Hunedoara - Gara Mica

Discutii generale si prezentari, despre garile din Romania
Scrie răspuns
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Lun Apr 13, 2009 10:30 am

Interesanta proiectia facuta d etine asupra liniei, traseul liniei este foarte interesant si frumos in acelasi timp. Pacat ca cei de la Talc Dolomita nu au pastrat vechiul traseu si au scos linile. In ca se mai vad tot felul de traverse folosite de localnici ca si garduri la gradina.

referitor la traseul liniei cred ca ar mai trebui mentionat si tunelul Govajdie-Teliuc
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Câteva amintiri frumoase

Mesaj de COMBO » Lun Apr 20, 2009 12:15 am

[Link Removed for Guests] Prin zona Govă’jdiei sus pe stânci.

[Link Removed for Guests] "Staţia Finală’" uzina de preparare a dolomitei de la Cră’ciuneasa.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] "Urmeaz㒠staţia Hunedoara cu peron pe partea dreaptă’, corespondenţ㒠cu magistrala 1" :D.

[Link Removed for Guests] Ce frumos ar fi de ar fi din nou aşaceva la noi :cry:

[Link Removed for Guests] Castelul şi trenul
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:14 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Costel_TT
Mesaje: 51
Membru din: Dum Iun 29, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Costel_TT » Lun Apr 20, 2009 1:01 pm

Trist, foarte trist ce se intimpla pe la noi ( daca nu mai aveau nevoie de acea bucata de linie nu puteau sa o lase asa ne folosita, sa nu o scoata )

PS. Poate ar trebui sa ii intrebe cineva de sanatate pe cei de la Talc Dolomita.
TT - Rokal - Zeuke - Berliner TT Bahnen - Tillig - Roco - Piko

Imagine
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Lun Apr 20, 2009 4:14 pm

Stiu, doar lucrez la ei de un an, mai exact la ICSH SA. Victor Leu fratele cel mare al lui Mihai Leu (fost boxer, acum şofer de raliu) deţine atât ICSH, balastiera de pe strei cât şi Talc-Dolomit㒠SA. Din câte am vă’zut este lips㒠de organizare şi şefii sunt dup㒠profit, nu-i intereseaz㒠soarta muncitorilor
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:15 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mar Apr 21, 2009 10:03 am

Ce poze excelente...poate odata si odata lucrurile vor arata la fel ca in pozele postate. Oare in gara mica mai exista materila rulant la ora actuala?
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mar Apr 21, 2009 10:26 am

Din câte ştiu eu de la dl. mecanic sunt dou㒠L45h, şi vreo 10 vagoane pentru că’rat piatr㒠care sunt propietatea lui SC Talc-Dolomit㒠SA.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:15 am de către COMBO, modificat de 3 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mar Apr 21, 2009 10:33 am

Am citit un articol interesant pe net c㒠la Crişcior Brad un austriac a investit în materialul rulant şi în reînfiinţarea a liniei de cale ferat㒠îngust㒠între Brad şi Crişcior Dac㒠la Crişcior se poate, la noi de ce nu se poate face?
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:16 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mar Apr 21, 2009 12:05 pm

Se pare ca acel austriac initial a vrut sa investeasca in linia de la Hunedoara la Govajdie, dar nu toata lumea a fost multumita de oferta asa ca printr-o conjunctura a ajuns "patron" la SC Atelierele Centrale SA Criscior, iar linia ingusta de acolo nu a reinfintat-o, doar a "mostenit-o" impreuna cu fabrica
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Apr 22, 2009 8:52 am

O parte din Corpul Expeditionar, am bintuit pe linia in cauza, inclusiv tunelul cel mai lung, linia este demontata si desigur nu va mai fi montata vreodata.
Pe o portiune am vazut ca era pur si simplu de niste stinci intr-un peisaj superb.
Nu mai retin unde am ajuns la o localitate, imediat oamenii ne-au intrebat daca facem masuratori pentru redeschiderea liniei.

Acuma nu stiu ce sa spun despre ,,austriac" ma mir ca nu il stiti pe Georg Hocevar cel cu mocanitele.
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Sâm Mai 30, 2009 7:00 pm

V㒠prezint imagini document ce a fost odat㒠CFI Hunedoara-Govă’jdia 10.Iunie.1998:
O locomotiv㒠cu aburi abandonat㒠aproape de depoul din Hunedoara (azi nu mai există’). Imagine
Un L45H-072 cu un vagon de că’lă’tori şi câteva vagoane pentru piatr㒠în gara de la Govă’jdia.
Imagine
Un L45H-072 cu vagoanele încă’rcate pleac㒠de la staţia final㒠din Cră’ciuneasa.
Imagine
Mocă’niţa pe stânci la Tulea lâng㒠Govă’jdia.
Imagine
Mocă’niţa în halta Că’ţinaş (canton 3).
Imagine
Mocă’niţa trece peste podul cel mare spre Hunedoara.
Imagine
de Georg Hocevar am citit ceva c㒠a fă’cut minuni la Crişcior. Acuma cei de la Talc-Dolomit㒠ar trebui s㒠îndrepte greşelile.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:16 am de către COMBO, modificat de 4 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mai multe fotografii despre traseu ÅŸi tunele 5.Iunie.2009

