Locomotivele 060 EA modernizate sunt o optiune ?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pă’i principiul a fost simplu şi s-a aplicat (şi se aplic㒠şi acum) cu succes la majoritatea întreprinderilor de stat, mai ales în vremea lui ,,faceţi economie tovar㒺i", când întrepriderile preferau s㒠caseze gioarsele noi decât vehiculele şi echipamentele mai vechi dar în stare mult mai bună’. Åži ca s㒠fac㒠asta inversau numerele de inventar (inclusiv în acte) şi chiar numerele de înmatriculare (în cazul autovehiculelor). în majoritatea situaţiilor nu se mai putea verifica produsul dac㒠este sau nu cel trecut în acte.
 
Efectul hei-rupismului comunist, practic fiecare fenta sistemul ca sa-si depaseasca propriul plan cincinal, si nu-si dadea nimeni seama ca daca toti fenteaza, chiar daca fiecaruia ii iese planul, per total e mai rau.
 
Exemplu recent (dar nu din domeniul feroviar): cand a inceput casrea autobuzelor Ikarus la RATB, s-au inversat 2 numere: 153 si 620. Scadent la casare era 620, dar cum mergea mai bine decat 153... s-au inversat si numerele de inmatrciulare, iar dovezi nu s-au gasit... ca masinile fusesera recarosate mai demult si nu se mai vedea numarul de sasiu, iar motorul si cutia nu mai erau de mult cele originale.