o surpriza placuta automotorul malaxa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mie mi se pare ca lampile care lumineaza bordul le-am mai vazut si la suportul pentru livretul de mers din locomotive(cel putin inainte de modernizare)parerea mea ca sint adaugate acolo, iar blocul de butoane numerotat 5-0 l-am vazut in automotorul Marub 91-0001-7 fost 93-0001-3 care zace abandonat in tufele de la cabina 1 a depoului Timisoara.

http://www.railwayfan.ro/image/?img=5575&r=

Este posibil ca in timpul refactie si modernizarii sa se fi adaugat ceva la bordul original
 
radu sofran a spus:
Pentru toata lumea tot ce am scris despre ele sunt de la CFRisti de altfel si in filmulet asa este motorul nu e de 790 e de 220 CP cine a spus a spus bine a gresit cel de la cfr si asa am scris si eu e corect 220 CP e foarte adevarat ca motrul este maibach nu e de pe masina lui becali dar el a fost inlocuit.
Intreadevar mai exista 8 automotoare malaxa in circulatie am vorbit cu seful de la ei si asta e clar mai sunt 2 automotoare care nu circula asteapta sa intre in reparatii iar eu ce va pot spune ca initial avea 4 cabine acum are 2 cabine ea apartine celor de la infrastructura mai este folosita de ministru dar orban nu a folosit o pina ieri niciodata in rest o mai foloseste directorul general de la infrastructura.
Eu de cate ori o sa am ocazia asa cum am avut ieri sa merg cu orice vagon locomotiva tren voi incerca sa va aduc cat mai multe poze si in formati de multe ori informatiile le primesc de la cfristi asta este.
Pentru mine stiti ce este important ca inca le mai avem in circulatie ca mai avem sansa sa le vedem sa le facem poze cine stie ptr cat timp?
am sa incerc in cursul zilei de azi sa va pun niste poze cu o locomotiva cu aburi romaneasca care am gasit o in functiune la dresda o sa vedeti despre ce este vorba.

Multumim pentru poze, foarte interesante si, asa cum spunea cineva, nu orice muritor are acces la aceste bijuterii.

In alta ordine de idei, crezi ca ai putea face un efort si, pe viitor, sa folosesti semnele de punctuatie? Nu de alta dar mesajele tale sunt extrem de greu de citit si, in timp ce ne chinuim sa le descifram, pierdem esenta si mesajul pe care vrea sa il transmita textul scris de tine.

Multumesc,
 
radu sofran a spus:
... sunt redactor la radio si sincer chiar nu prea ma pricep foarte bine la asa ...

Cu atat mai mult cu cat esti redactor la radio, se presupune ca ai terminat o facultate de profil (jurnalistica) si ar trebui sa stii ce sunt semnele de punctuatie, nu?

Prin urmare, te rugam mult, foloseste-le!
 
Din ce stiu eu 761 are motor Malaxa-Ganz 220.
Transmisie My1 EW 400
(In Monografia Uz.Malaxa se poate gasi confirmarea)
761 apartine generatiei a 7-a , generatia de varf.
Automotoarele care au fost remotorizate cu motor Maybach au mutate vwntilatorul de la radiatoarele de apa pe sasiu spre deosebire de cele cu Malaxa-Ganz care le au pe boghiu.
Pentru dovada , iata o fotografie a lui shoopy unde se vad fantele din sort in dreptul boghiului motor http://www.railwayfan.ro/image/?img=4627&r=
 
radu sofran a spus:
Am sa incerc in cursul zilei de azi ,sa va pun niste poze, cu o locomotiva cu aburi romaneasca ,care am gasit o in functiune la dresda ,
O sa vedeti despre ce este vorba.



Asteptam, asteptam


PS..."citez si eu dintr-o concluzie a expertilor britanici - atata timp cat prima si ultima litera a unui cuvant e corect asezata ochii cititorului nu vor citit fiecare litera, a cuvantului, in parte - asa ca nu are rsot sa ne streasm dgeaba de lispa unor semne de pnctuatie" :wink: :wink: :wink:
 
Foarte bine, ce mai !Noi multumim pentru film si poze,creste arhiva cu lucruri inedite si important pentru mine e ca cineva se straduie sa arate celorlalti pasionati importante imagini din istoria mobila a CF...Bravo d-le Radu ,ne faci mari bucurii cu automotorul.Sunt coplesit de simplitatea si cursivitatea[ ca sa zic asa ] a caroseriei masinii in general. Montalbano -Timisoara .
 
Automotoarele pe 4 osii au avut initial toate motoare Ganz de 220 CP. Ulterior, cu ocazia reparatiilor efectuate la Marub Brasov au fost modernizate cu motoare fabricate in Romania, la 23 August, sub licenta Maybach de 250 CP exact ca cele cu care sunt echipate locomotivele LDH 25. Acum, la cele de serie care se modernizeaza se pun motoare Volvo. Inca nu si la automotoarele salon.
 
Cu sau fara semne de punctuatie, informatia daca exista este bine venita. In tehnica se trece peste necesitatile limbajului artistic (si bine se face). De altfel exista anumiti reprezentanti ai literaturii care nu folosesc semne de punctuatie in operele lor, in scop artistic.
Concluzia mea este ca in acest caz nu prea are importanta forma, conteaza foarte mult continutul problemei.