Hunedoara - Gara Mica
- claudiu_ne2000
- Mesaje: 278
- Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
- Localitate: DEVA
- Contact:
Interesanta proiectia facuta d etine asupra liniei, traseul liniei este foarte interesant si frumos in acelasi timp. Pacat ca cei de la Talc Dolomita nu au pastrat vechiul traseu si au scos linile. In ca se mai vad tot felul de traverse folosite de localnici ca si garduri la gradina.
referitor la traseul liniei cred ca ar mai trebui mentionat si tunelul Govajdie-Teliuc
referitor la traseul liniei cred ca ar mai trebui mentionat si tunelul Govajdie-Teliuc
Sa se-nvarta roata<br>
CĂ¢teva amintiri frumoase
[Link Removed for Guests] Prin zona Govăjdiei sus pe stânci.
[Link Removed for Guests] "Staţia Finală" uzina de preparare a dolomitei de la Crăciuneasa.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] "Urmează staţia Hunedoara cu peron pe partea dreaptă, corespondenţă cu magistrala 1"
.
[Link Removed for Guests] Ce frumos ar fi de ar fi din nou aşaceva la noi
[Link Removed for Guests] Castelul şi trenul
[Link Removed for Guests] "Staţia Finală" uzina de preparare a dolomitei de la Crăciuneasa.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] "Urmează staţia Hunedoara cu peron pe partea dreaptă, corespondenţă cu magistrala 1"

[Link Removed for Guests] Ce frumos ar fi de ar fi din nou aşaceva la noi

[Link Removed for Guests] Castelul şi trenul
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:14 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
Stiu, doar lucrez la ei de un an, mai exact la ICSH SA. Victor Leu fratele cel mare al lui Mihai Leu (fost boxer, acum şofer de raliu) deţine atât ICSH, balastiera de pe strei cât şi Talc-Dolomită SA. Din câte am văzut este lipsă de organizare şi şefii sunt după profit, nu-i interesează soarta muncitorilor
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:15 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
- claudiu_ne2000
- Mesaje: 278
- Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
- Localitate: DEVA
- Contact:
Din câte ştiu eu de la dl. mecanic sunt două L45h, şi vreo 10 vagoane pentru cărat piatră care sunt propietatea lui SC Talc-Dolomită SA.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:15 am de către COMBO, modificat de 3 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
Am citit un articol interesant pe net că la Crişcior Brad un austriac a investit în materialul rulant şi în reînfiinţarea a liniei de cale ferată îngustă între Brad şi Crişcior Dacă la Crişcior se poate, la noi de ce nu se poate face?
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:16 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
- claudiu_ne2000
- Mesaje: 278
- Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
- Localitate: DEVA
- Contact:
Se pare ca acel austriac initial a vrut sa investeasca in linia de la Hunedoara la Govajdie, dar nu toata lumea a fost multumita de oferta asa ca printr-o conjunctura a ajuns "patron" la SC Atelierele Centrale SA Criscior, iar linia ingusta de acolo nu a reinfintat-o, doar a "mostenit-o" impreuna cu fabrica
Sa se-nvarta roata<br>
O parte din Corpul Expeditionar, am bintuit pe linia in cauza, inclusiv tunelul cel mai lung, linia este demontata si desigur nu va mai fi montata vreodata.
Pe o portiune am vazut ca era pur si simplu de niste stinci intr-un peisaj superb.
Nu mai retin unde am ajuns la o localitate, imediat oamenii ne-au intrebat daca facem masuratori pentru redeschiderea liniei.
Acuma nu stiu ce sa spun despre ,,austriac" ma mir ca nu il stiti pe Georg Hocevar cel cu mocanitele.
Pe o portiune am vazut ca era pur si simplu de niste stinci intr-un peisaj superb.
Nu mai retin unde am ajuns la o localitate, imediat oamenii ne-au intrebat daca facem masuratori pentru redeschiderea liniei.
Acuma nu stiu ce sa spun despre ,,austriac" ma mir ca nu il stiti pe Georg Hocevar cel cu mocanitele.
Vă prezint imagini document ce a fost odată CFI Hunedoara-Govăjdia 10.Iunie.1998:
O locomotivă cu aburi abandonată aproape de depoul din Hunedoara (azi nu mai există).
Un L45H-072 cu un vagon de călători şi câteva vagoane pentru piatră în gara de la Govăjdia.

Un L45H-072 cu vagoanele încărcate pleacă de la staţia finală din Crăciuneasa.

Mocăniţa pe stânci la Tulea lângă Govăjdia.

Mocăniţa în halta Căţinaş (canton 3).

Mocăniţa trece peste podul cel mare spre Hunedoara.

de Georg Hocevar am citit ceva că a făcut minuni la Crişcior. Acuma cei de la Talc-Dolomită ar trebui să îndrepte greşelile.
O locomotivă cu aburi abandonată aproape de depoul din Hunedoara (azi nu mai există).

Un L45H-072 cu un vagon de călători şi câteva vagoane pentru piatră în gara de la Govăjdia.

Un L45H-072 cu vagoanele încărcate pleacă de la staţia finală din Crăciuneasa.

Mocăniţa pe stânci la Tulea lângă Govăjdia.

Mocăniţa în halta Căţinaş (canton 3).

Mocăniţa trece peste podul cel mare spre Hunedoara.

de Georg Hocevar am citit ceva că a făcut minuni la Crişcior. Acuma cei de la Talc-Dolomită ar trebui să îndrepte greşelile.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:16 am de către COMBO, modificat de 4 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
Mai multe fotografii despre traseu à Ÿi tunele 5.Iunie.2009
Intrarea în tunelul cel mare dinspre Govăjdia:
[Link Removed for Guests]
Intrarea în tunelul cel mare dinspre Zlaşti:
[Link Removed for Guests]
în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
un refugiu în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests]
sus pe stânci pe lângă cătunul Tulea aproape de Govăjdia aici au fost trei poduri metalice:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Ziduri de sprijin, podeţe şi traseul săpat în stâncă:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
"canioane" săpate prin stâncă penru linia ferată îngustă:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
nu ştiu exact ce reprezintă aceste semne:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
terasamentul şi alte ziduri de sprijin împreună cu un peisaj de neuitat:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
mocăniţa mea pe două roţi
:
[Link Removed for Guests]
vedere de pe terasament pe valea Govăjdiei mai exact la cătunul Căţinaş:
[Link Removed for Guests]
pe la spatele fabricii Talc-Dolomită:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Tunelul cel mic şi interiorul:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Linia existentă şi materialul rulant existent:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Intrarea în tunelul cel mare dinspre Zlaşti:
[Link Removed for Guests]
în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
un refugiu în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests]
sus pe stânci pe lângă cătunul Tulea aproape de Govăjdia aici au fost trei poduri metalice:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Ziduri de sprijin, podeţe şi traseul săpat în stâncă:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
"canioane" săpate prin stâncă penru linia ferată îngustă:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
nu ştiu exact ce reprezintă aceste semne:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
terasamentul şi alte ziduri de sprijin împreună cu un peisaj de neuitat:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
mocăniţa mea pe două roţi

[Link Removed for Guests]
vedere de pe terasament pe valea Govăjdiei mai exact la cătunul Căţinaş:
[Link Removed for Guests]
pe la spatele fabricii Talc-Dolomită:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Tunelul cel mic şi interiorul:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Linia existentă şi materialul rulant existent:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:17 am de către COMBO, modificat de 5 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
Tunelul Govăjdia-Teliuc nu aparţine de acest traseu, acel tunel face legătura între fosta mină de la Ghelari şi fosta uzină de preparare a minereurilor de la Teliuc.claudiu_ne2000 scrie:Interesanta proiectia facuta d etine asupra liniei, traseul liniei este foarte interesant si frumos in acelasi timp. Pacat ca cei de la Talc Dolomita nu au pastrat vechiul traseu si au scos linile. In ca se mai vad tot felul de traverse folosite de localnici ca si garduri la gradina.
referitor la traseul liniei cred ca ar mai trebui mentionat si tunelul Govajdie-Teliuc
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:18 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
- claudiu_ne2000
- Mesaje: 278
- Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
- Localitate: DEVA
- Contact:
....ce poze excelente...si frumoase, demult vroiam sa fac si eu traseul asta, oricum eu cred ca e unul dintre cele mai frumoase trasee de linie ingusta din Romania...nu stiu cum vor sta lucurile in continuare dar eu sper ca odata si odata o sa revedem un tren prin zona. Zona care are un potential turistic imens...
Cat despre tunelu Govajdie - Teliuc...m-am exprimat eu gresit, dar faceam referire la acel tunel care vine chiar dupa fabrica "Talc Dolomita"...
Ai reusit sa fotografiezi si gara mica din Hunedoara, mai exista material rulant pe acolo?
Si daca linia este functionala, adica exista curse intre fabrica si Hunedoara.
Cat despre tunelu Govajdie - Teliuc...m-am exprimat eu gresit, dar faceam referire la acel tunel care vine chiar dupa fabrica "Talc Dolomita"...
Ai reusit sa fotografiezi si gara mica din Hunedoara, mai exista material rulant pe acolo?
Si daca linia este functionala, adica exista curse intre fabrica si Hunedoara.
Sa se-nvarta roata<br>
Am fost vinerea asta pe 5 iunie 2009 la depou, am stat de vorbă cu un domn care are grijă de depou şi este şi mecanic de locomotivă, linii şi altele din perimetru mi-o arătat cele două locomotive L45H care au mai rămas (cel roşu şi cel vişiniu) şi cele 10 vagoane pentru cărat piatră, atât material rulant a mai rămas. + linia de vreo 2 km şi 300 m. El a mai spus că locomotivele nu au mai circulat din anul trecut din octombrie şi sunt în conservare, a mai spus că este un investitor va cumpăra anul viitor cariera de la crăciuneasa pentru calcar şi fabrica de var de la Zlaşti şi s-ar putea că acel investitor să refacă linia până la crăciuneasa că nu ar fi rentabil să care materialul cu camionaele până la Zlaşti. Ă
Ĺži o mai spus că repunerea liniei nu ar dura foarte mult vro 3-4 luni dacă sunt materiale şi oameni.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:23 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] Ă
Ÿi forumul care aparĂ
ÂŁine de blog [Link Removed for Guests]
Putin pe langa subiect: de ce eu vad toate mesajele in care COMBO posteaza fotografii asa cum apare mai jos iar toti ceilalti vad fotografiile ok?
[Link Removed for Guests]
Precizez ca folosesc Safari 4 iar sistemul de operare este Mac OS X 10.4
[Link Removed for Guests]
Precizez ca folosesc Safari 4 iar sistemul de operare este Mac OS X 10.4
Valentin Voica
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat