Criteriu pt "delfinizare" la EA (476 si 477) si EC

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Octombrie 2007
329
1
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Sunt foarte curios sa aflu in functie de ce criteriu este aleasa o locomotiva EA din vechile serii 40 si 41 pentru a fi transformata in seriile 476 sau 477, asa numitele EA Delfinul.
http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria47/477%20054-7-BucN-004.jpg
Aceeasi poveste ma intereseaza si pentru conversia EC-urilor de serie 43 sau 44 in seria 46 (Delfini de tipul EC).
http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria46/461%20022-2-27.02.2009-001.jpg
La inceput, m-am gandit ca ar fi un criteriu (posibil) ca locomotivele sa fie mai noi ca an de fabricatie ( vezi EA-urile 880 sau 895) pentru ca "Delfinii" rezultati din modernizarea lor sa aiba o viata mai lunga. Acest rationament nu m-a convins deoarece avem si EA-uri cu numere mici convertite in Delfini (054, 231, 247, 268). Nu vreau sa vorbesc in necunostinta de cauza asa ca solicit niste raspunsuri din partea celor care se pricep. Sunt curios de cat mai multe date despre criteriile alese pt "delfinizare" , de ce presupune convertirea in "Delfin" si daca exista vreun "target" ( adica , mai precis, daca CFR si-a propus pt "delfinizare" un anumit numar de EA-uri si EC-uri).
Multumesc celor care imi vor raspunde.
 
De principiu, se aleg locomotivel scadente la RK la momentul respectiv. Practic, sunt cazuri când se trimit locomotive în stare bun㒠(dpdv a structurii: şasiu, cutie), ca s㒠nu se chinuie prea mult cei de la Softronic sau Reloc/Promat (ori s㒠aib㒠de munc㒠prea mult şi s㒠lucreze de mântuială’). Numă’rul de locomotive ce urmeaz㒠a fi modernizate astfel e stabilit printr-un contract cadru cu nr. minim şi nr. maxim, contract care (pentru CFR Că’lă’tori) a fost adjudecat la licitaţie de Softronic.
EC-urile s-au fă’cut la Reloc cu echipamente Promat, dar nu se mai fac (ceea ce e o mare tâmpenie, pentru c㒠de EC-uri avem nevoie, nu de EA-uri... da' ei prefer㒠s㒠vândă’/taie EC-uri).
 
Se mai modernizeaza EA-uri in "Delfini"? Eu nu am mai vazut de ceva vreme buna sa apara un nou "Delfin" provenit din EA ( din cate stiu eu ultimul e "Delfinul" 888 ).
 
pai daca se pun cei de aici de modernizat EA-uri si EC-uri...atunci siemens unde isi mai vinde masinariile?... totul este chestie de bani, pina la urma!!!...
cine da si cine primeste...stiti cum este! ca doar in romanica sintem!
si unde nu pica, trebuie sa cada...si invers!
 
Si daca a luat ghefereul Electroputere, o sa dea unde trebuie si o sa pice unde trebuie ca sa mai faca locomotive? ca parca a luat si Reloc-ul