Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotiva CTV 92 53 0 61 0001-5

Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4973
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Locomotiva CTV 92 53 0 61 0001-5

Mesaj de Gam3 » Lun Aug 06, 2012 9:50 pm

Iata ca de la Remarul a iesit o noua locomotiva, ea este a CTV-ului si e incadrata in seria 61.

92 53 0 61 0001-5 in seara asta in Cluj Napoca

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mie Aug 08, 2012 2:21 pm

Frumos exemplar si frumoase poze. Vad ca are faruri noi, daca nu ma insel, asemanator cu Delfinul?
Cu respect,
Cristian
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Mie Aug 08, 2012 2:41 pm

Interesant ar fi de aflat ce locomotiva a stat la baza modificarii. Initial (cand am vazut seria), am sperat ca poate macar unul din cele doua DB-uri cu motor ALCO a supravietuit (desi stiam ca sunt casate de mult).
Privind mai atent poza si comparand-o cu pozele unuia dintre DB-uri, am observat ca nervurile de pe cutie nu arata la fel cu cele de pe DB... iar de aici s-au nascut intrebarile Din ce model de locomotiva provine? Sa fie oare vreun un DA pentru export, modificat la Remarul?
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4973
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Aug 08, 2012 4:25 pm

Vechiul numar a fost 60-1630-7.
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 126
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Mie Aug 08, 2012 6:52 pm

Salut!Cred ca i-au pus seria 61,pentru ca are motor MTU de 2000KW, aproximativ cam cat aveau cele din vechea serie 61.
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Mie Aug 08, 2012 8:19 pm

Gam3 scrie:Vechiul numar a fost 60-1630-7.
Ceea ce arata clar ca nu provine dintr-o fosta locomotiva CFR, deoarece ale noastre au avut numere pana la 1407, iar numerele de genul celui scris de tine mi se pare ca sunt atribuite relativ recent operatorilor privati.
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”