wpz - un plug uitat intr-un colt din preajma garii Slobozia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Prognosis

Well-Known Member
Trenulist
21 Iulie 2007
1.345
1
Slobozia
trenulete.info
WEBSITE
http://trenulete.info/
LOCATION
Slobozia
YOUTUBE
Prognosis
Primavara si noul meu card de memorie la camera video m-au scos din casa!
Am plecat intins spre depoul Slobozia, unde vazusem eu asta iarna ceva frumos, scorojit si vechi. La-am regasit tot acolo, ceva mai scorojit, dar asteptand cumintel sa vina o iarna grea in care sa se faca din nou util.
Stiu ca sunt colegi care voiau sa reproduca acest vagon de dezapezire. Iata cateva imagini cu ultimul exemplar de WPZ din sectia Slobozia.
 
E pai daca e sa facem o lista:
1 la Gheorghieni, 1 la Deva, 2 la Craiova, 1 la Caracal, 1 la Slobozia, 1 la Tulcea, 1 la Tecuci
 
2 pluguri de zapada hidraulice mai gasim si la Depoul Bucuresti Triaj. Unul este de fabricatie germana(1966), iar celalalt(o copie dupa cel nemtesc) a fost fabricat de catre Faur(23 august). O fotografie cu plugul romanesc(nu e cel de la Bucuresti-Triaj) o puteti gasi aici: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/snowplow/P3030032.jpg
 
wlab7180 a spus:
2 pluguri de zapada hidraulice mai gasim si la Depoul Bucuresti Triaj. Unul este de fabricatie germana(1966), iar celalalt(o copie dupa cel nemtesc) a fost fabricat de catre Faur(23 august). O fotografie cu plugul romanesc(nu e cel de la Bucuresti-Triaj) o puteti gasi aici: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/snowplow/P3030032.jpg

Imi place plugul asta, seamana enorm de mult sasiul si boghiurile cu cele ale LDH-ului de la Faur. Cred ca cei de la Faur la vremea proiectarii se gandeau la o solutie rapida de concepere a utilajelor de acest gen pe baza unor elemente deja existente.
 
In pozele lui Prognosis am remarcat o faza tare: soba de incalzit pe lemne din interior.

La ce folosesc acele 2 butelii de pe acoperis?
 
sogard_2003 a spus:
Imi place plugul asta, seamana enorm de mult sasiul si boghiurile cu cele ale LDH-ului de la Faur. Cred ca cei de la Faur la vremea proiectarii se gandeau la o solutie rapida de concepere a utilajelor de acest gen pe baza unor elemente deja existente.
Ai perfecta dreptate. Inginerii de la Faur au asimilat la acest plug tot ce au putut de la LDH. Elicea fost copiata de la plugul nemtesc cu ajutorul unor sabloane din carton si a fost o reusita. Problemele de proiectare au aparut, la prima iesire, cand plugul s-a fisurat intre cabina si sala masinii.
 
Am o intrebare referitoare la buteliile de aer montate pe plafon in exterior: De ce nu sunt montate in interior sau sub podea? E adevarat ca nu incurca pe nimeni acolo sus, dar e o solutie putin ciudata!
 
Vali, din cate stiu, dedesubt vehiculul este cam "plin" : aceste pluguri sunt balastate. Iar balastul, are cel mai bun coeficient atunci cand il ai montat montat cat mai jos. Mai ai si instalatia de frana, care si ea ocupa. Rezervoarele alea par destul de mari, la "ochiometru" cam 700-900 l. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
 
Am citit mai sus, si am zis sa va ajut putin :

UYPZ 805398 64-0007-0 al CFR Pascani :



UYPZ 805398 64-0008-6 al CFR Bacau :



Am mai fotografiat inca unul in gara Vatra Dornei, dar din pacate nu gasesc poza, si nu stiu nici numarul. Mai este unul si in Suceava Nord, cu prima ocazie cand ajung il pozez :D