Gara Cotroceni

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

robertanasa

Well-Known Member
Trenulist
28 Decembrie 2016
1.150
0
48
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In acest week-end am fost cu LDH intr-o plimbare pe la Gara Cotroceni. In cele ce urmeaza va voi prezenta cateva imagini luate de la fata locului.

Eu am copilarit langa Gara Cotroceni si cunosteam destul de bine locul dar in acest week-end am avut surpriza sa nu mai recunosc locul. Era o gara mica, linistita si infloritoare. Acum las imaginile sa curga si fiecare din voi sa trageti concluziile finale.

Cateva semnale






LDH


Un fost canton de bariera




Asa zisele semnale de la fosta bariera




Intrarea in pasaj




Cantar


Intram in zona garii


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


De pe vagon am reusit sa-l prind si pe LDH care incerca sa pozeze ce a mai ramas


No coment


No coment


No coment


Rampa


Pe cale de disparitie


Gara! Inca mai arde becul!


No coment


No coment


Paragina totala












Si cu toate astea, floricelele mai au putere sa traiasca



Cam asta a fost la Gara Cotroceni. Concluziile le trageti voi.
 
Aceste fotografii redau (parcă) existenĂža a unui orăÂşel cu omuleĂži de fier, care acum stau stâlciĂži (aka macazele), iar liniile... unele dezafectate, unele încă mai existente, dar toate cu un strat "protector" de rugină. Chiar nu mai există industrie în zonă? De călători nu mai amintesc...

MulĂžumim pentru fotografii, dragă Robert!
 
Da, interesant reportaj. nimic nou. Un reportaj care se va pierde. Trebuie strigat mai tare, pentru a schimba ceva. Ii mai pasa cuiva ?

PS:
Seara cand plec de la munca traversez liniile. Ghici ce: tiganii se mai cearta intre ei. Si mai ghici ce: aveau sabii !!

Nu inteleg cine ii lasa sa stea aici. Oricum nu e cine stie ce, nu se iau de oameni ci decat de ai lor. Asta mi-a placut intotdeauna la tigani. Nu te bagi in treaba lor nu se baga nici ei in a ta.

Pacat ca proiectul numit "TER" s-a pierdut sub interesele si conflictele politice. Nimeni nu face nimic.
 
doxas87 a spus:
Mai multe despre Gara Cotroceni aici:
http://b365.realitatea.net/news/bucurestiul-nestiut-gara-cotroceni-multimedia/

Mulţumim pentru referinţă’! Reportajul a fost excepţional şi a fost citit cu lă’comie! Pă’cat c㒠situaţia actual㒠nu sprijin㒠transportul FeRoviaR, dar asta este doar ACUM. în VIITOR va fi altfel!
 
sogard_2003 a spus:
mishu88 a spus:
Pă’cat c㒠situaţia actual㒠nu sprijin㒠transportul FeRoviaR, dar asta este doar ACUM. în VIITOR va fi altfel!

Care viitor ? Cel apropiat ?

în 5-10 ani vom avea linii de mare viteză’, pe magistralele principale vor circula trenuri Ro-La, iar că’lă’torii vor fi de acord s㒠fac㒠2 ore pân㒠la Constanţa sau Braşov. Asta în mă’sura în care se va investi corect şi concret în infrastructur㒠şi personal. S㒠studiem istoria administraţiilor de cale ferat㒠în ţă’rile vecine şi vom vedea c㒠fiecare dintre acestea au avut un puternic punct de colaps, iar ulterior FeRoviaRele au renă’scut. Au renă’scut datorit㒠aplică’rii unui management fructuos, bazat pe profit, pasiune şi eficienţă’! Ca s㒠nu mai vorbim de înfrânarea tiriştilor care încep s㒠se retrag㒠din cursele de x000 kilometri şi s㒠lase locul trenurilor sau, cel mai frumos, s㒠fie transbordate pe vagoane platformă’!

Cum au avut vesticii ap㒠cald㒠şi am avut şi noi ulterior, aşa se va întâmpla şi cu transportul FeRoviaR!

Iar Bucureştiul are un potenţial uriaş de dezvoltare intra-urban㒠a transportului pe şine. Câte containere de produse ar putea veni pentru Cora, câte mii de oameni ar putea s㒠circule pe reţeaua urban㒠a că’ii ferate...
 
Misule, nu pot sa zic decat ca suna frumos. Chiar prea frumos...astept cu sufletul la gura sa vad facut tot ceea ce spui tu. Doamne ajuta ! :lautar: :)
 
auzeam astazi la radio cum chefereul e daca se poate spune asa "cea mai falimentara" companie din romania; si asa va fi in continuare cat va continua fur^H^H^H managementul spre prapastie; probabil cand nu va mai fi nimic de furat atunci va fi punctul zero de cand vom incepe si noi sa crestem; momentan mai sunt ceva locomotive/vagoane de tocat, niste sine de dat la fier vechi, si tot asa
 
Mda,o fi cfr falimentar,dar este cum era combinatul siderurgic Galati cind furau toti de acolo.L-am dat pe nimic la indian,care a scos profit in 6 luni din ''gaura neagra a economiei romanesti''.Cu cfr se va petrece ceva asemanator .... :D
 
M㒠îndoiesc c㒠în numai 10 ani se va schimba ceva în bine în calea ferat㒠românească’.

,,Poveştile" pe care le expune Mishu le-am auzit şi eu, probabil de la aceeaşi oameni. Probabil au rostul s㒠ţin㒠studenţii în catedra de MRCF, s㒠nu se transfere la alte specializă’ri.

Punem pariu c㒠peste 5 ani o s㒠facem tot 3,5 - 4 ore pân㒠la Constanţa? Punem pariu c㒠peste 10 ani o s㒠facem 4 ore jumate c㒠o s㒠apar㒠restricţii pe infrastructura nouă’? De fapt, infrastructura nou㒠deja e plin㒠de exfolieri pe ciuperca şinelor şi tot felul de gropi în şine din cauza marfarelor cu roţi pă’trate.
 
Din ce vad imaginile nu mai sunt valabile (cine stie de cat timp) cu fosta gara Bucuresti Cotroceni astazi parcul liniei, mai are cineva imagini cand gara + instalatiile de semnalizare erau inca intregi? Multumesc anticipat.