Mesaj de COMBO » Dum Iun 07, 2009 11:55 am

Intrarea în tunelul cel mare dinspre Govă’jdia:
[Link Removed for Guests]
Intrarea în tunelul cel mare dinspre Zlaşti:
[Link Removed for Guests]
în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
un refugiu în interiorul tunelului cel mare:
[Link Removed for Guests]
sus pe stânci pe lâng㒠că’tunul Tulea aproape de Govă’jdia aici au fost trei poduri metalice:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Ziduri de sprijin, podeţe şi traseul să’pat în stâncă’:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
"canioane" să’pate prin stânc㒠penru linia ferat㒠îngustă’:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
nu ştiu exact ce reprezint㒠aceste semne:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
terasamentul şi alte ziduri de sprijin împreun㒠cu un peisaj de neuitat:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
mocă’niţa mea pe dou㒠roţi :-D :
[Link Removed for Guests]
vedere de pe terasament pe valea Govă’jdiei mai exact la că’tunul Că’ţinaş:
[Link Removed for Guests]
pe la spatele fabricii Talc-Dolomită’:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Tunelul cel mic şi interiorul:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Linia existent㒠şi materialul rulant existent:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:17 am de către COMBO, modificat de 5 ori în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Dum Iun 07, 2009 1:16 pm

claudiu_ne2000 scrie:Interesanta proiectia facuta d etine asupra liniei, traseul liniei este foarte interesant si frumos in acelasi timp. Pacat ca cei de la Talc Dolomita nu au pastrat vechiul traseu si au scos linile. In ca se mai vad tot felul de traverse folosite de localnici ca si garduri la gradina.

referitor la traseul liniei cred ca ar mai trebui mentionat si tunelul Govajdie-Teliuc
Tunelul Govă’jdia-Teliuc nu aparţine de acest traseu, acel tunel face legă’tura între fosta min㒠de la Ghelari şi fosta uzin㒠de preparare a minereurilor de la Teliuc.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:18 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Dum Iun 07, 2009 8:32 pm

....ce poze excelente...si frumoase, demult vroiam sa fac si eu traseul asta, oricum eu cred ca e unul dintre cele mai frumoase trasee de linie ingusta din Romania...nu stiu cum vor sta lucurile in continuare dar eu sper ca odata si odata o sa revedem un tren prin zona. Zona care are un potential turistic imens...

Cat despre tunelu Govajdie - Teliuc...m-am exprimat eu gresit, dar faceam referire la acel tunel care vine chiar dupa fabrica "Talc Dolomita"...

Ai reusit sa fotografiezi si gara mica din Hunedoara, mai exista material rulant pe acolo?
Si daca linia este functionala, adica exista curse intre fabrica si Hunedoara.
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Dum Iun 07, 2009 8:50 pm

Am fost vinerea asta pe 5 iunie 2009 la depou, am stat de vorb㒠cu un domn care are grij㒠de depou şi este şi mecanic de locomotivă’, linii şi altele din perimetru mi-o ară’tat cele dou㒠locomotive L45H care au mai ră’mas (cel roşu şi cel vişiniu) şi cele 10 vagoane pentru că’rat piatră’, atât material rulant a mai ră’mas. + linia de vreo 2 km şi 300 m. El a mai spus c㒠locomotivele nu au mai circulat din anul trecut din octombrie şi sunt în conservare, a mai spus c㒠este un investitor va cumpă’ra anul viitor cariera de la cră’ciuneasa pentru calcar şi fabrica de var de la Zlaşti şi s-ar putea c㒠acel investitor s㒠refac㒠linia pân㒠la cră’ciuneasa c㒠nu ar fi rentabil s㒠care materialul cu camionaele pân㒠la Zlaşti. Åži o mai spus c㒠repunerea liniei nu ar dura foarte mult vro 3-4 luni dac㒠sunt materiale şi oameni.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:23 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: [Link Removed for Guests] şi forumul care aparţine de blog [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1418
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Lun Iun 08, 2009 12:32 am

Putin pe langa subiect: de ce eu vad toate mesajele in care COMBO posteaza fotografii asa cum apare mai jos iar toti ceilalti vad fotografiile ok?

[Link Removed for Guests]

Precizez ca folosesc Safari 4 iar sistemul de operare este Mac OS X 10.4
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Garile din Romania”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat