Automotoarele Ex DB 614 si 624

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Te cred! In timp ce pe sectia Baia Mare - Satu Mare se respecta timpii de mers, ceea ce duce la concluzia ca se respecta viteza din livret, pe sectia Baia Mare - Jibou exista intarzieri cand circula ADH sau LVT. Deoarece la LVT se stie sigur ca sunt limitate la 70 km/h, se trage concluzia, logica si confirmata de catre mecanici, ca si ADH sunt limitate la 70 km/h. S-ar putea, repet s-ar putea, ca doar anumite automotoare ADH sa fie limitate. Pe aceste sectii circula ADH 1416 la 1421. Ma repet inca o data, ca sa nu fie interpretat gresit: mecanicii au zis ca sunt limitate la 70km/h, dar nu am intrebat daca toate ADH sau doar unele. Trenurile care sunt formate din ADH, in ultimul timp, au fost:4313/4314 si 4315/4316 Satu Mare - Baia Mare - Satu Mare si 4045/4092 si 4385/4384 Jibou - Baia Mare - Jibou. Daca trebuie, ma interesez si pe celelalte relatii, Halmeu, Oradea. :lol:
 
Buna,

In tara de origine ADH cu boghiuri Wegmann (624, 634) au circulat peste 40 de ani cu v.max 120, apoi 140, iar cele cu boghiuri cu perna de aer (614) de la inceput cu 140.

O limitare a lor la 70 mi se pare o gluma proasta cu gust tipic romanesc.

LVT circulau in tara de origine cu 90, atat cu remorca cat si fara. Doar prototipul VT 2.07 circula doar cu 70 atunci cand era cuplat la remorca.

Pe undeva ma uimeste faptul ca atat problemele, cat si limitarile impuse automotoarelor de import (6x4 din Germania, Caravelle din Franta) nu au existat niciodata atunci cand acestea efectuau serviciu regulat pe retelele de origine...
 
@ idm, se circula cu Viteza Maxima din livret !

Adica in livret viteza maxima este 70 km/h pentru ca trenurile pentru care s-a facut mersul erau prevazute sa fie compuse din automotoare LVT-LVS.

Daca introduci in locul lor alt material rulant cu viteza maxima de circulatie mai mare se va respecta Viteza Maxima din livret.
 
In livret doar trenurile 4071, 4072 si 4074, toate intre Jibou si Sarmasag sunt limitate la 70 km/h. Deci e posibila o limitare din cauza conditilor meteo. :D
 
@060-DA-001:
viteza minima din livret pentru sectia baia mare - jibou este de 85km/h intre statiile ulmeni salaj - benesat, restul fiind de 100km/h. timpii de mers au fost stabiliti pentru un tonaj maxim de 450t. datorita intarzierilor repetate care au aparut si a opririi la semnalul de intrare a unor trenuri, deoarece trenurile din sens opus nu au sosit in statia stabilita pentru incrucisare, datorita nerespectarii timpilor de mers, s-a dat un ordin pentru analizarea acestor intarzieri la ,,abateri personal tractiune,, intru-cat timpii de mers au fost stabiliti pentru cazurile cele mai nefavorabile. concluzie: cand trenurile erau formate din DA+vagoane sau Desiro nu prea existau cazuri de nerespectare a timpilor de mers, dar din momentul in care au fost introduse LVT au aparut problemele, dar se stia ca ele circula cu max. 70km/h. intre timp au fost aduse ADH. pentru inceput totul a fost ok, dar dupa un timp au aparut problemele cu nerespectarea timpilor de mers, culmea, tocmai cand s-a auzit ca au fost limitate la 70km/h. am scris aceste lucruri pentru a-ti demonstra faptul ca viteza din livret nu a fost prevazuta pentru LVT, ci pentru TOATE mijloacele de tractiune care pot circula pe aceasta sectie. apropo: viteza maxima de circulatie pentru trenurile de marfa pe aceasta sectie este de 70/km/h. compara, te rog, timpii de mers!

@srazvi:
sectia respectiva este limitata la vitezele respective, nu trenurile! la fel cum este si baia mare - satu mare, 50km/h si 100km/h, condimentata cu multiple restrictii de 30km/h, prevazute in BAR.

@Florinn;
asa cum am scris mai sus, s-ar putea ca doar anumite ADH sa fie limitate. din discutiile avute, am inteles ca sunt mai multe tipuri de motorizari, cuplaje, transmisii hidraulice, etc., deci, repet, s-ar putea ca doar anumite ADH sa fie limitate la 70km/h.
PS: am scris aceste lucruri dpdv al unui mishcharist (a se citi cu diacritice) si nu am vrut sa supar pe nimeni: tractionisti, vagonari sau doar pasionati!
 
