Automotoarele seria 92 - Duewag ( DB628 )

Avatar utilizator
pisti91
Mesaje: 178
Membru din: Mie Dec 26, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Automotoarele seria 92 - Duewag ( DB628 )

Mesaj de pisti91 » Vin Iun 26, 2009 9:16 pm

In 1995, CFR a cumparat doua bucati de automotoare tip VT 628.4 din Germania. Aceste tipuri de automotoare au motor de MTU V12, care permite trenului ca sa atinge viteza maxima de 120 km/h. Pana in 2003, unul dintre automotoare circula pe relatia Oradea - Cluj Napoca, iar alta pe Cluj Napoca - Satu Mare. In aceste zile, Duewag-urile apartin depoului din Jibou, iar circula pe traseul Jibou - Satu Mare si Jibou - Sarmasag.

...dar dupa 5 ani, un Duewag a venit din nou la Oradea :grin: Este vorba despre 92-0102-2:

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 130
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Joi Iul 02, 2009 7:09 pm

Cele dou㒠rame au fost iniţial repartizate la Arad şi Craiova.
Rama de la Arad a circulat în anii 1995-2002(??) ca R şi IC pe rutele Arad - Timişoara, Arad - Cluj şi Timişoara - Cluj.
Rama de la Craiova a circulat astfel:
în 1995, fă’cea ruta Craiova - Curtea de Argeş, ca IC(nu ştiu numă’rul).
în 1996, fă’cea rutele Craiova - Bucureşti(RM 892/891) şi Craiova - Râmnicu Vâlcea(RM 922/921).
în 1997 - Craiova - Râmnicu Vâlcea
în 1998, odat㒠cu restructură’rile fostei SNCFR şi alocarea depoului Craiova societă’ţii CFR Marfă’, rama a fost transferat㒠la depoul Cluj unde a circulat 2 ani pe ruta Cluj - Satu Mare(R 641/642) şi mai târziu Cluj - Oradea(A 1935/1936)
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4944
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Feb 25, 2012 9:32 am

Ieri a ajuns la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca un automotor DB VT628 rosu.

[Link Removed for Guests]
foto Florin
Vom vedea mai incolo la ce operator ajunge.
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mar Feb 28, 2012 9:45 am

Si modernizarea lui asta va costa cat un ADH?O hotie pe fata!!
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Feb 28, 2012 10:28 pm

Salut,

hai sa nu facem presupuneri fara a fi in cunostinta de cauza,
automotoarele se pare ca sunt destinate pentru TFG, unul din actionarii Remarul,
ar fi culmea sa se fure ei pe ei.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Lun Aug 06, 2012 8:20 pm

Completez seria pozelor cu cele reflectand starea actuala a automotorului Duewag, care circula pe relatia Satu Mare-Jibou si retur, Satu Mare-Baia Mare si retur. Pozele sunt facute spre sfarsitul lunii Iulie.
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Si in Depoul Satu Mare, inainte de plecare la Jibou, poze de la distanta.
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 130
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Mie Sep 26, 2012 8:46 pm

Se pare c㒠VT-ul din Remarul Cluj va lua drumul TFC. De asemenea, este vorba s㒠vin㒠în curând înc㒠10 motoare DB din aceeaşi serie.
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mie Sep 26, 2012 10:06 pm

Frumos. Inseamna ca numarul VT -urilor 628 va creste semnificativ la noi. Vom vedea ce apare. :lol:
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
Hurricane
Mesaje: 162
Membru din: Mie Iul 11, 2012 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Hurricane » Joi Noi 01, 2012 11:02 am

Salut,

Era intr-un tren CFR Marfa.
Brazi 25.10.2012

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Joi Noi 01, 2012 6:46 pm

Brazi, PH?
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Hurricane
Mesaje: 162
Membru din: Mie Iul 11, 2012 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Hurricane » Joi Noi 01, 2012 7:49 pm

Da.
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Joi Noi 01, 2012 7:52 pm

De fapt recunosc vagoanele Lindte. încerc sa ajung la Brazi maine poate mai sunt?
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Noi 01, 2012 9:27 pm

Buna,

O diferenta majora: cele scoase din uz de DB Regio care ajung in Romania sunt 628.2 / 928.2 din anii 1986-87 cu motorizare mult mai slaba decat seria 92 a CFR, care sunt echivalente de 628.4-5 din anii 1993-95.

Exista si diferente la cutie destul de semnificative (lungime totala, usa spate dubla / simpla, etc.)
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Automotoare”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator