulat pe la noi, cel putin in ultimii 30 - 40 de ani.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Dec 20, 2009 10:19 pm

Daca vreti una mai tare:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Dum Dec 20, 2009 10:30 pm

Cu scuzele de rigoare adresate lui @tfa2003 ptr. poluare, dar in ideea de ramane concentrate in acest topic si a loko electrice usoare, sunt in masura sa mai postez niste imagini din colectia personala a prietenului Vali Ivanescu, unde o sa vedeti si cealalta loko cu o soarta mai buna, precum si imagini din interiorul celei galbene:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Multumesc ptr. intelegere :grin:
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Dec 21, 2009 11:54 am

Am incerc in fel si chip sa obtin aprobare de pozare, nu de masurare, la Bere Timisoareana, de mai multe ori.
Este imposibil.
Pentru mine e cu atit mai trist cu cit in urma cu multi ani am vazut la poarta 2 si un LDHM, parca, si voiam sa-l pozez.

Sub nici o forma oficiala sau neoficiala nu am reusit sa ajung acolo.
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2781
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Dec 21, 2009 12:49 pm

Le cam amestecati si pentru ca cineva sa inteleaga mai bine poate ar trebui sa fie abordate separat.
Ce vedeti mai sus la Timisoara este un tramvai (unii am vazut ca-i mai zic si locomotiva electrica pentru linii de tramvai).
Discutia a plecat de la o locotractor construit la Independeta Sibiu (oarecum impropriu denumita locomotiva de manevra) si ati ajuns la tramvaie.

Despre acestea din urma (cele din Timisoara si cele din Oradea) exista un extraordinar site al unui pasionat oradean, cu foarte multe imagini si date, inclusiv modele construite.

aruncati un ochi aici:
[Link Removed for Guests]

si aici (din pacate doar in maghiara):
[Link Removed for Guests]
All aboard !
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Lun Dec 21, 2009 8:26 pm

Domnule Catalin,
Va multumesc in mod deosebit pentru link, este intradevar extraordinar.
Referitor la faptul ca am amestecat mere cu pere, sta dovada faptul ca mi-am cerut de la inceput scuze ca am poluat topicul, dar credeam ca fac bine, doar si drumul spre iad este pavat cu intentii bune.
Nu am avut nici o clipa impresia ca as fii ceva mai mult decat un amator pasionat, de aceea nu am inteles atitudinea Dumneavoastra ironic condescendenta (mai corect ar fi in engleza :patronizing), termenul de "unii"sa stiti ca mi-a picat "greu", pentru ca si acestia pot avea personalitate(chiar daca sunt lipsiti de o pregatire de specialitate in domeniu) si faptul ca am folosit termenul de "locomotiva electrica", am observat ca este termenul folosit de pasionatul oradean! Nu am auzit nici un tramvaist folosind termenul de tramvai nici la Mucky, nici la vagonul de serviciu, nici la cisterna stropitoare, probabil erau fara "pregatire".
In concluzie doriti probabil ca acest forum sa fie patronat doar de parerile elitistilor in domeniu, motiv pentru care Va promit ca @chickengeorge(din categoria "unii") nu va mai posta !
Va doresc succes si un Craciun Fericit!

[email protected], te rog sa primesti scuzele mele si rog adminul sa stearga postarile din acest topic.Multumesc !
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2781
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Dec 21, 2009 8:43 pm

Stimate domn,

intentia mea era de a trata cele doua categorii de vehicule (care merita amandoua atentia noastra) separat. Motivul e simplu: in general sunt tratate, de altii mai specialisti decat mine, in categorii diferite. Cred ca cei care vor sa studieze acest domeniu ar intelege mai bine daca nu s-ar trata impreuna vehicule din clase diferite. Cum ar fi sa existe un subiect care sa trateze impreuna DA-ul si EA-ul !?
Ar mai intelege un novice ceva ?

Nu stiam ca termenul unii poate fi interpretat in acest sens, dar eu, cu umilele mele cunostinte, stiu ca aceste vehicule au fost incadrate in clase de tramvaie. Au mers pe ecartament normal, insa alimentarea se facea la tensiunea si din reteaua de tramvaie. Au circulat pe reteaua de sine de tramvai, remorcand si vagoane de cale normala (gabaritul de libera trecere le permite) pentru ca pe aceste linii se alimentau si fabricile din orasele cu pricina. Daca studiezi subiectul vei vedea ca ele au fost inregistrate in patrimoniul societatii locale de transport in comun. Poate din aceste motive ar fi meritat o discutie distincta, la care cu placere as fi participat si eu. Consider ca subiectul merita, daca, evident, ne intereseaza sa invatam.
In vremea cand aceste locomotive electrice circulau pe liniile oradene, in Brasov, Cluj, Satu Mare etc... existau locomotive cu acelasi scop, dar cu abur. Ma gandeam ca daca le punem pe toate intr-un cos, nu e ceva tocmai indicat. Daca am gresit, ma asteptam sa-mi demonstrati cu ceva argumente.

Din nou, stimate domn,

Daca vreti sau nu sa scrieti pe un forum, rog nu-mi atribuiti mie decizia dvs. Eu scriu atat de rar si foarte putin fata de alti useri. Aportul meu e aproape insignifiant. Daca vreti sa nu mai scrieti e decizia dvs. si va rog nu mi-o atribuiti in acest fel, nu ma faceti sa ma simt vinovat pentru ceva ce nu ma mai intereseaza de multa vreme. Daca as vrea sa schimb cu adevarat ceva, poate ca as fi scris mai mult de 1-2 mesaje pe saptamana si poate ca m-as fi implicat ceva mai mult in aceasta comunitate.

