eurogara prostiei

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dr2005 a spus:
Pă’i pasarelele se sprijin㒠pe acele structuri. Cel puţin aşa pare din fotografie.

Eu am inteles ca se sprijina, insa nu inteleg rolul partii superioare a arcelor, adica a struncturii de deasupra pasarelelor.

Pasarelele au si ele structura lor de rezistenta, se vad grinzile de pe laterale, nu inteleg la ce folos structura superioara din fier masiv, asa ceva la poduri duble de cale ferata mai vezi, ori aici e o pasarela pentru oameni.
 
Asta e, e de disain :D si parca vad ca la urma o sa spuna ca accesurile :D la pasarele sa le faca primaria.Atunci sa vezi eurogara.

Cu 20 de milioane de euro faceau si un tunel cu care evitau rampa de la Balota nu-i asa?

Am vorbit vineri despre aceasta speta cu un mecanic de locomotiva.
Acuma chiar daca nu e specialist in arhitectura, urbanism, dezvolare bla bla bla, este totusi implicat in problema asta aaaa, cum sa spun a traficului de calatori, adica duce oamenii cu trenul nu?

Si a zis el: pai la ce le trebuie atitea fite de peroane, ca acolo au si ei o linie pentru trenurile de calatori.

Retine-ti O (una ) linie. La fel ca Strehaia. halta

Bine s-ar putea sa mai fie una pentru orice eventualitate.
 
Pe la Balota am trecut sambata si am vazut ca sa lucrau de se rupeau cinci lucrau si unul statea si sa sprijinea in tarnacop. Este bine ca au adus sine noi cu tot cu tranvers .
Si cu pasarela de la gara parca vad ca o sa puna primaria intrare ca la metrou.
 
Nu stiu daca se intelege prea bine aceasta foto dar cam asa o sa arate gara

Si mai am cateva poze pe care asi vrea sa la comentam.



 
Salut noutati de la tr severin ,se lucreaza cam incet dar bine ,avem si semaforizari noi dupa cum se vede


ce a mai ramas din vechea gara .
 
Ooo foarte interesant utilajul, nu am mai vazut asa ceva pana acum, se pare ca este o masina capabila atat de burat cat si de profilat.
 
La data de 22 august 2013 am sosit in Drobeta Turnu Severind din directia Calafat. ( o sa pun si pozele)
Din varii motive am adastat in EURO gara orasului.
Am facut si citeva poze.

Mentionez ca la iesirea din gara este un izvor captat de CFR si sigla CFR 1936 pe un zid de sprijin. izvorul e secat.
Apoi urmeaza un sir de scari care duc pasagerii de la cota statiei de pe malul Dunarii la aceea a orasului.

Pasarelele nu dau acces pina la cota orasului.

OK, cu fata spre gara pasarela din stinga e inchisa traficului



Dar probabil primaria ar trebui sa faca un acces facil la cota orasului



Nu imi dau seama daca pe sub pasarele este loc sa treaca cineva fara sa dea cu capul in pasarele.Daca merge pe vechile alei ale parcului.




pe pasarela din dreapta accesul este permis. Mi se pare ca s-a incropit o protectie de imtemperii cu policarbonat de la Baumax.



Etajul 2



etajul 1



parter, holul garei. e destul de ingust, poate d-aia au dus cladirea in sus pe etaje.



