Automotoare seria 78-750

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
783 la 29 aprilie 2007 - Campulung Moldovenesc (SV):




752 la 29 iunie 2008 - Depoul Brasov:

 
752 la 29 iunie 2008 - Depoul Brasov:

E Brasov dar nu in depou ci in curte la Marub. Tot acolo mai bine cunoscatorii de astfel de automotoare (printre care nu ma numar) pot observa cateva unitati "scurte" de Malaxe, aflate in stare jalnica, despre care habar nu am ale cui sunt si ce cauta acolo.
 
752 este automotorul care a reprezentat (impreuna cu altele) CFR in 1996 la festivitatea organizata in cinstea a 150 de ani de la infiintarea cailor ferate maghiare (MAV).

Dupa cum puteti vedea, este inca in schema originala de vopsire albastru/bej.

In plus, este capul de serie al automotoarelor 750 produse de Malaxa (751 fiind altceva, anume un automotor produs de Ganz si montat la Astra/Arad, deci un frate bun de-al lui "Arpad").

Cum spuneam deci, 752 este o masina cu adevarat "istorica"! Doar ca nu pare prea bine ingrijit in ultimii ani...
 
Salut victorian ,
De fapt 753 este primul care a fost predat la CFR
752 a fost predat dupa 753 datorita unor intarzieri.

O sa ii vina si lui randul la reparatii cat de curand :wink:

In momentul de fata sunt finalizate 716+757 care fac teste peste teste , din cate stiu vor pleca pe regionala CFR Iasi.
In lucru sunt 781 si 779.
 
Odata cu inchiderea sezonului estival, au revenit automotoarele Malaxa clasa 78 pe ruta Constanta - Mangalia.
Sa il privim pe 78-0771-2:
img_5970_612.jpg


img_5973_173.jpg


img_5976_184.jpg


img_5977_232.jpg


img_5979_595.jpg


img_5992_213.jpg


img_5996_106.jpg


Sa vedem cateva cutii de osie, ce inca poarta inscriptia ,,MALAXA":
img_5971_193.jpg


img_5972_942.jpg


img_5982_325.jpg


Urcam? :)
Am ramas socat (in sensul bun al cuvantului)... in locul scaunelor de plastic (pe care ma asteptam sa le gasesc in interior, asemeni celorlalte automotoare de acest tip aflate in circulatie), 771 avea banchete de 2 locuri, tapitate si destul de confortabile :confused: !
img_5985_131.jpg


img_5983_426.jpg
 
Buna,
In sfirsit, cuplul 716-757 a plecat din MARUB, la Suceava.
In ultimul timp, am fost prin delegatii.
Luni ajung la birou.
O sa incerc sa atasez nist poze cu aceste doua automotoare.

Numai bine,
Dan Staneasa
 
Buna,

Alte poze cu S700 si S900:

















O observatie:

Chiar daca s-a realizat o modernizare cu motor si transmisii noi,
vitezele de exploatare pentru S700 si S900 se mentin: 80 si 70Km/h.
Din cauza mecanismului de rulare, bineinteles.

Cu bine,
Dan
 
Multumim frumos pentru poze, Dan!

Trebuie sa recunosc ca schema asta de vopsire "delfin" pe albastru nu da asa de rau pe automotoarele 750/1000, potrivindu-se pe formele lor rotunde. Doar cu observatia ca pe lateral, pata aia mare de culoare albastra sugereaza schema "albastra" de vopsire a vagoanelor de acum 15 ani.

Aceste automotoare, exceptand cele doua "cutii" patratoase aparute pe botul masinii, (care nu stiu ce reprezinta) pot spune ca arata multumitor.

In schimb, pe automotoarele de tip vechi, la carcasa aceea dreptunghiulara, schema "delfin" si inca in culorile verde/galben de inspiratie batraciana mi se pare ca e in mod cert o nereusita.

Nu ma pot pronunta asupra modernizarilor tehnice realizate, care probabil erau necesare, insa judecand strict dupa aspectul lor exterior, as fi preferat sa le lase toate masinile in culorile si schemele lor initiale fara modificari!