Automotoare seria 77-900

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Fotografiile de mai jos ale automotorului 77-0926-4 au fost facute in Iulie 2007, in apropierea unui sat pe drumul de la Constanta catre Damboviciara (Cheile si Pestera Dambovicioarei).

Incerc sa imi aduc aminte ce ruta am folosit atunci. Stie cineva pe ce ruta era folosit acest automotor in vara lui 2007?



 
Cred ca pozele sunt de pe linia Pitesti-Campulung. Poza in care se vede vulcanizarea e la intrarea in Campulung Arges, ultima trecere la nivel. Dupa, soseaua urca in oras in vreme ce linia pastreaza altitudinea si intra in gara.

sper sa nu ma insele memoria, a trecut ceva timp de cand nu am mai fost in zona.
 
Salut Vali, multumesc frumos pentru poze!

Ce prezenta pitoreasca este acest automotor in coloritul sau argintiu/maro! Desi nu e nereusit, coloritul "delfin" parca nu i se potriveste totusi acestui bunic al transportului pe sine... :roll:
 
Mersi de informatii, Catalin. Pare sa se "lege" cu ceea ce imi aduc eu aminte despre ruta aleasa pentru a ajunge la Dambovicioara.

Dorin, in ceea ce priveste schema de vopsire a automotrului, combinatia argintiu / maron imi place mult.

Crimson & Cream (sau Blood & Custard) este livreaua oficiala a vagoanelor compartimentate (corridor coaches) de la British Railways imediat dupa nationalizarea din 1948 si este una din schemele de vopsire care imi place mult.

Ca sa vezi despre ce vorbesc, o poza de la Bluebell Railway.
 
77-0906-6 In Veresti.
Regio 5566 Suceava Nord - Botosani, 28.05.2015
20160528_185316%20copy.jpg
 
Am mai scris-o si pe alte forumuri, si aici.
Automotorul 77 -0141- 0 nu exista in nici o statistica CFR (ma refer la statistici interne CFR nu liste facute pe forumuri).
Fie este o greseala de vopsire (greseli des intalnite pe la CFR), fie este renumerotarea recenta a unui automotor mai vechi (si nu iteleg motivul pentru care ar face-o cineva).
De cand Tiberiu a facut aceasta poza, toate forumurile au preluat imaginea si au mentionat ca acesta este automotorul 77-0141-0.
Toate motoarele recarosate, provenite din foste 77 au pastrat numarul de baza. 141 nu este numar de automotor seria 77.
Acest automotor nu apare in registrul parc din 1995 (pur si simplu nu exista acest automotor).

Are cineva posibilitatea de a ajunge la acest automotor sau de a discuta cu cei din remiza Iasi, care este numarul adevarat al acestui vehicul ?


Este renumeroatare a automotorului salon 945 fost automotor 87025 , numar de fabricatie / anul fabricatiei 48/1935 Malaxa.
Automotorul 87025 a purtat numarul pana la 11.12.1968 cand a fost reconstruit, renumerotat cu numarul 945 cu ocazia efectuarii RK la Atelierele Brasov fiind totodata amenajat la interior ca automotor salon la dispozitia conducerii regionalei.
Automotorul initial numerotat 945 cu nr de fabricatie 155 / 1937 (Nr.943-945) era experimental in vederea dezvoltarilor viitoare.

O posibila explicatie pentru numarul 141 e ca trebuia sa fie la inventar acest numar. Practica la CFR era ca un vagon sa fie renumerotat pentru a iesi la inventar.
Daca autorul a notat bine iata automotorul CFR Malaxa DM_141 in Iasi, Cristesti-Jijia 1969
CFR_Malaxa-D_M_141_Iasi_July-1969.jpg
sursa http://www.railfaneurope.net/pix/ro/diesel/dmu/railbus/pix.html

DSC_6448.JPGa.jpgDSCF4674 copy.jpgDSCF4691 copy.jpg
 
Ultima editare:
La Iasi este automotorul salon 945 (aerodinamic) rezultat in urma RK in 11.12.1968 (amenajat la interior ca automotor salon la dispozitia conducerii regionalei) la MARUB din automotorul 87025. Automotorul 87025 a fost un vagon KKStB motorizat in 1935. Automotorul 945 ramas in continuare in parcul Depoului Iasi fiind si la 31.12.1994 fiind utilizat in scopul in care a fost amenajat in 1968.

Automotorul 945 de la Brasov probabil are numarul inventat.
DSC_5677a.jpg
 
  • Like
Reacții: MariusM