Locomotive electrice clasele 40, 41 si 42

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
40-0680-1
DSC_0463-copy.jpg
 
Din revista Flacara: 060-EA-032
 

Atașamente

  • SN850916.jpg
    SN850916.jpg
    1,5 MB · Vizualizări: 69
Salut!

Mai am o mulțime de fotografii nepublicate. Aceste fotografii nu sunt de astăzi. Încetul cu încetul pot publica câteva.
Fotografiile nu sunt perfecte. Documentarea este importantă pentru mine.

41-0860-1 Brasov august 2014
410860_20140819_Brasov.jpg


91 53 0 40 0483-0 Bod iulie 2016
400483_20160721_Bod.jpg


91 53 0400 316-2 Brasov iulie 2018
400316_20180718_Brasov.jpg


91 53 0 410 292-3 Brasov iulie 2018
410292_20180718_Brasov.jpg


91 53 0 400 028-3 Brasov aprilie 2019
400028_20190418_Brasov.jpg


91 53 0 410008-3 Brasov aprilie 2019
410008_20190418_Brasov.jpg


Salut
Frank
 
Am si eu o scurta intrebare legata de 060-EA-008: stie cineva in ce an a fost "modernizata" pentru a fi incadrata in clasa 41?

Din pozele pe http://cfr.stfp.net (http://cfr.stfp.net/?class=40&veh=8&all=Y&tag=0&la=E respectiv http://cfr.stfp.net/?class=41&veh=8&tag=A&la=E) ar reiesi ca la un moment dat a ajuns sa fie clasificata in seria 41 prin 2007 dar inainte de aceasta perioada (cand avea schema de culoare rosu si alb si pantografe simetrice) era deja in clasa 41 sau era clasa 40?

Din cate inteleg mecanicul titular a pastrat placile originale 060-EA-008 si dupa "modernizare", motiv pentru care este foarte greu de inteles care este istoricul acestei locomotive...

Si in alta ordine de idei, stie cineva cand a primit far dublu deasupra cabinei (si care este motivul)? Fiind une din locomotivele livrate initial din Suedia, avea doar un singur far initial...