Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Locomotivele ES64F4 - 189 CTV

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mie Mai 18, 2011 10:41 am

sogard_2003 scrie:Ce sanse sunt sa vedem una din cele doua locomotive pe raza Bucurestiului ? Dar cele electrice ? Nimeni nu spune nimic despre ele, nimeni nu le-a vazut nicaieri, nu sunt poze nu se stie nimic, decat ca exista la noi in tara. Chiar nu e nimeni pasionat de ce e adus modern la noi ?
Care cele electrice?BR189?Saptamanal fac pe M202 Simeria-Filiasi cu vagoane de cereale sau Eacsuri cu cocs polonez in ultima perioada nu le-am mai vazut
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Mai 18, 2011 11:57 am

Vad ca ai reusit sa o prinzi in Petrosani , eu am facut doua sau trei poze la Ohaba de sub Piatra unde a trecut fara sa imi dau seama si pozele nu sunt deosebite. Deh e silentioasa nu ca EA-urile.

Ce inseamna serviciu saptamanal ? Exista o zi stabilita in timpul saptamanii in care se poate gasi pe parcurs ? Sau ziua cade cum da domnu'..?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mie Mai 18, 2011 2:13 pm

sogard_2003 scrie:Vad ca ai reusit sa o prinzi in Petrosani , eu am facut doua sau trei poze la Ohaba de sub Piatra unde a trecut fara sa imi dau seama si pozele nu sunt deosebite. Deh e silentioasa nu ca EA-urile.

Ce inseamna serviciu saptamanal ? Exista o zi stabilita in timpul saptamanii in care se poate gasi pe parcurs ? Sau ziua cade cum da domnu'..?
Depinde ce trasa au cand am pozat-o in ultima poza anu trecut aveau ceva tren cu cazane circulau la 2 zile acuma nu stiu ca oricum la marfa e o mare incurcatura circula unii pe trasele celorlaltii
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Mai 18, 2011 8:03 pm

sogard_2003 scrie:Dar cele electrice ?
189 700 a trecut prin Chitila pe 12 mai... probabil trece des pe acolo... cred c㒠locomotivele CTV nu merg în acelaşi regim de ,,titularizare" ca cele de CFR. Probabil când se fac orele se schimb㒠doar mecanicul şi locomotiva merge mai departe, mai ales c㒠nu au nevoie de atâtea verifică’ri ca EA-urile.

Asta e poza din 12 mai: [Link Removed for Guests]. Scuze, nu locomotiva era subiectul pozei.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Mai 19, 2011 10:25 am

Interesant faptul ca nu este verificata atat de des precum EA-urile. Sunt curios cat de mult se trage de aceste locomotive comparativ cu altele. Presupun ca nu o tin in serviciu non-stop. Banuiesc ca are nevoie de un timp de repaus oricat de bine e facuta. Tare mult mi-ar placea sa o revad in trafic dar cum noi avem numai doua slabe sanse sa o prind pe undeva.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1869
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Mai 19, 2011 10:50 am

Ori trag de ele cum au trenuri ori stau creanga prin gari. Eu mi-am rupt picioarele intr-o zi sa ajung sa o pozez in Gara de Nord, am vorbit si cu mecanicul , astepta un tren din Sirbia, pentru ca mai apoi a treia zi sa fie tot acolo, cu acelasi mecanic din Ploiesti, ca ,,n-a venit trenul din Sirbia inca"

Alta data le-am intilnit pe amindoua garate in Drobeta Turnu Severin.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Mai 20, 2011 12:17 am

Am reusit sa gasesc unica poza pe care am facut-o locomotivei electrice...
[Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5022
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Iun 30, 2011 5:02 pm

CTV 189 700 la Podul Iloaiei - iunie 2011

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5022
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Mar 27, 2012 6:06 pm

Saptamana trecuta in Roman triaj.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Lun Mai 28, 2012 7:37 pm

Railpool 185-638
[Link Removed for Guests]
MAV 480-018
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Mai 29, 2012 4:30 am

buna,
Interesant faptul ca nu este verificata atat de des precum EA-urile. Sunt curios cat de mult se trage de aceste locomotive comparativ cu altele. Presupun ca nu o tin in serviciu non-stop. Banuiesc ca are nevoie de un timp de repaus oricat de bine e facuta.
nici o locomotiva moderna nu are nevoie de "timp de repaos".

exista ES64U2 precum cele de Railjet (1116 de la 201 in sus) care circula peste 1500km pe zi, cu "varfuri" de 35000 pe luna si reviziile simple se fac cam o data la doi ani.
insa asta nu este nimic nou, la ÖBB in anii 1950 locomotivele 1020 (foste E94) faceau curent 20000 pe luna, ceea-ce E94 ramase la DB n-au ajuns sa faca niciodata.

numai faza de "pornire" (Ausrüstung) completa la o ES64F4 dureaza mai bine de jumatate de ora. in aceste conditii este absolut stupid ca locomotiva sa fie oprita si deconectata de la retea, intrucat nici un sistem de ventilatie, control sau racire n-ar mai functiona cum trebuie.

ar fi cazul sa intelegem ca soarele nu se invarte dupa EA, ca la nivel mondial nu mai este nimic ca la EA si ca ce ne-am obisnuit sa facem la EA nu-si mai are rostul la o locomotiva adevarata.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mie Iun 06, 2012 4:54 pm

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iun 07, 2012 12:04 am

Inseamna ca in curand le vedem la Curtici.
toate cele bune,
HR
Bogdan-Razvan
Mesaje: 145
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 12:00 am
Localitate: Ineu Arad
Contact:

Mesaj de Bogdan-Razvan » Vin Iun 08, 2012 8:40 pm

Si vin si eu cu o poza din Arad.
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mar Iun 12, 2012 7:54 pm

701 Mintia CTV urmeaza sa achizitioneze 2 locomotive Siemens Vectron

[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive electrice”