060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Tot in legatura cu DA, un lucru mai interesant, ca azi, 02.04.2010, acceleratul 1743/1744 Timisoara Nord-Baia Mare si retur a aparut nu sub de garnitura Desiro, cum circula inca ieri, ci sub forma unei garnituri formate din vreo 6 vagoane, printre care unul de clasa 1 tractate de un Sulzer care apartine depoului Timisoara. Daca nu ma insel, fiindca m-a luat prin surpeindere si nu am reusit sa fac poze, este vorba de locomotiva cu numarul 60-0809-8 (sper ca nu gresesc). Acum, cat va circula acest tren sub aceasta forma, si unde au disparut automotoarele Desiro, nu stiu. Desi in ultima perioada m-am obsinuit sa vad disparand, rand pe rand aceste unitati automotoare. Poate alti colegi sunt mai in tema. Oricum maine voi incerca sa fac cateva poze. Respect
 
Pai un motiv cred ca ar fi sarbatorile de Pasti si implicit traficul mai ridicat (suplimentarea garniturilor). Pe de alta parte, se discuta pe aici pe forum (nu retin unde) ca ar fi probleme legate de reviziile lor (scumpe?).

Pe de alta parte, pe ruta Craiova-Calafat acum circula un Desiro de mai multe ori pe zi, desi traditional circula o garnitura de TE-uri.
 
Mi-as dori mult sa se ramana la varianta DA + vagoane cum era pana acum cativa ani...Nu e normal ca pe o ruta de aproape 400 de km sa pui Desiro, mai ales ca la intoarcere, trenul circula noaptea intre orele 1 si 8 aproximativ...Am circulat cu el si e foarte foarte nasol...
 
Desiro nu prea o sa mai vedem in curand, daca nu se cumpa urgent roti monobloc. Deja 1/2 din parc st㒠la gard cu roţile tocite.

Care garnitur㒠tradiţional㒠de Calafat, c㒠în Decembrie am vă’zut 2 garnituri tradiţionale din Sulzer + 20-47 + 20-47 + 21-47, cu câte 30 de că’lă’tori (în total) în fiecare.
 
Pe ruta Timisoara-Baia Mare a revenit azi garnitura de Desiro, asa ca degeaba am asteptat sa fac poze la Sulzer. Luni calatoresc si eu, sa vad ce garnitura va fi. Dau dreptate in privinta distantei lungi de calatorie, dar de foarte multe ori conditiile de pe vagoanele cfr sunt inumane. Totusi pe Sagetile Albastre de pe aceasta ruta s-a pastrat curatenia iar iarna era mult mai cald decat pe alkte garnituri, asta spun din experienta. Oricum am spus-o asa ca o paranteza, sa nu deviem de la subiectul DA. Respect
 
Dr2005 a spus:
...Care garnitur㒠tradiţional㒠de Calafat, c㒠în Decembrie am vă’zut 2 garnituri tradiţionale din Sulzer + 20-47 + 20-47 + 21-47, cu câte 30 de că’lă’tori (în total) în fiecare.

TE-urile erau nelipsite de pe linia Clafatului...cel putin pana acum 2-3 ani...
 
Dr2005 a spus:
Desiro nu prea o sa mai vedem in curand, daca nu se cumpa urgent roti monobloc. Deja 1/2 din parc st㒠la gard cu roţile tocite.

Alea se numesc roti cu zone plane - nu tocite. In alta ordine de idei, cele despre care vorbesti tu, stau acolo pentru ca au parbriele sparte si costa enorm inlocuirea lor. Sint trase in parcul rece din acest motiv. Cu bine!
 
60-1098-7
unul dintre panourile de comanda.

O locomotiva proaspat scoasa de la modernizari si imbunatatiri . Este o locomotiva care a fost fabricata in 1991
si care a suferit de curind operatiile de modernizare la Electroputere printre care:
Montat convertizor pentru alimentare servicii auxiliare
S-a imbunatatit sistemul de izolatie in posturile de conducere
S-au montat tampoane si carlige de tractiune noi
S-au schimbat elementele radiatoare
S-a montat incalzire electrica in P.C
S-a montat grup electrocompresor nou
S-a montat instalatie de preincalzire pentru lansare MD tip nou
Si multe altele , iar pt. mai multe detalii va stau la dispozitie pe pm .
 
gicu a spus:
O locomotiva proaspat scoasa de la modernizari si imbunatatiri . Este o locomotiva care a fost fabricata in 1991
si care a suferit de curind operatiile de modernizare la Electroputere printre care...

Arat㒠bine din exterior, iar la interior cred c㒠aţi avut grij㒠ca locomotiva s㒠funcţioneze ca la început! Că’tre cine va pleca acest model? Åži... mulţumim pentru fotografii! :aplauze:
 
Salut!gicu- 60-1098-7 arata foarte bine,sper sa si mearga la fel,o singura corectura,nu e fabricata in 1991,ci in 1976.
 
Era de că’lă’tori anul trecut, ba chiar are şi ,,şobolanul" aplicat pe ea. Totuşi, dac㒠tot s-a fă’cut aceast㒠modernizare, de ce s-a pă’strat suspensia secundar㒠cu arcuri în foi şi, mai ales, de ce nu s-a montat instalaţie de încă’lzire a trenului?