060-DF

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

FoFo650

Member
4 Ianuarie 2015
42
9
Suceava
LOCATION
Suceava
Deoarece nu exista un topic pentru locomotiva aceasta am decis sa fac unul.
Despre prototipul 060-DF-001 se stia ca a fost taiat in anul 1985.
Se pare ca la remiza Dragotesti se afla un astfel de exemplar.
Localizare:
https://www.google.ro/maps/@44.8345577,23.1126518,141m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Foto:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10924756_1405502356409618_3357292851269635713_n.jpg?oh=2ac1f499d28a0551e2c78538635d6b41&oe=55446BBB&__gda__=1428917260_e4f0938fa60f13a5b47d65ead7ea0ec2

Poza nu imi apartine, este facuta in toamna anului 2014 iar autorul a cerut sa nu fie mentionat.

Astept pareri in legatura cu aceasta locomotiva
 
Adica aici scrie ca a fost taiata in 1985.

Prototype 060-DF-001
Test loco 060-DF-001 was a one off prototype fitted with thyristor control of the electric transmission. The loco was not a success and was scrapped in 1985.

http://www.locopage.net/cfr-alcos.htm

iar aici locomotiva de la Dragotesti. Dincolo, pe forumtrenuri scrie ca la Complexul Energetic Turceni sint mai multe locomotive interesante inclusiv o didina.

poza pusa de fofo se vede aici, eu am luat linkul de pe forumtrenuri

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10924756_1405502356409618_3357292851269635713_n.jpg?oh=2ac1f499d28a0551e2c78538635d6b41&oe=55446BBB&__gda__=1428917260_e4f0938fa60f13a5b47d65ead7ea0ec2

acuma sa fie descoperita netaiata dupa atitia ani ar fi ceva...
 
Ar fi nemaipomenit sa o poata salva Dl. Florin Nan si echipa de la Dej, asta in cazul in care locomotiva se mai afla acolo la momentul acesta
 
Uite de asta ar trebui infiintata dupa parerea mea o asociatie care sa se ocupe de salvarea unor astfel de raritati. Felicitari domnului Nan pentru ce a facut dar ar trebui ajutat si sprijinit mai mult.
 
Ar trebui infiintata o asociatie dar vezi tu ca la noi le spune de fapt bisericute.

Uite de exemplu chiar acuma e in desfasurare un scandal pe acest forum care avea o aparenta de echilibru.

Ca dincolo pe celalalt, scandalurile sint ceva normal.Adica fiecare ni-s mai destept decit ala de linga noi.

Ca daca nu eram asa aveam de multa vreme cite o asociatie in fiecare regiune a tarii.
 
Locomotiva nu este la CFR MARFA ca sa ajunga la Florin Nan la Dej.
Despre asociatii, cluburi etc, care sa faca ceva pentru patrimoniul CFR nu are rost sa discutam. Intaii sa ne maturizam.
In trecut s-a putut face ceva, s-au salvat multe locomotive cu abur si cateva vagoane de calatori. Astazi este aproape imposibil.
 
Si cand este vorba de istorie,patrimoniu nu se pot intelege partile pentru a se salva putinul care mai exista?Trist ,ne vor ramane fotografiile poate...
 
S-ar putea incepe o lupta birocratica prin care anumite exemplare sa fie trecute la patrimoniu. Macar asa se ofera un minim de protectie acestor dinosauri.
 
S-ar putea incepe o lupta birocratica prin care anumite exemplare sa fie trecute la patrimoniu. Macar asa se ofera un minim de protectie acestor dinosauri.

....nelutu....., lupta asta "birocratică’", durează’.... Nu vreau s㒠te descurajez, dar priveşte puţin la subiectul "Calea Ferat㒠îngust㒠Turda-Câmpeni".....în momentul în care se trecea linia în "patrimoniu", deja pe teren, de la Turda (a mai ră’mas ceva linie pe teren la ieşirea dinTurda, pe teritoriul comunei Mihai Viteazu) a fost luat㒠pe sus de Ră’spopa (de nu mă’-nşel) pân㒠la Vidolm, prin 2010.... Aşa c㒠la data întră’rii în patrimoniu, "iezistă’" riscul, s㒠nu mai ai faptic obiectul de preluat în patrimoniu; fi sigur c㒠cel ce are o intenţie "pentru buzunarul propriu", va afla de intenţii, se va gră’bi s㒠fac㒠banul.....
 
Din pacate am inteles ca a fost taiata.
57045377_347999455922527_3732399551718359040_n.jpg
 
  • Like
Reacții: Gam3