Automotoarele Ex DB 614 si 624

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna Dragos,

presupun ca un Interegio "full size" UIC Z (2 spre 1) de 26400mm nu depaseste 600 000€, insa e un vagon de constructie noua care are o durata de viata estimata de 25 de ani incepand de acum.

sa nu uitam ca OSShD B / UIC Y din familia "cutiei 74.000" sunt fabricate intre 1963 si 1991, deci cele mai noi merg pe 20 de ani si asta in conditiile in care au fost fabricate execrabil...

insa iar cautam logica la CFR si la CFR singura logica este "banul (comisionul) gras" ;-) ...
 
...in afara de "tradatorii" ca mine care au ales acum mai bine de cinspe' ani calea exilului ;-)

(si care acum vin si se mira de ce (re)gasesc... cum zicea venerabilul Ionescu-Gion cu boieroaica frantuzita care vine si intreaba "Qu'est ce que des covrigi?"... si baiatul de pravalie ii raspunde "C'est ce qu'on mange avec des masline, madame!")

:D

(din "Bucurescii de alta-data", Bucuresti, Editura Socec, 1899)
 
Astazi in Cluj Napoca - 76-1411-8 pentru CFR


 
Buna,

La Remarul insa banii pentru un colorist, un designer sau macar un consilier extern (ca or exista si firme de design grafic in CJ) nu au mai ajuns.

Banda longitudinala de pe sasiu in gri mediu, ok; banda logitudinala gri antracit pentru sublinierea liniei ferestrelor, de acord. Ideea cu aceea culoare unica, repetata pe usile de acces, pe partea frontala si pe lateralele acoperisului, aici in rosu rubin, déjà folosita de o gramada de companii feroviare, de asemenea de acord. Insa ce minte luminata a hotarat zig-zagurile de pe noua fata frontala a automotorului, care distrug linia acestuia si dau un efect vizual care probabil ca face ca orice persoana epileptica sa intre in criza?

De multe ori in design "weniger ist mehr" (mai putin e mai mult) si nu oricine se poate improviza colorist pentru material rulant...
 
Horia, crede-ma, chiar nu le pasa cum arata, nu le pasa de design si alte chestii logice la care noi ne gandim.

Uita-te si la celalte firme, remar pascani, grivita, etc. Fiecare vopsesc vagoane/locomotive, cum ii taie capul pentru ca de exexmplu la CFR, unul dintre clienti, nu exista o regula, un stas, un anumit trend, le cumpara oricum ar fi vopsite.
 
Problema e c㒠nu le pas㒠nici de partea tehnică’, de aia avem 3 feluri de Malaxe, 5 feluri de rame Z, vreo 4 feluri de EA, 3 de Sulzer şi vreo 20 de feluri de vagoane pe diverse feluri de boghiuri.

Pă’i dac㒠punem într-un depou 1 VT cu 5 LVTuri şi 3 Malaxe nu facem nimic, chiar creştem cheltuielile cu specializarea oamenilor şi piesele de schimb.
 
@ Horia: nu e nevoie sa fii epileptic ca sa intri in criza: eu n-am probleme cu sus-numita afectiune si tot imi vine sa-i dau in cap cu tot ce apuc IDIOTULUI care a hotarat "dizainul" ala tembel!

Petele alea rosii despartite de niste linii albe de grosime ne-uniforma parca sunt niste decal-uri puse prost de un copil de 5 ani pe jucarica lui preferata! Si pe urma ne miram cand ne trateaza altii drept tara de mana a doua... :-x
 
Da, si mie dungile acelea albe mi se par cam aiurea, era mai bine fara ele,
totusi sa ne bucuram ca au facut botul din fibra si nu din tabla cu ciocanu + chit cat cuprinde (ca la lde2300).

Saptamana care tocmai s-a incheiat am vazut automotorul in probe aproape in fiecare zi.
 
http://www.remarul.eu/Document_Files/Noutati/00000101/c8816_remarul%20FISA%20ADH11%20ROr%20v3c.pdf

Automotorul face servici pe ruta Sibiu-Sighisoara!!
 
Din cate am inteles anul acesta au fost alocati bani pentru 10 astfel de automotoare, sau 10 in total, scazand cele la RK la Craiova?
 
614 019-8 in drum spre Cluj Napoca


img4eaea929df48f.jpg


img4eaea97094e82.jpg


img4eaeaa9c244d1.jpg


img4eaeaaa27f4f2.jpg


img4eaeaaaf57c3d.jpg


foto www.railtrains.sk
 
Florinn a spus:
Stie cineva daca ADH11 mai circula la Cluj? daca da pe ce ruta?

Multumesc.

circula pe relatiile jibou - baia mare, baia mare - satu mare, satu mare - halmeu, satu mare - oradea. am si eu o nelamurire: poate cineva sa-mi spuna de ce au fost limitate la 70km/h? mecanicii de pe ele nu mi-au dat un raspuns exact. toti ziceau ca asa au dat cei de la afer dispozitiile!