In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
E Brasov dar nu in depou ci in curte la Marub. Tot acolo mai bine cunoscatorii de astfel de automotoare (printre care nu ma numar) pot observa cateva unitati "scurte" de Malaxe, aflate in stare jalnica, despre care habar nu am ale cui sunt si ce cauta acolo.
752 este automotorul care a reprezentat (impreuna cu altele) CFR in 1996 la festivitatea organizata in cinstea a 150 de ani de la infiintarea cailor ferate maghiare (MAV).
Dupa cum puteti vedea, este inca in schema originala de vopsire albastru/bej.
In plus, este capul de serie al automotoarelor 750 produse de Malaxa (751 fiind altceva, anume un automotor produs de Ganz si montat la Astra/Arad, deci un frate bun de-al lui "Arpad").
Cum spuneam deci, 752 este o masina cu adevarat "istorica"! Doar ca nu pare prea bine ingrijit in ultimii ani...
Odata cu inchiderea sezonului estival, au revenit automotoarele Malaxa clasa 78 pe ruta Constanta - Mangalia.
Sa il privim pe 78-0771-2:
Sa vedem cateva cutii de osie, ce inca poarta inscriptia ,,MALAXA":
Urcam?
Am ramas socat (in sensul bun al cuvantului)... in locul scaunelor de plastic (pe care ma asteptam sa le gasesc in interior, asemeni celorlalte automotoare de acest tip aflate in circulatie), 771 avea banchete de 2 locuri, tapitate si destul de confortabile !
Buna,
In sfirsit, cuplul 716-757 a plecat din MARUB, la Suceava.
In ultimul timp, am fost prin delegatii.
Luni ajung la birou.
O sa incerc sa atasez nist poze cu aceste doua automotoare.
Chiar daca s-a realizat o modernizare cu motor si transmisii noi,
vitezele de exploatare pentru S700 si S900 se mentin: 80 si 70Km/h.
Din cauza mecanismului de rulare, bineinteles.
Trebuie sa recunosc ca schema asta de vopsire "delfin" pe albastru nu da asa de rau pe automotoarele 750/1000, potrivindu-se pe formele lor rotunde. Doar cu observatia ca pe lateral, pata aia mare de culoare albastra sugereaza schema "albastra" de vopsire a vagoanelor de acum 15 ani.
Aceste automotoare, exceptand cele doua "cutii" patratoase aparute pe botul masinii, (care nu stiu ce reprezinta) pot spune ca arata multumitor.
In schimb, pe automotoarele de tip vechi, la carcasa aceea dreptunghiulara, schema "delfin" si inca in culorile verde/galben de inspiratie batraciana mi se pare ca e in mod cert o nereusita.
Nu ma pot pronunta asupra modernizarilor tehnice realizate, care probabil erau necesare, insa judecand strict dupa aspectul lor exterior, as fi preferat sa le lase toate masinile in culorile si schemele lor initiale fara modificari!