Domle ma duc la buda garii.Am fost surprins de solutia adoptata.

o incapere la care doartragi usa, unde am vazut ca intra unii altii de pe afara.Adica daca esti acolo intra oricine peste tine



in holul mic din care intri in buda e o usa inchisa cu cheia care dda acces intr-o mica incapere despre care nu imi dau seama ce rol are



accesul la buda femeilor



ok explicatii, in spatele meu e holul caselor de bilete poza mai tirziu,
In fata de la stinga
fostul birou de informatii si pe linga el iesirea in oras, in fundal o usa de termopan cu geam, pe linga ea in stinga e buda prezentata.

apoi in planul maiapropiat, o usa de termopan fara geam, locul liftului cu un bancomat scarile spre etaje si alta usa pe acelasi perete cu usa de termopan cu geam
din stinga.
Prin spatele blocului de beton care formeaza scarile de acces este un mic culoar de trecere (adica din stinga din buda te poti strcura piuna in dreapta pozei la usa aceea cu un triunghi pe ea.



tipu vine din oras si merge la buda



si iata gangul dintre scari si perete, usa care se vede este aceea care inchide locul ala prezentat mai sus cu un calorifer.



nu am putur sa pozez mai bine, dar la 16 trenuri din care unele deja anulate(de aceea nu am plecat spre Orsova) aceasta statie este exact ce avea nevoie calea ferata romana.



Gara are TMV dar nu are linia 3 montata.

Am ramas dator cu holul caselor de bilete

 
Salut Dane,
am fotografiat si eu gara cu pricina acum vreo 2 ani.

Vizitarea ei mi-a trezit senzatii bune si senzatii rele. Cele rele se refera la disfunctionalitatile vizibile, cele legate de acces si spatiile tehnice.
Cele bune la modul in care arata, si dupa ce petreci chiar si cateva minute in buda publica infecta care este gara timisoreana, o vizita in gara chiar numita eurogara prostiei, pentru mine a fost ca o oaza intr-un desert.

Oricum exista si localitati mai mici care au gari frumoase, unde arhitectura a fost de ajutor, la fel ca si spiritul oamenilor de pe acolo. Ceea ce vedem insa in gara noastra este oricum o rusine.

s-a discutat mult la vremea respectiva despre gara denumita "eurogara". parerea mea ramane insa, dupa ce va trece timpul, ramane totusi ceva civilizat in urma cu neajunsurile de rigoare.
 
Cred ca poti sa faci curatenie intr-o gara si fara sa refaci toata cladirea. Conform rationamentului tau suntem campioni la a face curat intr-o gara daramand-o complet....

Exista o modalitate de "prostire a maselor" care se aplica vad, cu succes. Imi asum termenii duri. Lasi in paragina o cladire publica (nu zic gara, zic o cladire publica) aceasta se transforma inevitabil in "buda", si apoi justifici demolarea ei "ca era infecta".

Oricine a renovat o casa/apartament neglijat ani de zile stie ca poti sa faci curat intr-un apartament si fara sa-i darami complet peretii. Exemple din afara (nu mai departe de Ungaria) iti arata ca poti aduce cladiri vechi la standarde de azi. Chiar poti...

Ca un om care a trait aproape toata viata profesionala in cutii de sticla inaltate pe verticala iti pot garanta ca aceste "oaze in desert" nu au nici pe departe trainicia si calitatea executiei batranelor gari de caramida, asa "bude" cum au ajuns ele datorita unor civilizatii extraterestre (nu oamenilor care le administreaza) :)
 
Posibil sa ma incadrez in masele usor de prostit, nu am intentia a te contrazice.
Din pacate chiar daca vorbim despre o cladire veche, nu exista certitudinea ca aceasta va fi vreodata reconditionata pentru a arata asa cum trebuie. In cazul meu am facut comparatie intre doua gari de generatie apropiata sa zicem asa, cea timisoreana si cea de la Severin. Cum nu se va demola niciodata o constructie noua ca si gara din al meu oras, pentru a se construi o alta constructie noua, curata, mi-ar face placere sa se amenajeze.

Ca o completare la ceea ce vreau eu sa spun este exemplul garii din Brad. Aceasta este o constructie pe care am prezentat-o, care are statut de obiectiv turistic, fiind semnalizata ca atare, dar nicidecum in proces actual sau viitor de restaurare. Ea se va darama singura, fara prea mare efort.