Nu o sa-mi para rau niciodata si nici nu o sa ma simt vinovat daca am incercat sa aduc informatie valida, chiar daca am facut-o rar (foarte rar in ultima jumatate de an) si am intervenit numai cand am avut ceva de spus si, mai ales, nu am jignit pe nimeni in saptamana de dinaintea Craciunului.

Sanatate dvs. si tuturor.
Ultima oară modificat Lun Dec 21, 2009 10:17 pm de către catalin, modificat 1 dată în total.
All aboard !
Avatar utilizator
misha
Mesaje: 383
Membru din: Mie Dec 16, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de misha » Lun Dec 21, 2009 9:22 pm

Salut,
@ catalin: Este o aproximare dupa poza postata de tfa.
Rog corecturi sau postarea informatiei despre care vorbesti, pentru a putea revizui desenele.

Intentia mea este sa obtin un desen vectorial al vehiculului, in buna traditie a membrilor forumului.
toate cele bune!
Mihai
Avatar utilizator
misha
Mesaje: 383
Membru din: Mie Dec 16, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de misha » Lun Dec 21, 2009 10:19 pm

Intruziunea in subiect cu locomotivele de la Oradea ma face sa vreau sa desenez si micile electrice :grin:. Voi reveni, vorba robotului...
toate cele bune!
Mihai
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mar Dec 22, 2009 3:59 pm

Off-topic: @chickengeorge :Nici vorba sa renuntati sa postati, mai ales ca a luat un suflu nou aici la Timisoara, in ceea ce priveste completarea d-lui Catalin , nu cred ca a fost cu intentii ascunse, dansul da valoare la multe subiecte cu profil istoric si colectii fotografice rare,postand cu deosebita acuratete exclusiv legat de pasiune, nu de alte chestiuni.
Deci d-le chickengeorge nu iesiti de pe forum , continuati sa postati, multe lucruri leaga
modelele feroviare din Timis si nu numai de realitatea imediata unde tinerii nu sunt informati.
Adminii pot sterge incursiunea mea daca deranjeaza, multumesc.
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Mar Dec 22, 2009 10:42 pm

obiwan scrie:Daca vreti una mai tare:
[Link Removed for Guests]
Cred ca sint "off topic",dar ceea ce a postat " @ obiwan" cu acest link si poza aferenta,m-a lasat blocat...............textul in limba germana al pozei enunta urmatoarele :
Fragmente din bavareza G 3/4 541695 in Muzeul cailor ferate din Nordlingen (nu am diacriticele de germana in program), Locomotiva livrata de fabricantul J.A.Maffei, la 11 Aprilie 1945, a fost distrusa intr-un greu atac cu bombe (bombardament) asupra garii Treuchtlingen. Resturile locomotivei au fost ingropate in pilniile bombelor si la asanarea (repararea) garii in 2004,au fost descoperite de catre constructori.acestea sint singurele parti pastrate din cele 225 de bucati existente in seria de constructie. Printr-o viguroasa mobilizare a membrilor muzeului bavarez al caii ferate,masina a putut fi dezgropata,prin munca manuala.Printr-o actiune de ajutor a fost posibila ,in plus,transportul acestei G 3/4 la Nordlingen,unde pe la mijlocul lui 1955 a fost repatriata si instalata pe un loc special.
Daca poate careva sa deschida poza aici si cu traducerea impreuna ar fi bine........unii pastreaza si ceea ce a ingropat razboiul.......fara sa mai trimita la topit "un fier vechi"..............luati aminte.......e dureros !!!!!!!!!!!!!!
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1716
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Mar Dec 22, 2009 11:49 pm

As pune accent pe faptul ca au fost 225 de bucati si a scapat NUMAI acest morman de fier pentru ca a fost INGROPAT.
Ce vreau sa zic?
Daca nu ajungea sub pamant bucata asta, acum nu mai exista nici una.
L-au tratat ca pe un "artefact". De aceea nu a ajuns la fier vechi.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Sâm Dec 26, 2009 6:42 pm

bine zis, Radu! totusi nemtii sunt nemti si poate ca daca mai era un exemplar intreg si care sa fi scapat de bombardament, acela ar fi ajuns la muzeul cailor ferate, iar aceasta epava scoasa din pamint poate ajungea la un muzeu de istorie.
legat de discutia controversata de mai sus - hai sa fim putin mai seriosi si mai maturi - si sa nu mai consideram ca orice raspuns la o anumita postare este in acelasi timp si un atac la persoana! prieteni dragi - nu mai rastalmaciti cuvintele oamenilor! ca uite asa apar tot felul de discutii inutile si facem mai multa filosofie decit trenulistica :grin: ........
hai sa ne mentinem pe subiect ca e interesant si a venit cu lucruri noi si detul de putin cunoscute.
Sarbatori fericite in continuare si distractie placuta! :lautar:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mie Ian 06, 2010 8:35 pm

Mulţumim pentru lă’murire, tfa2003!!

Ce este acesta? Vreun locotractor?

într-o plimbare de dimineaţă’, pe traseul staţiei de metrou Åžtefan cel Mare şi de-a lungul liniei 5 pe Bulevardul Barbu Vă’că’rescu pân㒠la Bulevardul Aerogă’rii, am ză’rit în curtea fabricii de paste fă’inoase Bă’neasa acest... locotractor. Åžtie cineva ce fel de vagoane manevra?

Fotografii realizate de pe podul Bă’neasa peste Magistrala 800, Bulevardul Aerogă’rii
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”