Buna IDM,

Nu superi pe nimeni si te-am inteles perfect. Ma mir numai cum se face ca un tren automotor care in tara de origine circula cu 100km/h solo si 90km/h cu remorca (LVT) sa fie limitat tehnich in RO la 70.
In privinta ADH foste 614, nu vad de ce in Romania n-ar putea circula in conditii maxima de siguranta cu viteza atorizata initial pe reteaua DB, adica de 140km/h.
(Ca sectia de linie de care vorbim oricum nu este adaptata pentru o asemenea viteza este altceva si asta s-a aratat mai sus)
 
@060-DA-001:
viteza minima din livret pentru sectia baia mare - jibou este de 85km/h intre statiile ulmeni salaj - benesat, restul fiind de 100km/h. timpii de mers au fost stabiliti pentru un tonaj maxim de 450t. datorita intarzierilor repetate care au aparut si a opririi la semnalul de intrare a unor trenuri, deoarece trenurile din sens opus nu au sosit in statia stabilita pentru incrucisare, datorita nerespectarii timpilor de mers, s-a dat un ordin pentru analizarea acestor intarzieri la ,,abateri personal tractiune,, intru-cat timpii de mers au fost stabiliti pentru cazurile cele mai nefavorabile. concluzie: cand trenurile erau formate din DA+vagoane sau Desiro nu prea existau cazuri de nerespectare a timpilor de mers, dar din momentul in care au fost introduse LVT au aparut problemele, dar se stia ca ele circula cu max. 70km/h. intre timp au fost aduse ADH. pentru inceput totul a fost ok, dar dupa un timp au aparut problemele cu nerespectarea timpilor de mers, culmea, tocmai cand s-a auzit ca au fost limitate la 70km/h. am scris aceste lucruri pentru a-ti demonstra faptul ca viteza din livret nu a fost prevazuta pentru LVT, ci pentru TOATE mijloacele de tractiune care pot circula pe aceasta sectie. apropo: viteza maxima de circulatie pentru trenurile de marfa pe aceasta sectie este de 70/km/h. compara, te rog, timpii de mers!

Da, m-am uitat in varianta originala e asa, dar daca utilizezi LVT trebuie data tectura in care se modifica viteza la 70 km/h pe tot tronsonul.

Timpii de mers de exemplu la trenul 4042 sunt calculati la o medie de 60 km/h, de fapt la toate trenurile este calculat asa.
Daca studiem raportul este de ~ 1km/minut.

Deci nu ar trebuii sa existe intarzieri.
 
Tren privat TFC pe ruta Olteniţa – Titan Sud (Bucureşti)<i></i>, Martie, 2012<i></i>

IMG_2087%202%20960px%20logo.jpg


începând cu 22 martie 2012, operatorul feroviar privat de că’lă’tori, Transferoviar Că’lă’tori, a preluat ruta Titan Sud – Olteniţa în regim de linie neinteroperabilă’. Serviciul efectuat pe aceast㒠cale ferat㒠este asigurat de automotoare diesel modernizate la Remarul 16 Februarie, provenite din Germania (DB 624).

Numă’rul de perechi de trenuri pe care TFG le opereaz㒠pe distanţa de 60 de kilometri este de 10 trenuri pe zi. Tot ei promit s㒠ridice viteza de circulaţie de la 15 km/h (Titan Sud – Bucureşti Sud Că’lă’tori) şi 30 km/h (Bucureşti Sud Că’lă’tori – Olteniţa) la 30 km/h, respectiv 50 km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=YJRFIae-dIU
 
V㒠prezint câteva fotografii cu automotoare ex-DB 624 de pe linia 801, Titan Sud - Olteniţa.

La nici 10 kilometri de Titan Sud, Trenul Regio 15283 se apropie de staţia Cernica, urmând s㒠ia drumul Olteniţei.
x%20IMG_3185_resize.JPG


Trenul Regio 15284, Oltenita - Titan Sud, trecând peste un pod de lâng㒠Lacul Fundeni şi Curtea Boiereasc㒠Dudescu.
x%20IMG_3183_resize.JPG


Cruce de trenuri Regio (15286 şi 15285) în staţia Budeşti într-o zi senin㒠de aprilie 2012. Aşadar, că’tre Olteniţa sau că’tre Bucureşti?
x%20IMG_3179_resize.JPG


Cândva, la Frunză’neşti, s-a turnat ”California, dreamin` (nesfârşit)”. Iat㒠ce-a mai ră’mas din gară’...
x%20IMG_3216_resize.JPG


Trenul Regio 15287, Titan Sud - Olteniţa, pă’ră’seşte staţia Frunză’neşti şi pleac㒠spre Olteniţa
x%20IMG_3217_resize.JPG
 
Automotoarele VT 624 domiciliate la Nehoiaşu, folosite pe Buză’u - Nehoiaşu şi Buză’u - Bucureşti sunt: 2403+2404, 2417+2418, 2419+2420.

76-2404-2, Pârscov, Regio 15261 (Buză’u - Nehoiaşu), 22.08.2012

76-2404-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr

76-2418-2, Nehoiaşu, Regio 15259 (Buză’u - Nehoiaşu), 22.08.2012

76-2418-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr

76-2419-0, Ploieşti Sud, Regio 15208 (Buză’u - Bucureşti Nord), 18.08.2012

76-2419-0 by transport-in-comun.ro, on Flickr
 
76-2420-8+59-2410-5+76-2419-0 + 76-2403-4+59-2402-2+76-2404-2

Tren: R 15053 (Bucureşti Nord - Buză’u)
21.12.2012, 17:58









(farurile de pe linia ală’turat㒠sunt de la automotorul Regiotransului)

Cum se aşteapt㒠acest tren:


Plecare:
http://www.youtube.com/watch?v=JydUkSpVB_Y