Un exemplu contrar este al garii din Jimbolia, de asemenea prezentata de mine, care acum arata foarte bine, fiind o cladire de "stil vechi".

Ceea ce vreau eu sa spun este ca, daca nu avem ocazia sa restauram gari vechi (si la urma urmei de ce sa o facem daca infrastructura este oricum deteriorata), macar sa construim altele (nu neaparat in aceleasi locatii) in care sa putem pasi fara scarba.
 
Iti respect parerea desi mi-e foarte greu sa-ti urmaresc firul logic.
Am folosit niste ghilimele la un moment dat. Isi au si ele rolul lor, acela de a iti atrage atentia ca asa se gandeste la un anumit nivel si e bine sa nu cazi in capcana. Sa nu ajungi un "membru al masei".

Inca ceva: intre gara Timisoara si Severin nu e nici o apropiere, de nici un fel. Ma refer evident la "generatie" cum ai numit-o tu. Studiaza-le evolutia istorica si o sa vezi ca una e mai batrana cu vreo 70 de ani. Ma rog, era mai batrana ca acum pe locul ei e "oaza" de care vorbeai.

Fiecare e tributar experientei sale. Am facut lehamite de acvarii de sticla cu aer reglat central si accesorii cromate. Cu atat mai mult ca dincolo de considerente estetice ramane intrebarea necesitatii lor. Pozele lui Dantm arata abundenta de calatori din gara, abundenta care justifica investitita. la fel si la eurogara Focsani si prin alte parti. Sunt sigur de asta....
 
cred ca de fapt ce vroia sa spuna dantm este ca la alegerea unei astfel de gari pentru modernizare (la mai putin de 16 trenuri pe zi) e total idioata, si sunt 100% de acord cu el (cu siguranta constructorul, studiosii de fezabilitate si cine si-a mai luat malaiul sau spaga m-ar contrazice, iar 'fraierii' care au platit indirect - aka noi toti - oricum nu au niciun cuvant de spus)

inteleg sa faci ditamai eurogara acolo unde ai trafic serios, noduri feroviare principale (la sibiu parca este gara ramasa mult in urma, dar poate ma insel), nu la statii mai putin importante (desi am auzit de 'modernizari' de halte, asa ca sa zicem mersi ca macar asta e la oras cat de cat important)

e bine cand se face, dar cand se face cu cap, nu cand se arunca aiurea banii nostri la gunoi
 
Din pacate aici e buba mare. Si inca sunt uimit cu cata nonsalanta trateaza romanul banul lui. Considerente istorice si estetice, "mofturi" cum ar zice nenea Iancu. Dar dincolo de mofturi sunt banii.

Banii tuturor contribuabililor romani, adica Dantm, macleod, eu etc...

Curatarea si modernizarea garii din Severin cred ca ar fi costat mult mai putin decat demolarea si constructia de la 0 a altei cladiri. Cu atat mai mult cu cat aceasta noua cladire "gazduieste" un trafic de cateva sute de calatori zilnic.

Pacat ca CFR Calatori nu este foarte transparent (cum era acum 100 de ani) cand se publicau cifrele factorilor de incarcare pentru fiecare statie.

Dar, vorbim degeaba.
 
Probabil gara din Botosani, atinge culmea prostiei din pacate.Cu o vechime de peste 100 de ani, si cu cel putin un deceniu de renovari, nu mai are nici activate, majoritea garniturilor nu mai exista, doar Botosani -Suceava, Botosani-Dorohoi, si Botosani-Veresti, se monteaza pasarele ( si chior de beat sa fii ca tot nu ai sanse sa te calce trenul) se toaca bani in prostie anual pe o gara care pana la urma urmei nu va decat in cel mai bun caz un muzeu( o amintire ca a fost odata ca niciodata ... o gara in Botosani).http://www.botosaneanul.ro/stiri/bataie-joc-milioane-euro-la-gara-botosani-cascarabeta-noroa/