Automotoarele seria 92 - Duewag ( DB628 )

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

pisti91

Active Member
Trenulist
26 Decembrie 2007
178
0
32
Oradea
www.vehicule.uv.ro
WEBSITE
http://www.vehicule.uv.ro
YAHOO
pisti91
LOCATION
Oradea
In 1995, CFR a cumparat doua bucati de automotoare tip VT 628.4 din Germania. Aceste tipuri de automotoare au motor de MTU V12, care permite trenului ca sa atinge viteza maxima de 120 km/h. Pana in 2003, unul dintre automotoare circula pe relatia Oradea - Cluj Napoca, iar alta pe Cluj Napoca - Satu Mare. In aceste zile, Duewag-urile apartin depoului din Jibou, iar circula pe traseul Jibou - Satu Mare si Jibou - Sarmasag.

...dar dupa 5 ani, un Duewag a venit din nou la Oradea :D Este vorba despre 92-0102-2:




 
Cele dou㒠rame au fost iniţial repartizate la Arad şi Craiova.
Rama de la Arad a circulat în anii 1995-2002(??) ca R şi IC pe rutele Arad - Timişoara, Arad - Cluj şi Timişoara - Cluj.
Rama de la Craiova a circulat astfel:
în 1995, fă’cea ruta Craiova - Curtea de Argeş, ca IC(nu ştiu numă’rul).
în 1996, fă’cea rutele Craiova - Bucureşti(RM 892/891) şi Craiova - Râmnicu Vâlcea(RM 922/921).
în 1997 - Craiova - Râmnicu Vâlcea
în 1998, odat㒠cu restructură’rile fostei SNCFR şi alocarea depoului Craiova societă’ţii CFR Marfă’, rama a fost transferat㒠la depoul Cluj unde a circulat 2 ani pe ruta Cluj - Satu Mare(R 641/642) şi mai târziu Cluj - Oradea(A 1935/1936)
 
Ieri a ajuns la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca un automotor DB VT628 rosu.


foto Florin
Vom vedea mai incolo la ce operator ajunge.
 
Completez seria pozelor cu cele reflectand starea actuala a automotorului Duewag, care circula pe relatia Satu Mare-Jibou si retur, Satu Mare-Baia Mare si retur. Pozele sunt facute spre sfarsitul lunii Iulie.




Si in Depoul Satu Mare, inainte de plecare la Jibou, poze de la distanta.


 
Se pare c㒠VT-ul din Remarul Cluj va lua drumul TFC. De asemenea, este vorba s㒠vin㒠în curând înc㒠10 motoare DB din aceeaşi serie.
 
Buna,

O diferenta majora: cele scoase din uz de DB Regio care ajung in Romania sunt 628.2 / 928.2 din anii 1986-87 cu motorizare mult mai slaba decat seria 92 a CFR, care sunt echivalente de 628.4-5 din anii 1993-95.

Exista si diferente la cutie destul de semnificative (lungime totala, usa spate dubla / simpla, etc.)