Automotoare din Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
dantm a spus:
M-am gindit sa postez citeva poze pe care le-am facut la automotorul care a avut mai multe serii. pe alt forum a fost dat ca fiind la Petroutilaj Cimpina pentru modernizare....pentru mine fiind cel putin curioasa trimiterea lui acolo atita vreme cit e singurul de acest tip consider ca trebuia trimis la Marub.

Si eu sunt de parere ca ar fi fost mai bine pentru acest automotor ca reparatia capitala sau modernizarea se fie realizate tot de constructor. Probabil ca Petroutilaj Câmpina a venit cu o oferta mai avantajoasa ca Marub.
dantm a spus:
Urmeaza a primi echipament de forare probabil, ...
Totusi, ca sa-l parafrezez pe Moromete, pe ce va bazati cand faceti aceasta afirmatie :) ?
 
La Campina este acest automotor, din pacate seria nu se distinge.



Cred ca e automotorul care a plecat de la Marub Brasov anul trecut, a stat acolo multa vreme, cred ca in 2008 l-am prins in curte la Marub. Sa caut prin poze.

Malaxa:


Din pacate daca ai AC in vagon nu mai ai geam care se deschide.
Pozele sunt din ianuarie anul acesta, acum 4 zile tot acolo erau.

L.E.
Am pozele puse pe forum la alt subiect.
Gam3 a spus:
2008 - Marub Brasov

78-0752-2
In spate se vad cateva automotoare:




Malaxa 719 si 1029:
 
S-ar zice ca cel de la Cimpina e celalalt, nu asta de la Timisoara pozat de mine.
Oare automotorul verde din curte de la Cimpina o fi 947? nu era vorba ca-l pastreaza in amintirea clipelor care trec cu repeziciune?

atita am cu el




:( :( :(
 
Din pacate Marub este astazi doar o amintire, deoarece fabrica nu mai functioneaza de cativa ani. Cladirile au fost preluate de cei de la Regiotrans, care si-au facut acolo un fel de depou si sectie de intretinere...

La scurt timp dupa preluarea locatiei, curtea de la Matrub a fost golita, iar automotoarele de acolo s-au raspandit care incotro: cele pe 2 osii au ajuns la Campina, iar cele pe 4 osii (seria 700) si rama seria 1000, la Craiova.

Legat de automotorul AM-282 H, el a ajuns la Campina, iar fratele sau tip AM - 282, a facut serviciu la Oradea si apoi la Timisoara, unde se gaseste si acum.

Cele doua vehicule arata aproape identic, diferenta majora intre ele fiind sistemul de transmisie.

Ca numerotare, cel de la Campina e 99-0001-0, iar cel de la Timisoara e 91-0001-7.

Motorul verde de la Campina e vechiul 947, care era in hala de la Marub.
 
Un automotor pe care multa lume nu il stie, ADH 001 construit la Uzinele 23 August Bucuresti pentru Caile Ferate Bulgare.

ADH 001 in Iasi:
atmguvbdz1959.png

foto internet

L.E.
Aceasta poza si altele plus informatii se gasesc in cartea despre Malaxa si Faur - Pagini de Istorie Caietul III Automotoare.
 
buna,

din cate stiu eu au fost doua (ADH 001 si 002) pe care BDZ nu le-a preluat niciodata, ele neindeplinind in probe conditiile din caietul de sarcini (putere motoare prea mica, cutie de viteze si transmisie defectuoasa) si intrucat producatorul din Bucuresti nu a putut remedia aceste deficiente comanda a fost anulata.

trebuie spus ca se dorea folosirea lor in Bulgaria pe linii cu profil greu si ca, dupa datele de care dispun, in probe nu s-a ajuns nici macar la jumatate din viteza prevazuta de caietul de sarcini al BDZ.

dupa o viata scurta la CFR automotoarele au fost scoase din serviciu la prima pana mai serioasa.
 
Automotor regiotrans traversand E85 la Cristesti (L 517)



Automotoare regiotrans in apropiere de Letcani (L 608)







Automotor regiotrans in apropiere de halta Topile (L517)



Si la iesire din Pascani (L517)

 
Am mai gasit citeva poze cu Marubul, dintr-o calatorie la Ciacova.
prima poza in Timiseni, personalul Timisoara Nord-Resita Sud are la urma 3 motoare, doua pentru Giera intre care si Marubul iar ultimul pentru Liebling.



restul pozelor sint din Jebel



compartimentarea



scaunele au fost mai bune decit la Malaxele astea modernizate. Se vede insa ca pentru calatori sint mai bune bancile de lemn clasa a III-a



iluminat cu neoane

,

bordul



si ultimul, spre Liebling