Rama electrica 080 - TEA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cosmin78 a spus:
Florin,

in poza ta, rama nu este in curte la Electro, este pe vechiul traseu al liniei Craiova-Calafat.cladirea verzuie din fata ramei este gara veche Jiul....poate cineva din Craiova da o raita pe acolo si face ceva poze....in caz ca nu au taia-to :roll:

A fost cineva dar uite ce a iesit. deocamdata

http://www.forumtrenuri.com/t3511p10-m900-sectii-secundare228500
 
Cateodata o intamplare intamplatoare te duce pe cai nebanuite... asa ca din greseala (literalmente!) am gasit-o !! nu au taiat-o inca !!

Este garata pe o linie de langa silozul Jiul. Asta inseamna ca este in spate la Electro, in oras. Nu arata prea bine, dar ... inca arata!

Pozele le-am facut cu telefonul, au geotagging, si promit sa ma intorc intr-o zi cu lumina numa' buna sa-i fac poze mai detaliate cu un aparat foto a carui lentila nu e matuita de buzunarul de la blugi....













 
Super! Multumin pentru imagini. Acum ca stiu unde este poate ajung la ea.
 
Gam3, uitandu-ma acum peste poza postata de tine si preluata de pe Bing, am realizat ca rama e in aceeasi locatie, numai ca e mutata un pic spre stanga.

Cosmin78, la un moment dat am folosit maps sa gasesc gara veche Jiul. Bine ca nu m-am dus, ca ma duceam pe niste coclauri aiurea... cred ca gara veche Jiul este silozul de acum. Tot Jiul.
 
Silozul este langa cladirea garii, care acum pare a fi locuita.

Rama nu arata rau, avand in vedere ca este de ani buni pe liniilea acelea..
 
In anul 1978, ICPTT a facut o prognoza a dezvoltarii tehnologiilor.
Dezvoltari pentru productia de serie:
- transmisie in curent alternativ - in anul 1987
- frana cu disc si frana electromagnetica - in anul 1983
- viteza 200 km /h - in anul 1986
- sistem de inclinare a cutiei la circulatia in curbe - in anul 1990
- forma aerodinamica a trenului - in anul 1982
- usi glisante cu actionare electropneumatica comandate din cabina de conducere - in anul 1982
- prima treapta de urcare in vagon la nivelul peronului - in anul 1982
- carcasa din profiluri de materiale usoare - in anul 1985
 
Vagon motor cu post de conducere 55-0013-7



Vagon motor cu pantograf 56-0013-5



Vagon remorca 57-0013-3

 
Vagon remorca 57-0014-1



Vagon motor cu pantograf 56-0014-3



Vagon motor cu post de conducere 55-0014-5



55+56



57+57

 
  • Like
Reacții: gabyneagu
Rama este intreaga...
Am urcat pozele care erau in photobucket, in galeria lokomotiv.
 
In inventarul cui e rama asta daca mai exista?

ca poate fac intr-o zi o deplasare-la avarie- pina la Jiul vechi.
 
Din ceea ce stiu eu, la Jiu Vechi este rama electrica cu capetele 013 si 014, adica aceea de constructie noua, rosie, care a fost in 1999 in probe la Poligonul de la Faurei. Ramele precum aceasta din imagine, din cate stiu eu, nu mai sunt in viata nici macar una. Toate au fost casate si apoi taiate. Aceasta din imagine este din generatia a doua, primele doua prototipuri erau mult mai rotunjite.
 
Da, cea de la Jiu Vechi este cea mai "moderna", vopsita rosu cu dungi galbene (crem?) si cu faruri de dimensiuni mici, nu precum cele de EA. Adica exact cea din pozele lui Cosmin.

TEA-ul cel vechi a ajuns cratite si tigai, asta in cel mai bun caz.
 
Da, despre aceasta am spus si eu. E cea mai noua, generatia a treia, rama care a circulat numai la probe. Cele vechi cred ca se mai pot gasi numai in fotografii (eventual cu zimti pe margine).
 
  • Like
Reacții: amiel